Zwarte 2004 fireblade gestolen (Nijmegen-west)

Nogmaals vele dank voor de reacties. Bassie: enig idee wat de politie nu gaat/kan doen? Maken ze in een geval als deze een extra rondje langs de bekende plekken?

Edit: oh, ik dacht dat je bij de politie zat

Zou best kunnen hoor, als het veel voor komt dat er in een bepaalde wijk/plaats veel motoren gestolen worden dat ze extra rondes rijden. Soms weten ze gewoon alle "bendes" uit de buurt wel te vinden die zich met dat soort k*tpraktijken bezig houden.

Maar ik ken de politie langer als vandaag, echt een grote prioriteit is het niet :N dus ben benieuwd.

Succes een ieder (inmiddels) met het vermis van jullie bikes... -O-
 
Wooowww dat is echt klote voor jullie twee. Ik moet met enige regelmaat diensten draaien in Neerbosch-oost (met de motor) voor de thuiszorg, en als ik langer dan een uur weg ben doe ik m altijd op slot aan iets vasts. Klote buurt, vrouwelijke medewerkers uit de thuiszorg kunnen daar nooit zonder lange mouwen/broek/dichte jas lopen omdat ze dan lastig gevallen worden door de mensen daar en betast. Stukken daar zijn echt pauper, met aardige mensen hier en daar.

Ik woon in de maanstraat (1 km verder) en er is sinds zondag een nieuwe motor onder hoes bijgezet die dr nou nog steeds staat. Zal ff kijken wat dr onder zit als ik vanavond terug kom in nijmegen :P.

Ik raad je tevens aan om eens door de "verkeerde" buurten van Nijmegen te gaan om te kijken of ie daar staat af te koelen... Hoewel dat ding waarschijnlijk in D is nou.
 
Klote buurt...

Ik raad je tevens aan om eens door de "verkeerde" buurten van Nijmegen te gaan om te kijken of ie daar staat af te koelen... Hoewel dat ding waarschijnlijk in D is nou.


Balen dat we er op deze manier achter moeten komen (ik woon er net). Ik hoor nu ook steeds meer verhalen over gestolen motoren in deze wijk. Lijkt wel lopende band werk.

Welke buurten kun je me verder nog aanraden om eens rond te gaan kijken?

p.s. mocht je toevallig m'n fiets zien staan, dan hoor ik het graag (en de politie hopelijk ook)
 
jaaa jo heheeh beetje elkaar zo treiteren is toch niet erg... :-) Ikke snap dat goed :+
 
ARNHEM/WESTERVOORT - In het onderzoek naar twee motordiefstallen heeft de politie dinsdagavond 3 november in Westervoort een 18-jarige Nijmegenaar aangehouden. Twee Westervoorters van 18 en 24 jaar waren al eerder aangehouden. In de nacht van zondag 1 op maandag 2 november stuitten agenten in Arnhem in de wijk Malburgen op de 18-jarige Westervoorter die een gestolen motor bij zich bleek te hebben. Bij een verder onderzoek werd in een onbeheerd achtergelaten bestelauto ook een gestolen motor aangetroffen. Daarbij kwam ook de 24-jarige man in beeld als verdachte. In de loop van het onderzoek kwam ook de Nijmegenaar als verdachte in beeld. De twee anderen zitten ook nog vast.

Bron:
http://www.arnhemnieuws.nl/60917_nijmegenaar_steelt_motor.html

Weet iemand meer?
 
Het zal je zoon maar zijn...

Geen genade voor dat TUIG, werken doen ze meestal niet, dus dan maar spullen jatten van de hardwerkende burger.

Straks bij de rechter;foei dat mag je niet weer doen -O-

Wat mij betreft bij stelen, hand af..
 
Inderdaad.

Reformatorisch Dagblad, 2009-11-04 13:12:00
488-ARNHEM / WESTERVOORT - In het onderzoek naar twee motordiefstallen heeft de politie dinsdagavond in Westervoort een 18-jarige Nijmegenaar aangehouden. Twee Westervoorters van 18 en 24 jaar waren al eerder aangehouden. Agenten stuitten in de nacht van zondag op maandag in Arnhem in de wijk Malburgen op de 18-jarige Westervoorter die een gestolen motor bij zich bleek te hebben. Bij een verder onderzoek werd in een onbeheerd achtergelaten bestelauto ook een gestolen motor aangetroffen.
Bron: Reformatorisch Dagblad

'onderzoek naar twee motordiefstallen' - de onze (suzuki en blade) of de eerder in het busje aangetroffen fietsen?
 
Inderdaad.

Reformatorisch Dagblad, 2009-11-04 13:12:00
488-ARNHEM / WESTERVOORT - In het onderzoek naar twee motordiefstallen heeft de politie dinsdagavond in Westervoort een 18-jarige Nijmegenaar aangehouden. Twee Westervoorters van 18 en 24 jaar waren al eerder aangehouden.



Dat bedoel ik maar, het rechtssysteem hier in de NL is een lachertje :r

Gewoon bij die gasten aan de deur gaan, zo bang maken dat het tot in de nek hebben zitten...
 
ARNHEM/WESTERVOORT - In het onderzoek naar twee motordiefstallen heeft de politie dinsdagavond 3 november in Westervoort een 18-jarige Nijmegenaar aangehouden. Twee Westervoorters van 18 en 24 jaar waren al eerder aangehouden. In de nacht van zondag 1 op maandag 2 november stuitten agenten in Arnhem in de wijk Malburgen op de 18-jarige Westervoorter die een gestolen motor bij zich bleek te hebben. Bij een verder onderzoek werd in een onbeheerd achtergelaten bestelauto ook een gestolen motor aangetroffen. Daarbij kwam ook de 24-jarige man in beeld als verdachte. In de loop van het onderzoek kwam ook de Nijmegenaar als verdachte in beeld. De twee anderen zitten ook nog vast.

Bron:
http://www.arnhemnieuws.nl/60917_nijmegenaar_steelt_motor.html

Weet iemand meer?

Ga jij dit na Arie bij de politie?

Anders mij even op de hoogte houden aub!

Thijs
 
Hoi Thijs,

Dit heb ik al geprobeerd. Maar werd letterlijk 3x doorverbonden en kreeg toen antwoordmachine. Ik heb het proces-verbaal niet bij de hand. Misschien staan daar 'directe' telefoonnummers op?
 
Inderdaad.

Reformatorisch Dagblad, 2009-11-04 13:12:00
488-ARNHEM / WESTERVOORT - In het onderzoek naar twee motordiefstallen heeft de politie dinsdagavond in Westervoort een 18-jarige Nijmegenaar aangehouden. Twee Westervoorters van 18 en 24 jaar waren al eerder aangehouden. Agenten stuitten in de nacht van zondag op maandag in Arnhem in de wijk Malburgen op de 18-jarige Westervoorter die een gestolen motor bij zich bleek te hebben. Bij een verder onderzoek werd in een onbeheerd achtergelaten bestelauto ook een gestolen motor aangetroffen.
Bron: Reformatorisch Dagblad

'onderzoek naar twee motordiefstallen' - de onze (suzuki en blade) of de eerder in het busje aangetroffen fietsen?

Hey, dat is goed nieuws. 18 jarige Nijmegenaar --> marrokaan
 
Zal alleen maar erger worden vrees ik . wat me ook de laatste tijd opvalt is dat er steeds meer mensen vermoord in hun eigen huis worden gevonden, dat is pas eng.
 
Terug
Bovenaan Onderaan