zonnenbloem geknakt

bierelier

Booze Brother, Pensionado.
Donateur
2 jan 2002
41.245
29.218
Snits
Afgelopen avond rond 19.30 uur denk ,ik bel ff naar huis om te horen hoe de derde
rijles van zonnenbloem - mama bierelier dus - ging .
Gaat de telefoon in mijn kantoor ,een buitenlijn hoor ik ,ik neem op en krijg ene agent van Drie van de Almeerse politie aan de lijn :? .
Ik moet maar niet schrikken maar mijn vrouw ligt nu in het ziekenhuis en als ik wil is het misschien verstandig om ook maar die kant op te gaan ,ze heeft een ongeluk gehad met de rijles :( . Ik moest maar rustig rijden (doe ik anders ook altijd :) )zei hij ,toen hij hoorde dat op de motor stapte richting flevo .

In het flevo aangekomen lag ze net op de rontgen ,en na lang wachten en veel onderzoeken mochten we gelukkig naar huis niks gebroken / gescheurd alleen een vreselijke berg spierpijn al en een dikke knie .Mijn vrouw liet via de politie agent al weten dat ze gewoon doorging met lessen :} .

In het ziekenhuis nog ff met de instructeur gesproken omtrent oorzaak ,bleek een aantal auto's voor haar aan het kloten te zijn en een bijna aanrijding veroorzaken ,ze gaat er rechts langs en komt te dicht bij de stoeprand in de goot
en gaat onderuit in de berm richting een gote boom :( maar komt vlak voor deze tot stilstand pfff .
binnen een paar minuten 4 politie auto's en twee agenten te paard :?

ben net thuis en heb maar ff een bokbiertje achterover geslagen en neem er nog maar een paar denk .
 
Goed van je vrouw dat ze gewoon door gaat met lessen :} , een echte motorrijder.

(veel sterkte me de spierpijn, dat gaat wel ff duren denk ik zo '( )
 
Sterkte met het herstel, maar je eerste crash kan je het beste maar gehad hebben hé :) Doe je het voorlopig niet op je eigen motor zullen we maar zeggen.
 
't is gelukkig goed afgelopen ,boom halve meter dichterbij en dan --- was niet goed gegaan dan .
 
Poe hee...

ff schrik, toen ik begon te lezen, maar uiteindelijk valt 't mee.


Inderdaad wel lullig.

Sterkte gewenst (vooral bij de 1st volgende rijles).
 
weer goed af gekomen :)

Vind het moedig dat ze niet opgeeft en gewoon door gaat met het halen van haar rijbewijs :}
 
das minder ;(

beterschap toegewenst aan je vrouw...

p.s. als die niet in een keer haar rijbewijs haalt weet ik het niet meer...
doorzettingsvermogen genoeg in iedergeval
 
Gelukkig is alles relatief goed afgelopen. Wens zonnebloem sterkte met haar eerst volgende rijles.

En dat ze meteen zegt verder te lessen :} :} :} :} :} :} :} :} :} .
 
Als mede-almeriaan wens ik de zonnebloem heel veel beterschap en vooral meer succes met de volgende rijles.
Absolute klasse dat je toch door gaat !! :] :] :]
 
Hoi Bierelier,

Wens je zonnebloempje beterschap van mij toe.
Het is wel moedig van haar om toch door te willen gaan. :}
Hieraan herken je de echte motorrijders. De watjes (zoals ik er ook een ben) bedenken zich dan nog maar eens en krabbellen zich eens flink achter de oren: Wil ik dit wel????

De enige echte raszuivere optimist zou zeggen: Het wordt toch winter, dan hoeft zij met die kou tenminste niet te lessen.....
 
Gelukkig dat ze niks ernstigs heeft. Succes verder.

Laat haar idd zo snel mogelijk weer aan rijden, anders heb je kans dat er toch weer angst gaat groeien waar je lang last van kan hebben.
 
Sterkte aan zonnebloem. Goed dat ze doorzet. Respect! :)

Doe beide nu maar es rustig aan daar. don't worry...every thing will heal.
 
Das nie zo mooi, maar de spirit zit er nog in blijkbaar!

En nu haar goed verzorgen zodat ze snel weer op de brommert kan :)

Sterkte met de spierpijn etc.!
 
Dat is karakter hebben, sterkte Zonnebloem.
:} :} :} :} :} :}

full
 
Zo hoort het. Bravo...

M'n ma is er met les ook een keer afgelazerd. Heeft 2 maanden niet gelest en is daarna ook gewoon weer vrolijk verder gegaan met lessen.

Sterkte en veel succes :)
 
Ze treft het niet met haar derde les. Gelukkig is ze er redelijk goed vanaf gekomen, en die spierpijn die zal nog wel erger worden vandaag en morgen '(
Zonnebloem: je bent absoluut een klassemeid dat je doorgaat met lessen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan