zadels

Blij dat te horen. Gelukkig zijn er steeds weer mensen die tegen de stroom in durven te zwemmen. Anders moest ik steeds weer dezelfde zadels maken.

ZRX in progress...
 
Ieder zijn ding/stijl he jongens. In real life issie veeeel mooier hoor. Ik vind het persoonlijk wel wat hebben. Ben blij dat ik het duo gedeelte niet volledig heb geruit. Op die manier komt er meer lijn in het geheel.
Helemaal mee eens, je moet echt goed kijken en dan: WOW :} Erg geslaagd! :Y
 
Blij dat te horen. Gelukkig zijn er steeds weer mensen die tegen de stroom in durven te zwemmen. Anders moest ik steeds weer dezelfde zadels maken.

ZRX in progress...

Top! Zodra je plaatjes heb posten he!

Ik en mijn broer zijn nu ook benieuwd hoe ons zadel gaat worden..............
 
Ik had mijn bezoekje gecombineerd met appeltaart eten in Baarle Nassau en daarna filmpje gepakt in Kinepolis, Antwerpen 8-)

Nu maar in spanning bij de voordeur wachten tot de koerier mijn zadels komt afgeven *D
 
Laatst bewerkt:
Eerste ZRX zadel is gereed!
full
 
Zijn beiden trouwens moeilijker dan ze eruit zien. Voor de opmerkzame geesten: in die bovenste zit geen enkele rechte lijn. Alle doorstikkingen lopen gebogen om er lijn in te brengen, en omdat recht maar recht is.
 
Smaken verschillen zeker, hoewel ongetwijfeld erg netjes gemaakt zijn ze allebei niet zo mijn stijl. De bovenste doet me aan een Michelinmannetje denken en van de onderste hou ik niet zo van de "diamond-stitch". Maar zoals gezegd wel erg knap gemaakt !
 
De stijl hoort bij de klassieke superbike look, en maakt het totaalplaatje af. Een modern ogend zadel ziet er niet uit op een ZRX. Wellicht zien we binnenkort een foto van het totaalplaatje.
 
Het totaalbeeld zou idd weleens heel anders kunnen zijn, misschien staat het dan juist wel mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan