Zijspan agenda (zie OP)

Da's niet nodig. Zo'n kind komt er ook wel uit zonder jouw aanwezigheid. Vrouwen hebben helemaal geen man nodig om te bevallen, dat kunnen ze prima zelf.

Bereid Truus maar vast voor.......... ;)

Ach, misschien zou ik het zelf ook wel leuk vinden om een kind te krijgen :?
 
we snappen je wel hoor JFJ...

(maar: Het is helemaal niet leuk die bevalling... tenzij je het leuk vind om je vrouw helse pijnen te zien lijden )


ondertussen heb ik toch nog mooi even een paar watertjes kunnen drinken op spirtitt'n en het was een gezellig avondje :)
 
Hoorde je nog voorbij pruttelen rond 12.00 Lasmoat.

@ Ehe, dat denk ik ook niet, maar hoop toch dat ik het mooi vind als mij eigen telg ter wereld komt is.
 
Zijn er nog zijspanstrijders die naar berlaar gaan volgende week
het is al de 30° Internationaal zijspantreffen dus het word druk
ik en daf 400 gaan al op vrijdag


zijspantreffen
 
Nee gaan niet, maar volgend jaar zou ik wel weer eens die kant op willen. Ben er jaren heen geweest.
 
Zijn er nog zijspanstrijders die naar berlaar gaan volgende week
het is al de 30° Internationaal zijspantreffen dus het word druk
ik en daf 400 gaan al op vrijdag


zijspantreffen
ik ben er ook , de gold is terug van zaterdag verleden week en in orde bevonden , dus ben er bij.....

ja , dit jaar is de 30 ste editie , ben er al 20 x geweest maar dit jaar blijf ik slapen , ben al veel jaren in belaberde toestand s'nachts naar huis gereden maar dit jaar niet , tent en slapen...........
 
Achja, in belgie kan dat nog _O- Terug rijden is voor ons iets te ver 's avonds.
Vond het altijd heel leuk met thema rit. 's avonds een fuif.
DJ draaide nog met cassette bandjes volgens mij _O-
 
Dan heb heb ik toch vaak met meerdere mensen van hier getroffen daar. Best apart..
 
Of wij naar Berlaar gaan is nog even de vraag ben er al een keer of 20 geweest.

kan niet zijn dat jij de andere 20 x geweest bent dan ik ( is nu de 30ste keer ) dus moeten we mekaar al dikwijls tegen gekomen zijn daar :)

is wel niet makkelijk als er geen gezicht achter het span zit , maar nog moeilijker bij mij , verander zo vaak van span _O-
 
Herinner me jou Zues nog wel, maar jou niet. Hoop dus dat je in april eindelijk deze kant op komt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan