Bart Z1000
MF veteraan
zonder slip correcrie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mogguh al
@ mauz welkom terug
@ Sutra, het gaat helemaal goedkomen. Ik neem fftzz onder begeleiding mee
tomtomrider nemen we ook mee
@ fftzz sms ontvangen
Nu maar ff hopen dat de buien nu en morgen vallen (hier aan de kust is het best wel donker nu
Bart
Wat heb je allemaal laten doen om aan dit aantal pk s te komen ?
en wat was t kosten plaatje? Ben namelijk zelf opzoek naar een Z1000 bwjr 2004 ben weg van deze fiets vindt alleen pk verhouding te weinig. Heb gereden op standaard z1000. Stuurt goed en rijdt vlot maar voor mezelf mag t wel iets meer hebben.
Op moment dat ik z1000 koop gelijk laten kietelen. voor nog meer rij plezier.
Hoppie
oh, dan is het een gedeelde 1ste plaats, want mijn resultaat is ZONDER slipcompensatie.
[afbeelding]
hoeveel was die van jou met correctie??
Bart,
weet jij uit je hoofd hoeveel procent die correctie is????
Wat kost het laten afstellen door Ritzen?
Wat kost het laten afstellen door Ritzen?
ff uitrekenen.....1.04% (als ik het goed gedaan heb)
dan kom jij uit op 152,7 pk met correctie
jij blijft koning
Ik heb er laser xtrem's uitlaten (niet helemaal legaal) en een stage 2 DNA luchtfilter met een powercommander.
totaal plaatje.....rond de 1000,- euro
en dan staat er nog een hypro set op het verlanglijstje....misschien dat de kerstman die wil komen brengen
Heeft iemand ervaring met fresco uitlaten op de Z?
Op de z 2007 zit er op de standaard uitlaat een stuk gemonteerd aan de rechterkant.
Welke functie heeft dit onderdeel. Wat moet je ermee als je een andere uitlaat plaatst?
Alain
duurt ongeveer 2 uur, kost 150,-
ik geloof dat bart en ik nu wel de enige zijn met deze Performance Mods:
Reed valve block off plates.
DNA stage 2
Power commander (tuned by Ritzen)
Open uitlaatsysteem (zonder db-killers tijdens re-mapping)
Goedemorgen all
Lekker weer in ons eigen bed geslapen, maar wat een domper als je dan wakker word en de zon schijnt niet
Motorrijden in Turkije lijkt mij geen avontuur.
De wegen zijn niet al te best, zelfs de Europese snelweg die daar ligt heeft veel slechte stukken asfalt, alles rijd door elkaar van paard en wagen tot grote vrachtwagens en een rood stoplicht geeft geen garantie dat iedereen er netjes voor blijft wachten
In het donker is het echt levensgevaarlijk, er zitten soms kuilen van 30 cm diep in het wegdek.
Dus Zven ik zou het niet doen
@Z-ander:Toch al knap! :p ontkoppel jij ff en gas bijgeven? Laat je je koppeling dan volledig schieten of is dat nog aanvoelen? :p
@Z-ander:
Heb je nog tips hoe je dit zo netjes doet ? Het ziet er zo netjes uit...
Ben zelf een beetje aan het experimenteren maar wil niks verkl*ten aan mijn Z-tje.
Andere mensen misschien nog tips hoe je een on-getunede Z750 het beste op zijn achterwiel kan zetten ?
spannend daar hé met die rode lichten, de helft stopt en de anderen rijden gewoon door met een druk op de claxon erbij...
waar ben je geweest, want rondom Antalya was het wegdek toch grotendeels in vernieuwde toestand?
ik ga volgend jaar in elk geval terug naar daar, dus heb nog veel tijd om na te denken over mijn lumineus ideetje...
goeiemiddag...
ben ook weer eens thuis dus ff meteen een foto gemaakt van mijn nieuwe uitlaat!!
er komen nog wel meer foto's maar mijn broer zijn motor stond er half voor en het regende
[afbeelding]
edit: uitlaatklem moet er nog op...met mijn slimme hoofd er niet aan gedacht dat de maat van de oude uitlaat anders was
Ja maar je wilt toch nog niet dood gezien worden op een B-king
Wat een vreselijk lelijk hok is dat man
Kan je beter op de Z1400 wachten mocht die er gaan komen.
O ja, Mogè
@Z-ander:
Heb je nog tips hoe je dit zo netjes doet ? Het ziet er zo netjes uit...
Ben zelf een beetje aan het experimenteren maar wil niks verkl*ten aan mijn Z-tje.
Andere mensen misschien nog tips hoe je een on-getunede Z750 het beste op zijn achterwiel kan zetten ?