Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ d'n bok,
collega van je?

met modjes zou op dit moment de yamaha voor mij de keuze zijn, MAAR de z heeft meer 'grunt'. Dus toch maar de Z met modjes.

8-)

ik heb geen collega's '(

deze is van een operator bij een chemie bedrijf waar ik op het moment een klusje heb.


ik kan me goed vinden in jouw opmerking. :Y
 
Ik eerlijk gezegt ook niet.
Vind een groepjes van 4 á 5 man eigenlijk al groot genoeg.
Op de heen reis maakt het volgens mij niet zo veel uit, dan is het gewoon domweg achter elkaar over de snelweg knallen. :]
Maar in de bergen is het toch belangrijk dat iedereen zijn eigen tempo rijdt en dat wordt een stuk lastiger als je met 10 man achter elkaar over een pas dendert. -O-
Wil dat ongelukje van verleden jaar dit jaar graag overslaan. ;)
full



hoe zou het trouwens met z crew zijn.
en zal zijn zetje al weer klaar zijn.
het is al weer ff geleden dat we hem hier gezien hebben.
 
met modjes zou op dit moment de yamaha voor mij de keuze zijn, MAAR de z heeft meer 'grunt'. Dus toch maar de Z met modjes.

8-)
Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van de Yamaha: Ik vind hem wel spannend om te zien, maar toch net even teveel "Honda" (als je begrijpt wat ik bedoel), en daarom krijg ik niet echt jeuk in m'n erogene zones bij de aanblik :?
 
(Afbeelding)


hoe zou het trouwens met z crew zijn.
en zal zijn zetje al weer klaar zijn.
het is al weer ff geleden dat we hem hier gezien hebben.
Tja, de "Zwitsalrit" komt weer in het zicht, dus is het tijd om vol sentiment om te kijken naar de vorige uitgave :] ......Ben ook wel benieuwd hoe het onze zuiderbuur en z'n motor momenteel vergaat :Y
 
Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van de Yamaha: Ik vind hem wel spannend om te zien, maar toch net even teveel "Honda" (als je begrijpt wat ik bedoel), en daarom krijg ik niet echt jeuk in m'n erogene zones bij de aanblik :?
jij om deze tijd nog hier. :?




ben je al aan het uitrusten voor een zondag. :+
 
Tja, de "Zwitsalrit" komt weer in het zicht, dus is het tijd om vol sentiment om te kijken naar de vorige uitgave :] ......Ben ook wel benieuwd hoe het onze zuiderbuur en z'n motor momenteel vergaat :Y
yep nu het mooie weer aanbreekt begint het verlangen naar passen weer te komen. :Y
vorig jaar voor het eerst gedaan en gelijk verslaafd.
en dan zeggen ze dat drugs gevaarlijk is. :+
 
jij om deze tijd nog hier. :?




ben je al aan het uitrusten voor een zondag. :+

'k ga zo ff naar de kroeg
full
, maar ik maak 't niet te gek: morgen weer tenniscompetitie :Y



Pina vreest dattie morgen niet echt uit kan rusten voor zondag: 't is bloemencorso, en dan is 't toch ook wel HEEL gezellig in de kroeg!! O-)
 
'k ga zo ff naar de kroeg(Afbeelding), maar ik maak 't niet te gek: morgen weer tenniscompetitie :Y



Pina vreest dattie morgen niet echt uit kan rusten voor zondag: 't is bloemencorso, en dan is 't toch ook wel HEEL gezellig in de kroeg!! O-)
het is dat ik morgen moet werken anders ging ik weer ff rondje bollenstreek. :X


heb je morgen weer gemengt dubbel. })
 
yep nu het mooie weer aanbreekt begint het verlangen naar passen weer te komen. :Y
vorig jaar voor het eerst gedaan en gelijk verslaafd.
en dan zeggen ze dat drugs gevaarlijk is. :+

'k Ben sinds jaar en dag verslaafd aan motorrijden (en koffie O-) ), maar 'k heb in het verleden zowat alle drugs gebruikt die op de markt waren.........moet toch wat betekenen dat :] is gebleven!! *O*
 
'k Ben sinds jaar en dag verslaafd aan motorrijden (en koffie O-) ), maar 'k heb in het verleden zowat alle drugs gebruikt die op de markt waren.........moet toch wat betekenen dat :] is gebleven!! *O*
motorrijder is normaal gesproken ook een gezondere verslaving.











tenzij je een 45km. wagentje tegen komt. ;)
 
het is dat ik morgen moet werken anders ging ik weer ff rondje bollenstreek. :X


heb je morgen weer gemengt dubbel. })
Yip, maar we moeten uit naar het pittoreske Abbenes (toch gauw een rit van zo'n 5 km).

Wees trouwens blij dat je moet werken, anders had je de zelfde fout begaan als vorig jaar: toen zat je hier ook in de drukte in het corso-wiekent!! B|
 
(Afbeelding)


hoe zou het trouwens met z crew zijn.
en zal zijn zetje al weer klaar zijn.
het is al weer ff geleden dat we hem hier gezien hebben.


vanwege de shirts heb ik nog een e.mail ontvangen van Tom, hij heeft de ZZet nog niet helemaal klaar maar verwacht binnenkort weer op de weg te kunnen.

verder gaat het goed met hem, ik verwacht dat hij hier wel zal gaan reageren.

z'n PC was kapot dus daarom niet zovaak van hem gehoord / gelezen.

komt wel weer goed ik hoop dat hij ook weer mee kan naar Zwiss.
 
Yip, maar we moeten uit naar het pittoreske Abbenes (toch gauw een rit van zo'n 5 km).

Wees trouwens blij dat je moet werken, anders had je de zelfde fout begaan als vorig jaar: toen zat je hier ook in de drukte in het corso-wiekent!! B|
daarom ook :X .
ik ben vorig jaar nog niet vergeten. :N
 
vanwege de shirts heb ik nog een e.mail ontvangen van Tom, hij heeft de ZZet nog niet helemaal klaar maar verwacht binnenkort weer op de weg te kunnen.

verder gaat het goed met hem, ik verwacht dat hij hier wel zal gaan reageren.

z'n PC was kapot dus daarom niet zovaak van hem gehoord / gelezen.

komt wel weer goed ik hoop dat hij ook weer mee kan naar Zwiss.
dan hoop ik hem weer snel te zien hier.
 
vandaag nog ff snel naar assen geweest :Y

ff voorproeven :9~ :9~ :9~



full

DSC01343%20(Small).JPG

DSC01344%20(Small).JPG

DSC01345%20(Small).JPG




en otje die 2 min word heel moeilijk voor ons -O-
maar wie weet ;)
ik zelf denk eerder aan een 2.10 of 2.20 :X :X
 
@Muis....

DVDtjes halen... ben je binnenkort 'n keertje thuis :?

Doe ff mailen ofzo.. want met de MM op 7 mei ben ik ook niet van de partij... :N

:Z ..... :W LIGHTS OUT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan