ZX-10R 2008 MGP Demper, kuipen, Luimoto zadel, etc

Jan67546

MF veteraan
22 mei 2010
7.409
7
niet van toepassing
Omdat ik toch maar heb besloten mijn huidige straatmotor te schorsen en om te bouwen naar een circuitmotor wil ik de volgende dingen die overbodig zijn geworden verkopen;

-Hotbodies MGP Prowler slip on. Zonder de tussendemper levert deze een absoluut bruut geluid! Is wel een klein beetje beschadigd bij de bocht (Euro 130,- )

-Volledige originele kappenset met Monster bestickering (is te verwijderen). Verkeerd in goede staat, maar de rechter zijkuip heeft een paar kleine krasjes (bieden) Dit in combinatie met de koplamp unit, achterlicht, knipperlichten, duo-zitje EN het zadel met Luimoto zadelcover voor €550,-!

-Zadel met perfect aangebrachte Luimoto zadelcover. Alleen de cover was al 175 Euro zonder montage, dus mag weg voor Euro 145,-.
-Originele koplamp unit (bied maar wat)
-Achterlicht en LED knippers (bied maar raak)
-Originele spiegels en knipperlichten (bieden)







 
Laatst bewerkt:
Als je toch je kuipset verkoopt wil ik het best overnemen van je.

KICK
 
Volledige kappenset alsnog te koop!

Volledige set met koplamp unit, achterlicht, duo passagier zitje, knipperlichten EN het zadel met Luimoto zadelcover: 650 euro!
 
Schopje en prijsverlaging:

Volledige set met koplamp unit, achterlicht, duo passagier zitje, knipperlichten EN het zadel met Luimoto zadelcover: 650 600 euro!
 
Ik zal er eens over denken.. misschien heb jij wel wat aan een witte tank met je kuipen.. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan