Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even wat dichterbij

full
 
Strakke spiegels... erg mooi model :} :} :} :} waar gekocht???

Zitje en duo zitje is ook mooi....is dat n hoes???en waar heb je die vandaan als ik vragen mag?


Bedankt muis

Spiegels besteld bij www.tecno-bike.com. Hebben wel een nadeeltje hun systeem voor het vastknellen in de open buis van je stuureind (moer op stuureind verwijderen)is voorzien voor diameter 16,6mm. Diameter voor onze Z is maximaal 14,2mm. :( Dus ik heb ze zelf een beetje moeten aanpassen. Dat was niet eenvoudig maar is toch gelukt.
Idd mooie spiegeltjes. 8-)

Zadelovertrek is van BAGSTER (zie ook vorig deel 15 voor info dealer) was reeds voorzien op mijn Z toen ik hem kocht (2de hands met 6000 Km op teller).
 
Laatst bewerkt:
Ziet er :9~ :9~ :9~ uit hoor..... de huis vesting voor je Z-et is ook zeer netjes :} :} :}

Nu ga je natuurlijk ook nog zeggen dat je Zet er verwarmd bij staat O-) O-) O-) O-)

Bedankt Bart

Onlangs garage uitgebreid om meer ruimte te hebben voor de fietsen vd kinderen en voor mijn Z-je te kunnen stallen op een behoorlijke manier. Neen ze staat niet verwarmd maar temp zakt nooit onder de 8 °c (is aan woning gebouwd en goed voorzien van isso) Ze krijgt nog een dekentje over en een druppeltje stroom zodat ze rustig een winterslaap kan doen. *O*
 
Bedankt Bart

Onlangs garage uitgebreid om meer ruimte te hebben voor de fietsen vd kinderen en voor mijn Z-je te kunnen stallen op een behoorlijke manier. Neen ze staat niet verwarmd maar temp zakt nooit onder de 8 °c (is aan woning gebouwd en goed voorzien van isso) Ze krijgt nog een dekentje over en een druppeltje stroom zodat ze rustig een winterslaap kan doen. *O*

Het is beter om er geen deken over je motor te leggen tijdens de winterstalling,
dit om condensvocht dat onder de deken kan ontstaan niet de kans te geven.
Dit condensvocht kan oxidatie (roest) tot gevolg hebben.

In jou geval zal het wel mee vallen gezien de mooie huisvesting..... maar in vochtige schuren of buiten verblijven met afdak is het beter om de motor "bloot" te laten staan.

grt.
Bart
 
Goedemorgen! :W

Leuk hoor zo'n baas... op vrijdag ochtend 9 uur vragen of je zaterdag avond en zondag ook wil komen werken... en dan voor een kantoorbaantje... B|Mooi was het he!! :} :} :}
Ik als jonkie kan daar ook nog echt van genieten hoor... ;)
zeg je toch nee.
levert natuurlijk wel weer meer centjes voor de zet op. :Y
 
zeg je toch nee.
levert natuurlijk wel weer meer centjes voor de zet op. :Y
Nou, heb ook ff flink ruzie gemaakt...

compromis is nu dat ik morgen tot 10 uur 's avonds werk... en zondag gewoon vrij... ga zondag ook naar de WinterEfteling met MF... dus had toch niet gaan werken... morgen avond zal ook denk ik wel 8 uur worden... maar goed, toch 12 overuurtjes voor de Zed... 8-)
 
Nou, heb ook ff flink ruzie gemaakt...

compromis is nu dat ik morgen tot 10 uur 's avonds werk... en zondag gewoon vrij... ga zondag ook naar de WinterEfteling met MF... dus had toch niet gaan werken... morgen avond zal ook denk ik wel 8 uur worden... maar goed, toch 12 overuurtjes voor de Zed... 8-)
heb je goed geregeld dan. :}
 
:W :W :W :W allemaal,

mooie spiegels hoor :} :} :} :} , gaat goed met Nederland en de opties op de Z-tjes, Queen staat op mijn Harddisk, echt helemaal te gek, ben vroegáh een keer naar een concert van queen geweest, en sindsdien helemaal fan, echt zonde... ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(


Jason zal maar niet zeggen hoeveel uur hij per week werkt :( :(
 
JJJJJEEEZZZUUSSS zit hier ff te genieten van het concert van QUEEN op veronica



:9~ :9~ :9~ :9~ :9~





keb m'n geitenharen sokken nog net niet aan gedaan. :W


dit is echt geweldig de tv kan jammer genoeg niet te hard kids slapen. :?
Da's toch verschrikkelijk uit de tijd man! In de top 2000 zijn ze zelfs gepasseerd door Boudewijn de Groot! Je moet wel een beetje met je tijd meegaan. O-)
Zo hou je niemand meer over om mee te praten. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan