Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
of deze:
full
 
wow, ik heb ergens op het net een foto gevonden van een Z1000 met de uitlaat onder het kontje! vraag me niet waar, maar ik heb de foto wel staan op mijn HD, kweet wel niet of het echt is of niet! 'k zou niet weten hoe je eraan moet beginnen of hoeveel het zou kosten! is wel ZEEEEEEEEEER mooi! :9~ :9~ :9~ :9~
Denk dat ge dit bedoelt...

full
 
lol! WOW! Prachtige foto's :9~ maar neen, sorry deze waren het niet! 't was ergenns in Japan dacht ik, was echt volledig in het kontje ingewerkt, beetje als de nieuwe Kawa ZX6-R 2005 'k zal eens zoeken of ik het nergens terug vind!
 
Zou dit model hebben gestaan voor de 2005 Speed Triple???????????
Zal toch niet: Die aimabele Britten gaan toch niet afkijken van de Japanners?......Deden de Japanners in de jaren '60/'70 toch ook niet van de Britten?....Of toch wel?
Ik wil je niet verdrietig maken....maar Triumph vaart onder de Kawasaki vlag volgens mij.....
 
Dit model is een afleiding van de Bonneville en in samenwerking met Triumph gemaakt.

full
 
Ik wil je niet verdrietig maken....maar Triumph vaart onder de Kawasaki vlag volgens mij.....

Volgens mijn bronnen is dit absoluut niet waar, al is er wel een bepaald samenwerkingsverband geweest (of is er nog).

Die Sakawaki W650 is NIET in samenwerking met Triumph gemaakt, dit is hun eigen initiatief geweest.

Maar ook ik kan er naast zitten natuurlijk, maar hoop in dat geval dat men mij maar in de waan laat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan