jawel, maar de werkgever heeft het liefst één partij, dat scheelt een heleboel administratieve rompslomp. Dus dat argument begrijp ik wel...
Alhoewel ik in het verleden ook wel shopte, toen ik nog wagenparkbeheer deed voor een man of 15. Had ik toch meestal wel 3 leasemaatschappijen waar we auto's van hadden...
Ons bedrijf heeft nogal slechte ervaringen met een aantal leasemaatschappijen.
Met de huidige maatschappij gaat het prima.
De rompslomp van een 2de maatschappij erbij, met alle "risico's", dat willen "we" niet.
De enige waar ik contact mee heb is de dealer voor de onderhouds afspraken
Op dit moment is het bij mij net zo.
Maar... mijn RT is nu over de 100.000 km heen.
Leuk moment om hard na te denken over inruilen.
Maar... ik heb mijn zinnen gezet op de R1200RT of de K1200S.
En die kan ik niet zo betalen op dit moment.
Daarnaast heeft de baas een leasebudget beschikbaar, waarvan ik nu
maar een gedeelte krijg, in de vorm van de bekende kilometervergoeding.
Vandaar al dit gedoe...