zolder 9 aug 2012

Yup. Last minute beslissing :)

volgens mij zaten wij in de zelfde groep (nr 200-nr 270)
vierde sessie zijn we samen door pitbox 39 gegaan

full
 
Laatst bewerkt:
was lekker weer. maar reden wel een paar mensen rond die totaal niet in snel thuis hoorde zeg :X vooral in de eerste sessies paar keer bijna op iemand geklapt..
 
Volgens mij is er ook wat terug gezet naar minder snel. Zag tenminste wat motoren met een nummer uit groep snel met een groep minder snel mee terugkomen.
 
zou zo maar kunnen.. waren veel duucs vandaag. damn wat een Pangiales etc.

had nr 236 ofzo. was goed vertoeven vandaag! :)
Idd veel ducs
Zijn gratis in België?

Maar die wielen van jouw vallen wat meer op
 
Volgens mij is er ook wat terug gezet naar minder snel. Zag tenminste wat motoren met een nummer uit groep snel met een groep minder snel mee terugkomen.

Oke gelukkig, want ben wel wat langzamere gewend op zolder maar dit sloeg alles. Ik ben al niet super snel daaro en verkeek me toch een paar keer enorm op hoe langzaam sommige gingen.
 
Idd veel ducs
Zijn gratis in België?

Maar die wielen van jouw vallen wat meer op
opvallen is altijd goed zeg ik altijd maar :P

scheelt zoeken bij de foto's :+

heb eindelijk na 4 sessies door hoe de 1ste en de dubbele chicane aangesneden moeten worden.. maar de bocht einde rechte stuk blijf ik lastig vinden. zit daar iedere keer te vroeg aan de binnenkant B|

reed begin van de dag 1:56 en in de 4de sessie 1:51.9. dus al met al een geslaagde dag
 
Laatst bewerkt:
opvallen is altijd goed zeg ik altijd maar :P

scheelt zoeken bij de foto's :+

heb eindelijk na 4 sessies door hoe de 1ste en de dubbele chicane aangesneden moeten worden.. maar de bocht einde rechte stuk blijf ik lastig vinden. zit daar iedere keer te vroeg aan de binnenkant B|

reed begin van de dag 1:56 en in de 4de sessie 1:51.9. dus al met al een geslaagde dag

wat voor deze bocht (einde rechte stuk naar links toch?) een goed referentie punt is,althans dat vind ik is de witte lijn die rechts op de baan langs de pitmuur loopt (uiteraard bij regen niet op komen...) daar waar deze lijn ophoudt insturen...kom je minder snel uit aan de binnenkant en stuur je ook minder vroeg in.
mijn ervaring....
 
wat voor deze bocht (einde rechte stuk naar links toch?) een goed referentie punt is,althans dat vind ik is de witte lijn die rechts op de baan langs de pitmuur loopt (uiteraard bij regen niet op komen...) daar waar deze lijn ophoudt insturen...kom je minder snel uit aan de binnenkant en stuur je ook minder vroeg in.
mijn ervaring....
nuttige tip, ga ik dat de volgende keer eens proberen. omdat je net de apex niet kan zien, had ik moeite een goed vast punt te vinden.
 
wat voor deze bocht (einde rechte stuk naar links toch?) een goed referentie punt is,althans dat vind ik is de witte lijn die rechts op de baan langs de pitmuur loopt (uiteraard bij regen niet op komen...) daar waar deze lijn ophoudt insturen...kom je minder snel uit aan de binnenkant en stuur je ook minder vroeg in.
mijn ervaring....

Wat gebruik je als rempunt? Die zoek ik nu redelijk op de gok, tegelijkertijd was ik aan het proberen om harder die bocht in te gaan. Is geen goede combinatie gebleken aangezien ik eind 4'e sessie daar het voorwiel kwijt raakte :P.

Overigens verdenk ik de band ook een beetje aangezien er nog niks aan de grond zat, niet meer aan het remmen was en dit de 10'e circuitdag voor de voorband was.
 
Laatst bewerkt:
Wat gebruik je als rempunt? Die zoek ik nu redelijk op de gok, tegelijkertijd was ik aan het proberen om harder die bocht in te gaan. Is geen goede combinatie gebleken aangezien ik eind 4'e sessie daar het voorwiel kwijt raakte :P.

Overigens verdenk ik de band ook een beetje aangezien er nog niks aan de grond zat, niet meer aan het remmen was en dit de 10'e circuitdag voor de voorband was.

Tja, 10 circuitdagen met een voorband. Wat voor band is dat wel niet? Moet wel een very special tyre zijn, grinnik.
 
Pirelli Dragon Supercorsa SC2. Moet zeggen dat ik ze wel eens verder afgereden heb gezien, vergeleken met die van mij. Maargoed, wellicht toch maar wat eerder wisselen :).
 
Wat gebruik je als rempunt? Die zoek ik nu redelijk op de gok, tegelijkertijd was ik aan het proberen om harder die bocht in te gaan. Is geen goede combinatie gebleken aangezien ik eind 4'e sessie daar het voorwiel kwijt raakte :P.

Overigens verdenk ik de band ook een beetje aangezien er nog niks aan de grond zat, niet meer aan het remmen was en dit de 10'e circuitdag voor de voorband was.

10 dagen is veelste veel voor een voorband. ook veelste veel heatcycles gehad daardoor is het rubber verhard en dus minder grip.

ik gebruik als 'rempunt' op het rechte stuk: een doorgang in de muur aan de linkerkant daar zit een oranje vlak op de muur. op dat punt rem ik niet maar dat gebruik ik als referentie punt. ik rem een stukje eerder.
 
Laatst bewerkt:
HHM..mijn laatste supercorsa SC2 heb ik 3 dgn mee gedaan, en de 4de dag he nog eens omgedraaid en er nog een dag mee gereden. Toen was hij wel goed op eigenlijk.
 
ik haal de 3 a 4 dagen met een voorband.. achter 2 a 2.5.

k rem nu bij het bord boven de baan, geloof ik.
 
was lekker weer. maar reden wel een paar mensen rond die totaal niet in snel thuis hoorde zeg :X vooral in de eerste sessies paar keer bijna op iemand geklapt..
wat vindt je snel en wat langzaam

ik zat zelf in de 'langzame' groep snel (200-270)
als ik vrij kan rijden (zonder te hoeven in halen) rij ik gemid. 1:53-1:54'tigers met snelste ronde 1;51,3
 
Terug
Bovenaan Onderaan