Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Engelse 2lingbroer :P :Y _O- *O*

mods Engelse Oranje Z1000

I'm Running Campbell Custom "SideWinder" pipes. Theyre made here in the UK, the chap makes all pipes to order. You may hear on the decelleration the popping. At night time it looks cool apparently with 4 - 6 inch flames igniting out the ends

Engine wise all I've done is fitted a PC3, K&N and modded the airbox. I'm running 133bhp @ the rear without gas, and 178bhp with gas


Wel effe wennen dat links rijden.

P.S. Zal binnenkort Hans K. effe de groeten van je doen ;)
 
Voor de geinteresseerden: vanavond op TV bij de ARD (Duitsland 1) om 21.45
Jagd auf Motorradraser - Zu schnell auf heißen Öfen

Reportage
Het motorseizoen breekt weer aan. Uit onderzoek blijkt dat onder motorrijders een toename van fatale verkeersongelukken plaatsvindt. De politie slaat alarm en voert het aantal verkeerscontrolles op.


Benieuwd hoe negatief we weer in beeld worden gebracht -O-


Ben ook benieuwd, moet het alleen effe opnemen nog 2 nachies en dan weer Weekend
 
Typen is al niet mijn goeiste vak maar nu mijn collega zo vriendelijk was om de deur dicht te doen terwijl er nog drie vingers van mijn linkerhand er tussen zat gaat het helemaal klote. :(
Heb al zo'n hekel aan blauwe nagels :(
Auw...... '( Dat moet zeer gedaan hebben en waarschijnlijk nog doen... 8-)
Even aan de dokter vragen of hij de nagels door wil prikken. Spuit het bloed eruit (echt!) en is de druk eraf. Voelt daarna een heel stuk beter aan. :Y
 
Auw...... '( Dat moet zeer gedaan hebben en waarschijnlijk nog doen... 8-)
Even aan de dokter vragen of hij de nagels door wil prikken. Spuit het bloed eruit (echt!) en is de druk eraf. Voelt daarna een heel stuk beter aan. :Y
Daar heb ik geen dokter voor nodig.
Alleen een kurk een naald en een aansteker.
Maar zo erg is het nog niet.
 
Gisteren.......30 april :Y

Nog geleficiteerd oudje!! *O* *O* *O*
full
 
Typen is al niet mijn goeiste vak maar nu mijn collega zo vriendelijk was om de deur dicht te doen terwijl er nog drie vingers van mijn linkerhand er tussen zat gaat het helemaal klote. :(
Heb al zo'n hekel aan blauwe nagels :(

Arme jongen! |(
 
hey :W
heb vanavond een oranje z1000 gespot bij beverwijk in de buurt hij had zwart met groen pak aan en grijse helm ik reed zelf op een gele zx6r :W
 
navond iedereen,





Ben je wat eerder klaar met werk, denk je even lekker nog een stukje te rijden rond half 7 savonds, wordt je bijna omver gereden door een vrouw in een Fiat Stylo.

Achterwiel blokkeerde en schoof 30 cm weg en mijn adrenalinie niveau zat ook vrij hoog :X


reed ze zomaar de rotonde op!!! ik denk die stopt wel :N

daar heb ik dus ook weer van geleerd... niet ervan uitgaan dat mensen stoppen waar je hoort te stoppen.






laat die reacties nu maar komen over: ja had je toch ABS moete nemen ;)
 
navond iedereen,





Ben je wat eerder klaar met werk, denk je even lekker nog een stukje te rijden rond half 7 savonds, wordt je bijna omver gereden door een vrouw in een Fiat Stylo.

Achterwiel blokkeerde en schoof 30 cm weg en mijn adrenalinie niveau zat ook vrij hoog :X


reed ze zomaar de rotonde op!!! ik denk die stopt wel :N

daar heb ik dus ook weer van geleerd... niet ervan uitgaan dat mensen stoppen waar je hoort te stoppen.






laat die reacties nu maar komen over: ja had je toch ABS moete nemen ;)
had je nu niet die adrenaline kick gehad :o :X



























:+ :P
 
^
:^




ha pina :W
hoe is het?
we hebben je weer ff moeten missen.

Hoi Knutsel :W


Beetje druk gehad de laatste paar weken: Moest met biljarten nog met de andere poule-winnaar om de districtstitel spelen (uit eerst met 6-1 verloren ;( , daarna thuis met 7-0 gewonnen :Y , dus kampioen!! *O* ), en tevens was het tennisseizoen weer begonnen, dus door de weeks regelmatig wat uurtjes spelen voordat de competitie begon ;)


En tja, hoe 't is?....Beetje pijnlijk lijf!....Ben zondag in Hoorn omver gereden door een lijnbus |( : Ik reed met een gigantische vaart van hooguit 30 km/u achter een oto rechtuit over een voorrangskruising, en van links kwam de bus half het kruispunt op, bus stopte, bus wachtte voor de oto voor me, maar buschauffeur had mij niet gezien, dus bus trok op nadat de oto voorbij was. :( Kortom, de bus reed mij aan in de linkerflank, en ik kwam met motor en al klem onder de bus te liggen. -O- Pas toen de politie was gearriveerd reed de bus achteruit van mijn been en motor af, deed fucking veel pijn! B| Ik bleek gigantisch veel geluk te hebben gehad, want mijn been zat precies klem op de plek van mijn kneeslider, en daardoor heb ik achteraf mijn linkerbeen niet gebroken. *O* Toen ik onder die bus lag moest ik nog aan de woorden van mijn chirurg denken die mij na mijn ongeluk in 1995 uiteindelijk heeft opgelapt, hij zei dat als ik dat poot nog een keer zou breken het wel eens einde-verhaal verhaal voor dat poot zou kunnen betekenen. ;( Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat ik niets gebroken had, en dat ik slechts wat kneuzingen en schaafwonden op m'n linkerbeen en borst had, dus ik mocht weer naar huis. :Y
Mijn motor heb ik niet meer gezien, want die was al door een berger weggehaald in de tijd dat ik in het ziekenhuis vertoefde, morgen wordt-ie naar Lisse gebracht.....ben benieuwd! :)


't Lot moet mij wel hebben, vorige keer door een invalide-oto aangereden, nu een lijnbus! :(


Ik heb deze keer echter wel een superdikke beschermengel op m'n schouder gehad, want wat als ik niet precies me m'n kneeslider klem had gezeten, of wat als de chauffeur nog een halve meter was doorgereden? :?....ik wil het niet welen :N


......maar voor de rest gaat het goed hoor!!!! :+
 
Hoi Knutsel :W


Beetje druk gehad de laatste paar weken: Moest met biljarten nog met de andere poule-winnaar om de districtstitel spelen (uit eerst met 6-1 verloren ;( , daarna thuis met 7-0 gewonnen :Y , dus kampioen!! *O* ), en tevens was het tennisseizoen weer begonnen, dus door de weeks regelmatig wat uurtjes spelen voordat de competitie begon ;)


En tja, hoe 't is?....Beetje pijnlijk lijf!....Ben zondag in Hoorn omver gereden door een lijnbus |( : Ik reed met een gigantische vaart van hooguit 30 km/u achter een oto rechtuit over een voorrangskruising, en van links kwam de bus half het kruispunt op, bus stopte, bus wachtte voor de oto voor me, maar buschauffeur had mij niet gezien, dus bus trok op nadat de oto voorbij was. :( Kortom, de bus reed mij aan in de linkerflank, en ik kwam met motor en al klem onder de bus te liggen. -O- Pas toen de politie was gearriveerd reed de bus achteruit van mijn been en motor af, deed fucking veel pijn! B| Ik bleek gigantisch veel geluk te hebben gehad, want mijn been zat precies klem op de plek van mijn kneeslider, en daardoor heb ik achteraf mijn linkerbeen niet gebroken. *O* Toen ik onder die bus lag moest ik nog aan de woorden van mijn chirurg denken die mij na mijn ongeluk in 1995 uiteindelijk heeft opgelapt, hij zei dat als ik dat poot nog een keer zou breken het wel eens einde-verhaal verhaal voor dat poot zou kunnen betekenen. ;( Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat ik niets gebroken had, en dat ik slechts wat kneuzingen en schaafwonden op m'n linkerbeen en borst had, dus ik mocht weer naar huis. :Y
Mijn motor heb ik niet meer gezien, want die was al door een berger weggehaald in de tijd dat ik in het ziekenhuis vertoefde, morgen wordt-ie naar Lisse gebracht.....ben benieuwd! :)


't Lot moet mij wel hebben, vorige keer door een invalide-oto aangereden, nu een lijnbus! :(


Ik heb deze keer echter wel een superdikke beschermengel op m'n schouder gehad, want wat als ik niet precies me m'n kneeslider klem had gezeten, of wat als de chauffeur nog een halve meter was doorgereden? :?....ik wil het niet welen :N


......maar voor de rest gaat het goed hoor!!!! :+
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
sjeeeeeeeeezuz oudste :o



daar kom je goed weg, gelukkig niks gebroken man...ken je verhaal en je been...terrrring echt mazzel gehad man....als zo'n bus ff meer vaart had..... :o ;( -O- :?

moet er niet aan denken. :N

gelukkig kun je het nog vertellen. *O* *O* *O* *O* :W

Fiets komt wel weer goed :Y ....pssssst...tripple is er nu ook in matzwart
;)
 
Hoi Knutsel :W


Beetje druk gehad de laatste paar weken: Moest met biljarten nog met de andere poule-winnaar om de districtstitel spelen (uit eerst met 6-1 verloren ;( , daarna thuis met 7-0 gewonnen :Y , dus kampioen!! *O* ), en tevens was het tennisseizoen weer begonnen, dus door de weeks regelmatig wat uurtjes spelen voordat de competitie begon ;)


En tja, hoe 't is?....Beetje pijnlijk lijf!....Ben zondag in Hoorn omver gereden door een lijnbus |( : Ik reed met een gigantische vaart van hooguit 30 km/u achter een oto rechtuit over een voorrangskruising, en van links kwam de bus half het kruispunt op, bus stopte, bus wachtte voor de oto voor me, maar buschauffeur had mij niet gezien, dus bus trok op nadat de oto voorbij was. :( Kortom, de bus reed mij aan in de linkerflank, en ik kwam met motor en al klem onder de bus te liggen. -O- Pas toen de politie was gearriveerd reed de bus achteruit van mijn been en motor af, deed fucking veel pijn! B| Ik bleek gigantisch veel geluk te hebben gehad, want mijn been zat precies klem op de plek van mijn kneeslider, en daardoor heb ik achteraf mijn linkerbeen niet gebroken. *O* Toen ik onder die bus lag moest ik nog aan de woorden van mijn chirurg denken die mij na mijn ongeluk in 1995 uiteindelijk heeft opgelapt, hij zei dat als ik dat poot nog een keer zou breken het wel eens einde-verhaal verhaal voor dat poot zou kunnen betekenen. ;( Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat ik niets gebroken had, en dat ik slechts wat kneuzingen en schaafwonden op m'n linkerbeen en borst had, dus ik mocht weer naar huis. :Y
Mijn motor heb ik niet meer gezien, want die was al door een berger weggehaald in de tijd dat ik in het ziekenhuis vertoefde, morgen wordt-ie naar Lisse gebracht.....ben benieuwd! :)


't Lot moet mij wel hebben, vorige keer door een invalide-oto aangereden, nu een lijnbus! :(


Ik heb deze keer echter wel een superdikke beschermengel op m'n schouder gehad, want wat als ik niet precies me m'n kneeslider klem had gezeten, of wat als de chauffeur nog een halve meter was doorgereden? :?....ik wil het niet welen :N


......maar voor de rest gaat het goed hoor!!!! :+
Tering jij zorgt wel voor werk voor je beschermengeltje.
Mzzl dat het zo goed is afgelopen zeg :}
Hopelijk niet te veel schade aan je motor en hopelijk betaald de verzekering een beetje vlot uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan