Status
Niet open voor verdere reacties.
hoj

ik heb wel interresse in de tekening met de maten

dedlef



Op het amerikaanse ZRX forum wordt er veel over gekletst, maar weinig aan gedaan door de mannen zelf, zal ik maar zeggen. Dus ben ik zelf aan het meten gegaan en de ombouw naar een ZX-7R wiel is echt 100% meegevallen; het uitlijnen van de ketting, de ZRX remklauw past nog net op het kleinere ZX-7R remschijfje, etc.
Een 190 band past perfekt zolang het een 50 of 55 serie band is. Ik heb er nu een 190/60-17 Dunlop D209 op liggen (superband) en dan heb ik nog maar 2 mm speling over tussen band en achterbrug. :P

Voor de liefhebber: Ik heb nog de tekening met alle maten van de ZRX t.o.v. de ZX-7R, en een adresje in regio Rotterdam die voor mij de bussen heeft gedraaid.
Tip; vijl of frees van tevoren alle lettertjes van de velg en laat 'm poedercoaten, dan poets je 'm in no-time weer blinkend schoon ! :Y

Ciao makkers
 
ALS er een deeltje 2 MOET komen dan kan deze toch gewoon zijn naam behouden ?
K'weet namelijk niet hoe dat werkt en wat je er voor moet doen maar als het geen kwaad kan moet het maar.
Ik vermoed wel dat alle oude info verloren gaat en er staan nogal wat goede tips in "ons" toppicje.

'( '( Bartje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan