Yoshimura uitlaat, bagster en passagierssteunen CBR600F

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Voor de CBR600F heb ik nog liggen:

- Een yoshimura sportuitlaat. Incl. tussenpijp en bevestigingsklem. Is zo te monteren op de CBR600F '91-'98. Zit een iets meer race geluid in dan de Micron (maar daar staat yoshimura ook bekend om!). Er zit nu een DB-killer in die eruit kan maar geluid is nu al heerlijk.

Piccie staat verderop!

Prijsje: €95



- Een bagster tankhoes. In perfecte staat, passen de tassen van bagster op of gewoon als bescherming van je tank. Past op de CBR600F '91-'98 maar kleurstelling is van '92.

Vaste prijs: €50 (nieuwprijs was €139)
 
Laatst bewerkt:
En de tankcover:

full
 
Op verzoek: 'Sportuitlaat, bagster cover & passagierssteunen CBR600F' > 'Yoshimura uitlaat, bagster en passagierssteunen CBR600F' :)
 
Aan allebei de kanten?

Pfoe, dat een goeie. Deze maten zijn de aansluitdiameter van de demper overigens, had em denk even verkeerd gelezen. Als het om de tussenpijp gaat is aan de zijde van de demper de buitendiameter 51 mm. De andere kant is volgens mij iets van 48 mm binnenmaat maar dat zou ik moeten nameten vanavond. Beide kanten zijn dus ongeveer gelijk.
 
Pfoe, dat een goeie. Deze maten zijn de aansluitdiameter van de demper overigens, had em denk even verkeerd gelezen. Als het om de tussenpijp gaat is aan de zijde van de demper de buitendiameter 51 mm. De andere kant is volgens mij iets van 48 mm binnenmaat maar dat zou ik moeten nameten vanavond. Beide kanten zijn dus ongeveer gelijk.

Ja dat dacht ik al ;)
het gaat me dus om de kant die op het uitlaatspruikstuk komt. Sorry, had ik ook duidelijker in moeten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan