Zwarte KTM Excel velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
Mijn KTM is verkocht en ik heb de velgen over gehouden, bij deze!

Prijsdaling, Vraagprijs: 350€ inpakken en wegwezen *O*

KTM Enduro/cross velgen. De velgen zijn afkomstig van een KTM EXC 520 uit 2001. de asdiameter is 20mm.

De achtervelg is helemaal opnieuw opgebouwd en gezandstraalt +gepoedercoat.
Ook nieuwelagers, bussen en nieuwe spaken.
Je krijgt hierbij ook binnenbanden , 2 bandenstopen + 3 cross/enduro banden (2 voor 1 achter) De voorband is een Pirelli en een Trakmaster, en de achterband is een Michelin Enduro comp. III

~[Edit] Foto`s toegevoegd

Prijs: 350 euro , mailen naar munro.mark@gmail.com, of gewoon reageren in het topic :)
 
Laatst bewerkt:
Hierbij als nog de foto`s, mocht je er meer willen, stuur me en mailtje!
full
 
Oei, de breedte, ik weet wel dat ze (voor) 21 inch en (achter)18 inch zijn (weet niet of je dit met de breedte bedoeld?)
 
Ik dacht al dat je dat bedoelde, ik ga vanmiddag even voor je kijken! Ik ben alleen bang dat het op de achtervelg niet staat, aangezien deze helemaal opnieuw gepoedercoat is.
 
op de voorvelg staat 21x1.60 en achter kan ik niet meer lezen.

Verder heb ik er even de schuifmaat tegen gehouden. De voorvelg komt dan neer op 55mm en de achtervelg op 73mm (hier nog een foto)

full
 
De voorband is een Pirelli en een Trakmaster, en de achterband is een Michelin Enduro comp. III
 
Laatst bewerkt:
Okee, dank je wel en jij ook succes. Wat voor motor rij je dan? ( ik wil misschien een 2e ktm kopen maar van een wat ouder bouwjaar, weet dus niet of ze dan daar op gaan passen)
 
Ik heb zelf diverse motoren maar ben weer wat aan het bouwen en dus op zoek naar wat goodies :)

qwa KTM heb ik alleen een 640 lc4 Sm uit 2002 en die blijft netjes op het asfalt 8-)
 
Verpatst mag een slotje op!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan