ronnieboy09
MF'er
had in een eerder topic gemeld dat ik de standaard fiets waar een 4 in 1 onder zat voorzien heb van een 4 in 2 met megatons. nu loopt ie dus niet goed meer.
ik denk toch dat ik t eerst zelf eens ga onderzoeken. leer je weer van en wegbrengen kan altijd nog.
t eerste wat ik wil gaan doen is de megatons open maken en van die speciale uitlaatdoek er in doen, want hij maakt nu veel te veel lawaai.
Moet je die doek nog vastzetten met iets?? een of meerdere klemmen of zo?? of beter geen doek maar andere oplossing??
dan ga ik de tank er maar eens afhalen en t luchtfilter. eerst maar eens kijken of de choke wel terugkomt en niet aan blijft staan. want hij loopt veel te hard stationair
misschien gelijk maar even nieuw luchtfilter en bougies scoren, kan nooit kwaad.
ik las ergens dat je niet de door de fabrikant aanbevolen r-serie moet nemen maar juist die zonder r. klopt dat?
de kleppen stonden goed, want met de 4 in 1 liep ie goed, alleen slecht koude start.
dus wat nu dan??
de synchronisatie maar eens nazien?? ik heb gelezen dat je de 2e carb van links als ijkpunt moet nemen en daar de andere drie op af moet stellen. met luchtfilter erop?? of juist niet.
nou stel dat dat lukt en hij loopt nog slecht. dan de sproeiermaat checken?? eventueel een grotere er in?? zit nu standaard in denk ik. hoeveel groter en waar kan je die dingen halen?
is dit een goed plan of niet??? volgorde goed??
nou ben benieuwd naar de reacties, bedankt alvast...
ik denk toch dat ik t eerst zelf eens ga onderzoeken. leer je weer van en wegbrengen kan altijd nog.
t eerste wat ik wil gaan doen is de megatons open maken en van die speciale uitlaatdoek er in doen, want hij maakt nu veel te veel lawaai.
Moet je die doek nog vastzetten met iets?? een of meerdere klemmen of zo?? of beter geen doek maar andere oplossing??
dan ga ik de tank er maar eens afhalen en t luchtfilter. eerst maar eens kijken of de choke wel terugkomt en niet aan blijft staan. want hij loopt veel te hard stationair
misschien gelijk maar even nieuw luchtfilter en bougies scoren, kan nooit kwaad.
ik las ergens dat je niet de door de fabrikant aanbevolen r-serie moet nemen maar juist die zonder r. klopt dat?
de kleppen stonden goed, want met de 4 in 1 liep ie goed, alleen slecht koude start.
dus wat nu dan??
de synchronisatie maar eens nazien?? ik heb gelezen dat je de 2e carb van links als ijkpunt moet nemen en daar de andere drie op af moet stellen. met luchtfilter erop?? of juist niet.
nou stel dat dat lukt en hij loopt nog slecht. dan de sproeiermaat checken?? eventueel een grotere er in?? zit nu standaard in denk ik. hoeveel groter en waar kan je die dingen halen?
is dit een goed plan of niet??? volgorde goed??
nou ben benieuwd naar de reacties, bedankt alvast...