Als het een open uitlaat is, wil je ook nog wel ploffen horen hoor. Hoor het ook met mijn motor met open uitlaat.
Hoeveel heeft die YBR gelopen eigenlijk? Met het schakelen kan zijn dat het je 'm er gewoon niet goed in trapt. Aan de andere kant; dan zou je meteen moeten merken dat je in z'n neutraal zit. Als je in z'n 2 al lekker toeren aan het maken bent en ineens schiet ie naar neutraal dan zou ik ook verwachten dat er wat met de versnellingsbak is. Maarja, we hebben hier geen glazen bol.
110km/u, dan heb je 'm al verder gekregen dan ik. Mijn topsnelheid op een YBR was 106km/u en dat vond het motortje al niet fijn. Zoals Fuzy al zegt, ligt de kruissnelheid een stuk lager. 100km/u wegen vind ik al bijna niet geschikt voor deze motor om heel fijn te rijden, daarnaast vond ik 'm van 80 naar 100 erg traag in vergelijking met bijv. een Honda CBR125. Maar die heeft dan ook een hogere top.
Hoeveel heeft die YBR gelopen eigenlijk? Met het schakelen kan zijn dat het je 'm er gewoon niet goed in trapt. Aan de andere kant; dan zou je meteen moeten merken dat je in z'n neutraal zit. Als je in z'n 2 al lekker toeren aan het maken bent en ineens schiet ie naar neutraal dan zou ik ook verwachten dat er wat met de versnellingsbak is. Maarja, we hebben hier geen glazen bol.
110km/u, dan heb je 'm al verder gekregen dan ik. Mijn topsnelheid op een YBR was 106km/u en dat vond het motortje al niet fijn. Zoals Fuzy al zegt, ligt de kruissnelheid een stuk lager. 100km/u wegen vind ik al bijna niet geschikt voor deze motor om heel fijn te rijden, daarnaast vond ik 'm van 80 naar 100 erg traag in vergelijking met bijv. een Honda CBR125. Maar die heeft dan ook een hogere top.