Zwevende Wave 320mm Remschijven voor Kawasaki

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
EDIT, NU 210,- VOOR DSE SNELLE BESLISSER!!
Ik heb een mooi setje marchesini's inmiddels en kan daar leuke schijven voor kopen voor een relatief redenlijke prijs. Om ze te kunnen betalen moeten deze wel eerst weg, dus zolang ik dat setje kan kopen mogen deze weg voor 210. Daarna worden ze weer gewoon 250!



Ik heb deze schatjes begin dit jaar gekocht voor mijn project, maar ik wil nu duc 999 velgen ipv aftermarked kawa velgen. Daar kan ik deze dus helaas niet op gebruiken.

Het zijn volledig zwevende Wave Remschijven met een diameter van 320mm

De montage op de velg is zoals bij de meeste oudre kawa's ZXR 400, ZX7R, ZXR750, ZX6R, ZX9R, ZX12R, ZRX110 en ik dacht sommige ZZR modellen

Modellen waar ze zo op passen zijn iig de ZXR 750 en de ZX7R als ik mij niet vergis. Waarschijnlijk ook wel andere types met 320 schijven. De schijven moeten met spacers gemonteerd worden. Deze worden er bij geleverd (zie fotos)

Ik weet niet van welk merk ze zijn, maar op de rand van het ramvlak staat ABM, dus ze zouden van ABM kunnen zijn. De floaters lijken ook floaters zoals ABM ze gebruikt.

De vorige eigenaar claimde dat er een paar keer mee geraced is maar ze verder niet gebruikt zijn.

Hoe dan ook, flinke stoppers dus *D

nieuwe Prijs: 250,- compleet

full
 
Laatst bewerkt:
Ligt een beetje buiten het budget op het moment..
Had ik nou nieuwe schijven nodig gehad moeten hebben....
 
bestaad er een kans dat deze op een yzf 750 passen?? die heeft namelijk ook 320 schijven.
specs

die van mij zijn namelijk krom en moeten voor het seizoen zijn vervangen natuurlijk.
 
bestaad er een kans dat deze op een yzf 750 passen?? die heeft namelijk ook 320 schijven.
specs

die van mij zijn namelijk krom en moeten voor het seizoen zijn vervangen natuurlijk.

vrees het niet... die hebben 6 boutgaten als ik mij niet vergis
 
Terug
Bovenaan Onderaan