Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 23

Ik koop volgend jaar ......

  • geen andere motor

    Stemmen: 19 65,5%
  • de nieuwe z1000

    Stemmen: 1 3,4%
  • z750

    Stemmen: 1 3,4%
  • een ander type Kawasaki

    Stemmen: 3 10,3%
  • een Suzuzki

    Stemmen: 0 0,0%
  • een Honda

    Stemmen: 1 3,4%
  • een Yamaha

    Stemmen: 2 6,9%
  • iets Italiaans

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand toevallig vrij morgen?

en zin om met mij naar de Ring te gaan.
:]

:9 (ringen) Ik heb gezinsverplichtingen morgen (dochter van en naar kinderdagverblijf brengen en zelf ook werken en s'avonds ook nog werken als ad interm voor vakantievierende zelfstandig ondernemer

Ik reageer alvast namens muis "Sorry Ron, ik heb het ook druk morgen (zie URL hieronder) Morgen ben ik dus druk bezig met de jongens aldaar"

http://www.nu.nl/news/818224/12/Treinbotsing_op_station_Amersfoort.html

of heb jij een andere regio muiZ

Lijkt me wel een hele ervaring even Ringen. Ben alleen bang dat ik dan helemaal niet meer leuk vind om op de weg te rijden

@ bokkie. Jij gaat zeker niet nr Bikker nu vrouwlief op knolsafarie gaat
@ Fulleke..... alsnog van harte

@wsb fans..... jammer van de valpartijen. Zou onze Nieto (kawasaki) eindelijk het licht hebben gezien of zal het eenmalig zijn geweest. hierbij een piccie. wel lekker nichterig (zie hand) gave helm trouwens

full



bij de weg, gaan er nog mensen naar Bikker as zaterdag? Ik ben bang dat ik het niet ga redden...... :( (als ik ga, is het denk ik in de ochtend)
 
Laatst bewerkt:
Wa is het verschil tussen rijden van da racing line systeem en de evolution ?

de Evolution systeem is geheel van titanium gemaakt...de racing line van RVS.
Scheelt (zeggen ze) alleen in gewicht van elkaar.

de RVS versie is iets van 5,3kg en de Titanium 4,5kg (volledig met demper!) kijk...dat zet pas zoden aan de dijk qwa gewichts besparing :) origineel uitlaat systeem van de Z1k is 16,1kg!!!
 
Anders stond KPL in spiegelbeeld en die is de hoofdrolspeler O-)
Girlie had geen piccie van KPL en Rossi die dezelfde kant opgingen :X
Dan vraag je toch of Rossi een keer langskomt voor een fotoshoot....wij zijn er tenslotte ook op 30 sept of 1 okt. :Y *O* Zullen we eens zien wie er platter durft...
 
Super dag gehad...supermooie races ondanks de regen...maar ik zat lekker droog

2de heat vond ik de inhaalrace van Toseland zeer indukwekkend...gruwelijk wat ging die vent hard rond

Allard eindigde als 18de in de Superstock 1000 ...ook niet verkeerd :P
Allard ging zeker lekker. Beste nederlander! *O*
 
lekker gereden gisteravond met de minimuis

nog ff over de ringweg stoplicht gesprint met een yammerja R1

5 uit 5 voor de rode lawaaibak *O* *O* *O* *O* *O*

gozer vondt het niet echt geweldig :N :N :N

excuseerde zich door aan te geven dat zijn voorwiel niet op de grond bleef.... _O-

die van mij trouwens ook niet :P

publiek langs de ringweg genoot klaarblijkelijk wel met volle teugen....volgens ooggetuige minimuis }) 8-)
Kawa rules..... :9
 
Recycle en ffTzz;

hoe laat spreken we af bij Motoport Rotterdam? En hoe doen we het verder die dag? Rijden we mee met de tocht cq recordpoging om de langste stoet Kawa's te krijgen met onderweg een demo van een straalmotor aangedreven Kawa? Tochtje schijnt maar 50 km te zijn en begint om 14.00 uur.

Ik weet nog niet exact waar Bikker zit (ergens achter Papendrecht begreep ik) maar is het een idee omstreeks 11.30 bij rotterdam weg te rijden? Ikzelf kan er dan zo rond 11.00 a 11.15uur zijn voor een bak koffie en wat slap ge-oh.

En weet een van jullie de weg naar Noordeloos?
 
Heren pas op hoor,ook de polizei mag nu OVER de grens blijven volgen,en onze plizi ook over de hunne.(nieuwe wetten en onderlinge afspraken).



Maar proberen kan altijd :]


ik rij altijd naar de ring zonder DB killer :Y :Y

nog nooit politie gezien :N
op de ring ( parkeerplaats ) doe ik pas de killer er in -O-
en als ik weer terug ben gaat die er gelijk weer uit :P :P


:] :] :]
 
Recycle en ffTzz;

hoe laat spreken we af bij Motoport Rotterdam? En hoe doen we het verder die dag? Rijden we mee met de tocht cq recordpoging om de langste stoet Kawa's te krijgen met onderweg een demo van een straalmotor aangedreven Kawa? Tochtje schijnt maar 50 km te zijn en begint om 14.00 uur.

Ik weet nog niet exact waar Bikker zit (ergens achter Papendrecht begreep ik) maar is het een idee omstreeks 11.30 bij rotterdam weg te rijden? Ikzelf kan er dan zo rond 11.00 a 11.15uur zijn voor een bak koffie en wat slap ge-oh.

En weet een van jullie de weg naar Noordeloos?


Prima, ben om 11:00 bij motoport
Die recordpoging lijkt me wel wat met een beetje opkomst rijdt de laatste net weg als de voorijder al weer aankomt.

Route Bikker:

U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.

Dit moet met enige verdwaaltechnieken wel lukken.
 
Laatst bewerkt:
ik voel een heel ander soort minimeet opkomen....(misschien de camera's naar achteren richten??)

autobahn polizei rasen *O*

[me]Kimi neemt zijn dbkillers niet mee omdat hij zijn complete uitlaat moet demonteren om ze in te bouwen.[/me]
ook doorknallen dus...stoppen is geen optie
 
:9 (ringen) Ik heb gezinsverplichtingen morgen (dochter van en naar kinderdagverblijf brengen en zelf ook werken en s'avonds ook nog werken als ad interm voor vakantievierende zelfstandig ondernemer

Ik reageer alvast namens muis "Sorry Ron, ik heb het ook druk morgen (zie URL hieronder) Morgen ben ik dus druk bezig met de jongens aldaar"

http://www.nu.nl/news/818224/12/Treinbotsing_op_station_Amersfoort.html

of heb jij een andere regio muiZ

Lijkt me wel een hele ervaring even Ringen. Ben alleen bang dat ik dan helemaal niet meer leuk vind om op de weg te rijden

@ bokkie. Jij gaat zeker niet nr Bikker nu vrouwlief op knolsafarie gaat
@ Fulleke..... alsnog van harte

@wsb fans..... jammer van de valpartijen. Zou onze Nieto (kawasaki) eindelijk het licht hebben gezien of zal het eenmalig zijn geweest. hierbij een piccie. wel lekker nichterig (zie hand) gave helm trouwens

(Afbeelding)


bij de weg, gaan er nog mensen naar Bikker as zaterdag? Ik ben bang dat ik het niet ga redden...... :( (als ik ga, is het denk ik in de ochtend)
ik zit bij de aannemerij....dit soort incidentjes leveren alleen maar geld op :P veel schade...veel werk...veel poen :+













































en de belastingbetaler maar meebetalen aan dit krankzinnege kabinet die deze privatisering op zijn geweten heeft.....omdat we zo graag in de pas willen lopen bij Brussel |( |( |( |( |( |(
 
@wsb fans..... jammer van de valpartijen. Zou onze Nieto (kawasaki) eindelijk het licht hebben gezien of zal het eenmalig zijn geweest. hierbij een piccie. wel lekker nichterig (zie hand) gave helm trouwens

(Afbeelding)


bij de weg, gaan er nog mensen naar Bikker as zaterdag? Ik ben bang dat ik het niet ga redden...... :( (als ik ga, is het denk ik in de ochtend)
kawasaki had een topdag *O* *O* *O*
 
Prima, ben om 11:00 bij motoport
Die recordpoging lijkt me wel wat met een beetje opkomst rijdt de laatste net weg als de voorijder al weer aankomt.

Route Bikker:

U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.

Dit moet met enige verdwaaltechnieken wel lukken.

Ga er denk ik ook naar toe!

Ben overigens vaak genoeg als laatste vertrokken om vervolgens als eerste binnen te komen.
}) 8-) })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan