Yoshimura, Moriwaki, Pingel etc drag & race spul

QuistEFE

Die hard MF'er
7 jun 2013
318
25
Hallo,

Ivm een overschot aan spullen... even opruimen.

GSX-R 1100 motorblok (stelboutjes, dus <91)
375,-

MRE / Pingel airshifter
Compleet en werkend alleen geen airtank (is los 20 - 50 euro ongeveer) aangezien de tank bij mij in de achterbrug is verwerkt.
Inclusief nieuwe luchtleiding. Wel zou ik de koppelingen vervangen voor push in koppelingen, werkt makkelijker en sneller.
100,-

Roger Upperton / Pingel airshifter NIEUW
Complete en nieuwe airshifter inclusief tank, drukmeter etc gewoon compleet. Het is een electric over air type, dus met elektrisch geschakelde luchtklep (zo kan je je claxon knop gebruiken om te schakelen)
Nieuwprijs atm bij suzspares 363,- euro
NU 275,-

Suzuki EFE motorblok delen IN EEN KOOP
Complete koppeling (echt helemaal compleet met platen, korf etc etc zo uit het blok gehaald. In zeer goede staat)
Startmotor cover
Pickup cover (klein haarscheurtje, lekt niet)
Koppeling cover
125,- alles samen

Moriwaki vol titanium raceuitlaat inclusief bijbehorende carbon demper.
Komt van een cbr 600 f2 (PC25 heet zoiets geloof ik?) Maar is ook prima pas te maken op een Suz oliekoeler dmv spacers (gepast op een slabby 750 en slingshot 750)
Staat: zeer netjes, heel klein deukje in een bocht onderaan. Valt niet op en is verre van schokkend.
350,-

Suzuki GSX-R 750/1100 1991 Yoshimura monoseat.
Gemaakt door AirTech welke ook het kuipwerk maakt(e) voor Yoshimura zelf. In principe niks speciaals aan maar deze 91 kont is in 1991 gemaakt ''exclusive for Yoshimura...'' dus best een leuk hebbeding (zit een label in de coating waar het in staat).
Prima gebruikte staat, wel zijn de flapjes welke onder de tank komen iets ingekort. Waarschijnlijk voor een RK tank.
Prijs: 80,-

Nou dus dat! Kom vast nog wat dingen tegen dan vul ik het topic wel aan.

Spullen kunnen afgehaald worden in Dirksland Zuid-Holland. Versturen kan ook.

Bod altijd welkom.
 
MadUwe, nul zes vijf nul 120959 app ik ze even door van de week!
 
voor mij ook graag een fototje van die kont.
volgens mij is deze precies wat ik zoek voor mijn projectje :)
Ik app je ook wel even
 
Heb interesse in de uitlaat, wat bedoel je precies met spacers maken? Vermoed dat je adapters bedoelt voor aan de uitlaatkanalen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan