Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
FF OFFTOPIC

full
 
van de b.o.c.????? NEE HOOR OOK NOG NOOIT VAN GEHOORD.

maar bedankt voor je reactie het is dus wel mogelijk.

zijn er nog echte punten waar ik op moet letten bij de aankoop??
buiten de standaard dingen.

alvast bedankt

fred
bagage meenemen op de zet is goed te doen. :Y
full

de voorste is een z750 en de achterste een z1000.
 
kijk dat zijn de foto's die ik wilde zien tnx ik heb nagenoeg de zelfde tassen als foto 1 dus dat komt goed.

nou nog 1 keer op de z1000 proefrijden en vergelijken met de blackbird [2e keus] en dan rustig in duitsland / belgie gaan shoppen naar een mooie z1000/blackbird.

dank jewel

mazzel fred
 
kijk dat zijn de foto's die ik wilde zien tnx ik heb nagenoeg de zelfde tassen als foto 1 dus dat komt goed.

nou nog 1 keer op de z1000 proefrijden en vergelijken met de blackbird [2e keus] en dan rustig in duitsland / belgie gaan shoppen naar een mooie z1000/blackbird.

dank jewel

mazzel fred
Laat ik als ex-Z-rijder toch nog maar proberen een extra zieltje te winnen. Ik had een luxe optie op mijn Z: een bagagerek van Hepco, speciaal voor de Z1000, gekocht bij MDI.

full


ps. Er kan trouwens ook veel bagage op een FZ1-Fazer mee....... }) }) })
 
hallo z1000 rijders,

eerst even zeggen dat het een zooi mooie topics zijn hier met hele mooie piccies van de z1000 maar.....

ik heb even een vraag ik zit te twijfelen tussen 2 motoren waaronder de z1000 :9~

alleen ik wil weten of je ook goed je bagage kwijt kan, daar ik nog wel eens met de motor op vakantie gaat en die andere motor [honda blackbird] kan dat makkelijk omdat de 'kont'breed zat is voor een set zadeltassen.

ik heb al een beetje het topic door gebladerd op zoek naar een z1000 met bagage maar niet gevonden :?

dus heb je foto's met bewijs dat het wel kan of reacties dan hoor ik dat graag.

zijn er dan ook speciale tassen afhouders voor de z1000 om te voorkomen dat de tassen naar binnen gaan hangen????

oke mensen alvast bedankt

mazzel fred
Ik zal dan even moeten zoeken op enkele cd-tjes maar ik heb wel een paar foto's voor je. Als het goed is met zadeltassen en het jaar daarna met koffers op een zelfgemaakt rek. (ziet er niet uit trouwens, de tassen staan beter.)

Mocht ik de foto's niet kunnen vinden of heb ik er geen erg meer in dan vertel ik je nu alvast dat het weldegelijk kan. Ik ben er met mijn vrouw achterop mee naar Italie en Oostenrijk geweest en heb ruim 5000 km gereden zonder problemen.
Leg wel een handdoek of dweil over het kontje om beschadigingen te voorkomen van de banden van de tassen. Het enige nadeeltje bij tassen is dat je ze bij elk hotel even los moet halen en de volgende dag weer vast moet zetten. (scheelt al gauw 4 minuten per dag O-) )
 
kijk dat zijn de foto's die ik wilde zien tnx ik heb nagenoeg de zelfde tassen als foto 1 dus dat komt goed.

nou nog 1 keer op de z1000 proefrijden en vergelijken met de blackbird [2e keus] en dan rustig in duitsland / belgie gaan shoppen naar een mooie z1000/blackbird.

dank jewel

mazzel fred
graag gedaan.
 
off-topic,

Voor de liefhebber: GALBLAAS (met galstenen) 45 jaar oud van eerste eigenaar wordt binnenkort verwijderd.

Gratis af te halen.


:)

Sorry zit wat te gallen met zwartgallige humor.

Hoorde vandaag de voorlopige diagnose van mij maagklachten.

Iemand anders van hier die zijn gal(blaas) kwijt wil. (is)





Ben het transGALactisch liftboek maar weer aan het lezen.

Komt er wel eens iemand bij de GAL&GaL?

Als ik er maar geen galazer mee krijg.

Had het kunnen weten als liefhebber van Frankrijk, dan wordt je GALlomaan.

Tank voortaan geen liters meer maar GALlons.

Misschien toch een nieuwe baan als GALvaniseur.

of heb ik vroeger te lang in een GALerijflat gewoond.

Ach laat ook maar ik word er helemaal GALlisch van. -O-
 
Laatst bewerkt:
o ja, daar liep ik vorige keer ook mee te k#tten (heb toen via via een geleend) dnbok, mag ik er een bestellen bij je?

@ Jason. hier in bleiswijk (tussen Z.meer en Den Haag zit een bandenzaak die ook erg scherp is met banden) ik zoek de site ff.... misschien is het wat voor je

edit BikePerformance is bedrijfsnaam. ze adverteren ook op marktplaats... vriend van me (SV 1000) heeft een keer in de avonduren bandjes om gedemonteerde velgen laten plaatsen

meastro, bedankt, ik ga ze van de week wel even bellen...

thnx
:} :} :} :}
 
off-topic,

Voor de liefhebber: GALBLAAS (met galstenen) 45 jaar oud van eerste eigenaar wordt binnenkort verwijderd.

Gratis af te halen.


:)

Sorry zit wat te gallen met zwartgallige humor.

Hoorde vandaag de voorlopige diagnose van mij maagklachten.

Iemand anders van hier die zijn gal(blaas) kwijt wil. (is)





Ben het transGALactisch liftboek maar weer aan het lezen.

Komt er wel eens iemand bij de GAL&GaL?

Als ik er maar geen galazer mee krijg.

Had het kunnen weten als liefhebber van Frankrijk, dan wordt je GALlomaan.

Tank voortaan geen liters meer maar GALlons.

Misschien toch een nieuwe baan als GALvaniseur.

of heb ik vroeger te lang in een GALerijflat gewoond.

Ach laat ook maar ik word er helemaal GALlisch van. -O-
maar... wordt je er beter van als je dat ding kwijt bent?
 
off-topic,

Voor de liefhebber: GALBLAAS (met galstenen) 45 jaar oud van eerste eigenaar wordt binnenkort verwijderd.

Gratis af te halen.


:)

Sorry zit wat te gallen met zwartgallige humor.

Hoorde vandaag de voorlopige diagnose van mij maagklachten.

Iemand anders van hier die zijn gal(blaas) kwijt wil. (is)





Ben het transGALactisch liftboek maar weer aan het lezen.

Komt er wel eens iemand bij de GAL&GaL?

Als ik er maar geen galazer mee krijg.

Had het kunnen weten als liefhebber van Frankrijk, dan wordt je GALlomaan.

Tank voortaan geen liters meer maar GALlons.

Misschien toch een nieuwe baan als GALvaniseur.

of heb ik vroeger te lang in een GALerijflat gewoond.

Ach laat ook maar ik word er helemaal GALlisch van. -O-
Bekijk het van de positieve kant; hoef je in een volgende show geen sjonnie met gouden kettingen meer te spelen. Misschien kom je nu beter tot je recht als Asterix.... de GALlier..... :} _O-

Sterkte ermee jochie......ik heb er nooit last van gehad maar het schijnt niet echt lekker te zijn. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan