Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 9

hoeveel delen volgen er nog dit jaar?

  • weet niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • boeit me niet

    Stemmen: 5 27,8%
  • kan niet genoeg zijn

    Stemmen: 2 11,1%
  • als er maar piccies in staan

    Stemmen: 1 5,6%
  • Totdat de nieuwe Z uitkomt

    Stemmen: 2 11,1%
  • lees ze toch niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • kan niet lezen kijk alleen plaatjes

    Stemmen: 2 11,1%
  • te weinig

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Termignoni's :9 ...altijd goed voor een flink portie kabaal })

k044-k041_1_1024.jpg
 
Ik heb het overleefd!

Gisteren mijn VRO 1 dag gehad. Gelukkig maar 1 buitje gehad.....in de pauze. Het overdag programma was nuttig en leuk, zeker als je (net zo als ik in 1978) je rijbewijs gehaald door 4 keer rechtsaf te rijden. Remmen en uitwijken is leuk, net als de noodstop.

Onbetwist hoogtepunt zijn volledige rondjes over het circuit (ca. 1.5 uur gereden). Nu snap ik dat dat verslavend is. Ontiegelijk gaaf. Ik ga volgens jaar voor VRO 3, wat meer gericht is op snelheid en bochtentechniek. Daar zitten minder speciale verrichtingen bij.

Helaas mag je bij VRO 1 niet (te) hard rijden. Per deelnemer rij je 2 rondjes voor de instructeur uit. Als de rest het niet bij kan houden: dan mag je niet meer voorop. Mijn beurt om voorop te rijden was dus na 3 bochten voorbij. Maakt niet uit: achteraan kan je dus wel harder, af laten zakken en dan gas erop. 8-)
 
MoggeMuis :Z Onze meeting is afgelast, jij veel plezier vandaag *D Spreek je snel...
 
MoggeMuis :Z Onze meeting is afgelast, jij veel plezier vandaag *D Spreek je snel...
das jammer man...zit zelf nog te twijfelen of ik nog ga...wel klote weer :( .... heb geen zin om op me plaat te gaan met al die trucjes doen.

Hoor je *D
 
das jammer man...zit zelf nog te twijfelen of ik nog ga...wel klote weer :( .... heb geen zin om op me plaat te gaan met al die trucjes doen.

Hoor je *D

Daarom, met 135 pk lopen klooien in de regen zagen wij ook niet zitten ;)
 
Moge NL zetters. Allemaal aan het voorbereiden op de zondagse rit?

Goed Z weer hier vandaag! Dat wordt vandaag dus eindelijk weer eens rondje Susten- Grimsel en Furkapass :] Dus zondagse (motor)pak aan O-)

Mede MF-zwitser met zn Yam Thundercat komt ook mee. Die had zn nieuwe achterband vorige week op weg naar zwitserland vlak gereden dus gaan we die band nu weer ROND rijden.

Piccies gaan volgen 8-)
 
@ Muis: Je overtreft jezelf weer met alle goodies die je rondstrooit! :}
Gaaf om allemaal te zien zeg! Ik vind zo'n bellypan ook erg mooi, maar er zijn zoveel verschillende. Ik zal eens in 'fotosoep topic' vragen of ze er aan de hand foto's een aantal onder willen soepen...

Goedemorgen allemaal trouwens :Z

@ It's just me: Concert was super! Mega show met lasers e.d.... Had het helemaal niet verwacht zo, dus was blij verast :)


@ Martin_Z750: B| Wat zeg jij nou....Je gaat toch wel mee he Martin? En zoals Knutsel al zei, we rijden met een groepje dus dat is ook gezellig! Je bagage kan je in de auto bij KPL en Z1000Girl droppen dus daar hoef je het niet voor te laten! Zou erg gaaf zijn als je meeging, al was het alleen al voor het kleurcontrast :X

:+


PS: je moet het helemaal zelf weten uiteraard, ik en met mij iedereen die meerijd denk ik, zou het alleen erg gaaf vinden als je mee zou rijden!
 
Laatst bewerkt:
Ok NL-töffers. Ik ga me voorbereiden, mezelf een beetje poetsen, Zetje uit de garage... heeft ruim een week moeten wachten.

Bis später! En geen geklooi in de regen he 8-)
 
Had ik ze maar op m`n achterwiel B| :+ Volgende week zaterdag toch, ben vrij geloof ik dus misschien ben ik wel van de party *D
Ja..zaterdag 11 juni..als je mee wilt rijden 09.00 MecDrek Noord

anders in achterveld italauto industrieterrein de Fliert vanaf 10.30...donder en geweld op de dynobank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan