Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 11

leeftijd Z-rijd(st)er

  • <21

    Stemmen: 1 3,1%
  • 21 <>25

    Stemmen: 4 12,5%
  • 25<>30

    Stemmen: 6 18,8%
  • 30<>35

    Stemmen: 7 21,9%
  • 35<>40

    Stemmen: 6 18,8%
  • 40<>50

    Stemmen: 7 21,9%
  • eeuwig jong (Pina)

    Stemmen: 1 3,1%
  • gaat je g.f.. aan

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW FEEST!!!

Dat ziet er ook gaaf uit hoor!!!

In Rotterdam hebben ze binnenkort ook zo iets...echt leuk! (en in België geloof ik ook.....) echt super die feesten (gezellig ook om even voor de fun mensen te kijken)

*****************************************************************************
Tis niet lekker weer om te gaan rijden he!!! Jekkie!!!

Zitten er trouwens van die berschermhoezen om de voorvorkpoten van die Z heen??? (die van mijn GS heeft vaker last van lekkjes enz enz.steenslag..) Of heeft ie alleen opzijnkopvoorvorkpoten??? (kunnen die dan niet lek?? of kans op is minder??)
Z1000 heeft een upside down en wordt beschermd door het voorspatbaord...zie piccie boven bij mijn post

Z750 heeft kleine beschermers

lek kan altijd vooral door wheely's en te hard landen...gaan de voorvorkkeerringen na de knoppen.....maak je veel wheely's?? O-) :+
 
Hebbut al weer gezien: Zwitsalmeeting was te vroeg geplanned!!!! |(

Vooral die 3e foto doet 't goed in huize Pina!! :Y

je bent me net voor _O- _O- Pfffffffffffff zag een aardige "belly-pan"

ff wat kleur toevoegen. Muis inspireert me

full
 
Z1000 heeft een upside down en wordt beschermd door het voorspatbaord...zie piccie boven bij mijn post

Z750 heeft kleine beschermers

lek kan altijd vooral door wheely's en te hard landen...gaan de voorvorkkeerringen na de knoppen.....maak je veel wheely's?? O-) :+


ahaaa ach zo... ik heb nu ook kleine beschermers (maar dat helpt niet..) en wheelys maak ik al helemaaaaaaal niet! :( dus daar ligt het ook niet aan
 
Z1000 heeft een upside down en wordt beschermd door het voorspatbaord...zie piccie boven bij mijn post

Z750 heeft kleine beschermers

lek kan altijd vooral door wheely's en te hard landen...gaan de voorvorkkeerringen na de knoppen.....maak je veel wheely's?? O-) :+
Kost zoiets? Laten vervangen van die keerringen?

O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan