Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfect... thanks I will check with Mike... he he long times since I saw dnbok...
You can also take a look at Motoport Rotterdam. They have several brands. Tel; 010 4625556. Address; Strickledeweg, on the border of Rotterdam en Schiedam.

I recommend Michelin Pilot Power 2CT. Perfect grip, also in wet conditions. Warms up quickly.
The latest version of Dunlop Qualifier RR is oke too.

Don't know your driving-style? Sport? Touring (guess not)? When your not speeding all the time it's possibly better to look for Michelin Pilot Road 2CT. Lives longer......and still allows you to corner in a nice way. :Y :]
 
And now for something completely different;



















Ik ga maar weer eens aan het werk. Pauze is voorbij.

Mazzel,

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even een vraagje, heb ook inmiddels Xenon besteld en dat zal vd week denk ik wel binnenkomen. Nu heb ik al eerder foto's gezien van iemand die zijn cockpitje eraf had gehaald. Nu is het namelijk echt iets voor mij om uren te zitten kutten omdat het geheel niet loskomt. En uiteindelijk iets afbreekt om dat je steeds iets ruwer tekeer gaat :X Misschien komt dit iemand bekend voor O-)

Maar zitten hieronder de schroefjes die je moet hebben......
Of weet iemand waar dat topic stond tussen de 20000 reacties van de laatste tijd :P Heb al gezocht maar helaas niet gevonden...

full
 
ja de voorvork staat eventueel te koop voor een mooi bedrag, maar anders ga k er gewoon mee verder. uiteraard komen er ook gelijk hypro veren in. dan is alles perfect, want een motorfiets zonder goeie veering is niks.
 
ja de voorvork staat eventueel te koop voor een mooi bedrag, maar anders ga k er gewoon mee verder. uiteraard komen er ook gelijk hypro veren in. dan is alles perfect, want een motorfiets zonder goeie veering is niks.
je had toch zx-6r voorvork met remklauwen?

volgende week donderdag heeft mijn bike zijn 12.000km beurt. Was ook wel nodig want volgens mij loopt ie op 3 cilinders als ie nog koud is :X ik hoop dat het een bougie is en niet iets anders dat naar de knoppen is. :X
 
Ik heb even een vraagje, heb ook inmiddels Xenon besteld en dat zal vd week denk ik wel binnenkomen. Nu heb ik al eerder foto's gezien van iemand die zijn cockpitje eraf had gehaald. Nu is het namelijk echt iets voor mij om uren te zitten kutten omdat het geheel niet loskomt. En uiteindelijk iets afbreekt om dat je steeds iets ruwer tekeer gaat :X Misschien komt dit iemand bekend voor O-)

Maar zitten hieronder de schroefjes die je moet hebben......
Of weet iemand waar dat topic stond tussen de 20000 reacties van de laatste tijd :P Heb al gezocht maar helaas niet gevonden...

[afbeelding]





zal ik ff een foto maken met aanwijzingen... :P momentje :)



pas trouwens op met de imbus bouten, zitten vrij aardig vast met locktight
 
je had toch zx-6r voorvork met remklauwen?

volgende week donderdag heeft mijn bike zijn 12.000km beurt. Was ook wel nodig want volgens mij loopt ie op 3 cilinders als ie nog koud is :X ik hoop dat het een bougie is en niet iets anders dat naar de knoppen is. :X



das nie goed hoor :X :N
 
1: die bovenste pinnetjes:
het midden indrukken, hoort een "klikje" dan kun je ze er zo uitvissen.
2: kleine imbus boutjes eruit draaien
3: aan elke zijkant zit 1 plugje, kun je eruit vissen met een schroevendraaier

4: dan het hele geval van je dashboard afvissen.

Dan de 2 "blauwe" imbussen eruit draaien ( pas, zit muurvast!! )

voorkaplu2.jpg
 
Laatst bewerkt:
You can also take a look at Motoport Rotterdam. They have several brands. Tel; 010 4625556. Address; Strickledeweg, on the border of Rotterdam en Schiedam.

I recommend Michelin Pilot Power 2CT. Perfect grip, also in wet conditions. Warms up quickly.
The latest version of Dunlop Qualifier RR is oke too.

Don't know your driving-style? Sport? Touring (guess not)? When your not speeding all the time it's possibly better to look for Michelin Pilot Road 2CT. Lives longer......and still allows you to corner in a nice way. :Y :]


Don't forgett to ask for a discount
 
1: die bovenste pinnetjes:
het midden indrukken, hoort een "klikje" dan kun je ze er zo uitvissen.
2: kleine imbus boutjes eruit draaien
3: aan elke zijkant zit 1 plugje, kun je eruit vissen met een schroevendraaier

4: dan het hele geval van je dashboard afvissen.

Dan de 2 "blauwe" imbussen eruit draaien ( pas, zit muurvast!! )

[afbeelding]

Whaaaaaa :}

Thanks Vin Hier kan ik wat mee! Laat het ff weten als het gelukt is....maar ik heb goede hoop! :)
 
je kan ook gelijk een z1000 usd voorvork met 4 zuigerige radiale remklauwen kunnen monteren zoals ik aan het doen ben.

Dan mis ik toch nog de 8ervering + gaat die 4 zuigerige radiale... werken icm mijn ABS?
En wat is het voordeel tenopzichte van een hyper-pro set volgens jou (waarschijnlijk iig de prijs, maar kwa rijgedrag?).
 
Wordt 't verhaal ook al heel anders specs streettriple en z750 ontlopen elkaar niet veel.




:Y eerste sprintje won hij... met een beste voorsprong ( ik joeg hem niet vol door, staan daar heel vaak laser guns langs de weg. )

2de ging best gelijk op, 3de konden we niet afmaken wegens auto's voor ons.



maar dat geen partij... dat wil ik nie zeggen :9 })
 
heb zelf Hyperpro in mijn 06Z

+
Stabieler bij hogere snelheid
Strakker door de bochten

-
Weet niet,wellicht de €'s

Vinnie heeft pas een set onder zijn 07Z
wellicht kan hij je melden wat/welke set er onder kan

succes met de doktersbezoeken de komende week

Bijna 300 euro voor een duidelijk betere wegligging vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd. Kun jij hem trouwens makelijk afstellen? Ik vind het namelijk toch wel erg prettig om de 8ervering makkelijk te kunnen verstellen wanneer er iemand mee 8erop gaat (merk nu bij het wegtrekken dat hij zijn voorwiel wil liften).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan