Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kzie veel overeenkomsten met d'n mijne 8-)

Heb je Bart z'n verhaal gelezen over onze ontmoeting met ome agent gisterenavond? _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

alleen dat uitlaatje :9~

enne, wat kost dat nou? de politie te"vrind"houden.
kan me niet voorstellen dat het goed blijft gaan zo met die plaat enz op je Z


btw ben der vandoor, tot zondag op de Z weg, lekker kramperen
 
14:00 Cobex is ingelogd, Hoe is het "aanstaande vader"

edit 14:06 en weg is ie weer

Doorduwer was van de week ook even online. geen reactie in HET topic
 
Laatst bewerkt:
Achterveer strakker, koud kunstje enne wat win je er precies mee, betere grip?
Ik vindt hem het eerste gedeelte van het inveren te 'soft'aanvoelen. Vooral over flinke hobbels vindt ik de 1000 niet strak. Met een duopassagier achterop was dat gevoel nagenoeg weg, en vindt ik m'n Z lekkerder sturen..... Dus dacht ik "even de veer strakker zetten". Inderdaad maar eerst even wat km's maken voordat ik het zeker weet. 8-)
 
Heb je Bart z'n verhaal gelezen over onze ontmoeting met ome agent gisterenavond? _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Weet niet wat je er allemaal voor moet doen, maar je komt er elke keer fantastisch van af :+
enne, wat kost dat nou? de politie te"vrind"houden.
kan me niet voorstellen dat het goed blijft gaan zo met die plaat enz op je Z
Kan 't me ook niet voorstellen, maar zolang 't goed gaat.............vooral doorgaan :Y
 
morgen nog wat klussen.
en een zondag bij goed weer een rondje :] .
jij schrijft altijd "een" zondag...
is dat stolks ??

balen trouwens wel dit weer, minibike is helemaal klaar nu, maakt een teringherrie, maar rijden op die slikkies is er natuurlijk niet bij.. :N
morgen misschien, zal ik ook ff filmen...
 
jij schrijft altijd "een" zondag...
is dat stolks ??

balen trouwens wel dit weer, minibike is helemaal klaar nu, maakt een teringherrie, maar rijden op die slikkies is er natuurlijk niet bij.. :N
morgen misschien, zal ik ook ff filmen...

valt me pas op nu jij het zegt. _O-
wilde je EEN zondag mee dan?
 
Klussen is zo erg nog niet...





... zolang die niet aan 't zedje moeten gebeuren _O-






:+
 
Laatst bewerkt:
goedemorgen iedereen! :W

werken op zaterdag... B|
en ligt nog het hele systeem plat... -O-

Nog 8,5 uur en dan is het weekend... *O* *O* *O* *O*
 
Mogguh! :Z

Iedereen nog plat zie ik. Is het bij hullie ook zo ;( weer? Hier regent het weer het hele weekend. En natuurlijk is het vanaf dinsdag (wanneer je werkt) weer mooi -O-

Shit, wil dit jaar nog wel ff een paar weekendjes kunnen rijden. Moet dit seizoen nog wel afsluiten met een leuke passenrit :] voordat de sneeuw gaat vallen...

Ik ga straks ff rondneuzen naar een ander koekblik. Het kriebelt. Is niet nodig maar wil wat anders. En gebruikt of nieuw, thats the question. Citroen (C4 coupe, mooi blikkie) heeft speziale actie, nieuwe Seat Leon is ook wel mooi blikkie, Astra GTC (coupe) ook wel mooi dingetje.... maar wil eigenlijk ook wel een 4x4... maar gebruikte Audis en Subarus zijn gebruikt nog prijzig hier. Ik zit altijd tegen km standen van 100-120.000 aan te hikken. Er zijn er zat die gewoon zon blik kopen en weinig/geen problemen hebben maar ik ben altijd beetje huiverig er voor. Mijn Golfje heeft nu ook 120.000 er op zitten maar die is eigenlijk ook nog ok. Maar ligt eraan hoe er mee is omgegaan.

Zag een Golf III kombi, VR6, 4x4 uit 96 met 70.000 km te koop staan... maar zon Golf ziet er zo Biedermeierig uit.... maar wel ideaal bij mij in de bergies.

Of een leuke Audi A4 2.6 6cil. 150 pk Quatro, maar wel met 125.000 km... Moet nog 13.800 CHF kosten.

Wie heeft er ervaring met gebruikte autos van 100-125.000 km kopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan