Zijspan taxeren in Zuid Limburg ?

Aircooled74

Die hard MF'er
5 nov 2006
638
109
Heerlen
Hallo weet misschien iemand hier een adres in Zuid Limburg waar ik mijn PanEuropeanSt1300 - Gt2001 zijspan kan laten keuren.
Mijn verzekering vraagt hierom (knmv)\
Alvast bedankt.

Grt Roland.
 
Dag Benno, bedankt voor ke reactie, ik wil zelf nog wat dingen aan het nspan doen waarvan ik denk (hoop) dat het de waarde vermeerderd voordat ik hem laat taxeren.
 
Zal niet heel gemakkelijk zijn om waarde toe te voegen aan dit soort spannen. De bouwwijze en technische staat zijn de basis voor de taxatie, daar ga je ws. niet meer uit halen door er meer geld in te stoppen. Maar succes ermee, ik weet van de taxaties die ik in het verleden moest doen voor verzekeraars dat er vaak redelijk te praten is over te de verwachtte waarde mits het niet te zot is. Je moet niet ineens 20K verwachtten als dagwaarde bv. omdat er een chromen spiegeltje op komt.
 
Zal niet heel gemakkelijk zijn om waarde toe te voegen aan dit soort spannen. De bouwwijze en technische staat zijn de basis voor de taxatie, daar ga je ws. niet meer uit halen door er meer geld in te stoppen. Maar succes ermee, ik weet van de taxaties die ik in het verleden moest doen voor verzekeraars dat er vaak redelijk te praten is over te de verwachtte waarde mits het niet te zot is. Je moet niet ineens 20K verwachtten als dagwaarde bv. omdat er een chromen spiegeltje op komt.
Mijn ervaringen met taxatie's is dat de taxateur ook vraagt hoeveel premie je betalen wil. Hij kan de mijne bijvoorbeeld, als je de uren die erin zitten telt, makkelijk op 30k taxeren. Maar als je 'm voor dat bedrag verzekeren wil, dan moet je ook de premie voor 30k betalen. Het is altijd een risico afweging he. Als je alleen WA verzekerd, dan maakt de waarde voor de premie natuurlijk niet uit. En heb je gelijk een reden om het rustig aan te doen in het verkeer O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Terug
Bovenaan Onderaan