ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met vreugde kan ik jullie mededelen dat het voortandwiel los is hoor.
Een zwaardere slagmoersleutel geleend en daarmee was hij zo los gelukkig. :D
 
Ff voorstellen maar;

Frank is de naam, op t moment van schrijven nog 46 lentes jong en woonachtig in het mooiste stukje zeeland, nl zeeuws-vlaanderen. 8-)

Sinds een week of wat eigenaar van een 2007 zx10 in, uiteraard, groen!

Ooit begonnen op een 90er zxr750 (idd groen wit blauw) welke later verruild is voor een toen net anderhalf jaar oude Yam r1 in blauw, een 98er.
Heb ik nog steeds staan maar heeft sinds 2008 niet meer gereden (zag ik op de verzekeringspapieren die nog in mn pak zaten :+ )

Motoren waar wat uit de picture geraakt om eerlijk te zijn tot ik vorig jaar tegen een geweldige vriendin aanliep die zelf motor reed en t vuur weer aanwakkerde... *O*
Toen een zxr400 gekocht voor fietsengeld om wat aan te prullen en mee te rijden, beviel weer als vanouds!
Bleef toch kriebelen voor iets rappers, de Yam is still in desperate need of tlc en ja dat groen he, dat blijft gewoon jeuken... Daarom afgelopen februari dit apparaat aangeschaft:
35hmzhx.jpg


Paar extra's; oa gipro gear indicator, Wilbers voorvering, ander rem/schakelsetje, valdoppen, carbon hugger. Inmiddels een PC3 aangeschaft en druk doende om de werkelijk afzichtelijk lelijke org dempers te vervangen door een enkele 'homebrew' aangepaste Bos demper.
Als t klaar slinger ik nog wel een plaatje deze kant op, moet zwz nog even op de bank voor fine tunen.

Anyway hoop hier af en toe wat gelijkgestemden te spreken, heb al een hoop flauwekul voorbij zien komen tijdens het meelezen in ieder geval! :}

Grtz,fRank
 
Ff voorstellen maar;

Frank is de naam, op t moment van schrijven nog 46 lentes jong en woonachtig in het mooiste stukje zeeland, nl zeeuws-vlaanderen. 8-)

Sinds een week of wat eigenaar van een 2007 zx10 in, uiteraard, groen!

Ooit begonnen op een 90er zxr750 (idd groen wit blauw) welke later verruild is voor een toen net anderhalf jaar oude Yam r1 in blauw, een 98er.
Heb ik nog steeds staan maar heeft sinds 2008 niet meer gereden (zag ik op de verzekeringspapieren die nog in mn pak zaten :+ )

Motoren waar wat uit de picture geraakt om eerlijk te zijn tot ik vorig jaar tegen een geweldige vriendin aanliep die zelf motor reed en t vuur weer aanwakkerde... *O*
Toen een zxr400 gekocht voor fietsengeld om wat aan te prullen en mee te rijden, beviel weer als vanouds!
Bleef toch kriebelen voor iets rappers, de Yam is still in desperate need of tlc en ja dat groen he, dat blijft gewoon jeuken... Daarom afgelopen februari dit apparaat aangeschaft:
[afbeelding]

Paar extra's; oa gipro gear indicator, Wilbers voorvering, ander rem/schakelsetje, valdoppen, carbon hugger. Inmiddels een PC3 aangeschaft en druk doende om de werkelijk afzichtelijk lelijke org dempers te vervangen door een enkele 'homebrew' aangepaste Bos demper.
Als t klaar slinger ik nog wel een plaatje deze kant op, moet zwz nog even op de bank voor fine tunen.

Anyway hoop hier af en toe wat gelijkgestemden te spreken, heb al een hoop flauwekul voorbij zien komen tijdens het meelezen in ieder geval! :}

Grtz,fRank
Welkom reserve belg !! :+ :+ :+
 
Ff voorstellen maar;

Frank is de naam, op t moment van schrijven nog 46 lentes jong en woonachtig in het mooiste stukje zeeland, nl zeeuws-vlaanderen. 8-)

Bla bla bla ......

Anyway hoop hier af en toe wat gelijkgestemden te spreken, heb al een hoop flauwekul voorbij zien komen tijdens het meelezen in ieder geval! :}

Grtz,fRank

Welkom, meestal gaat het hier over serieuze dingen hoor :+
 
Ff voorstellen maar;

Frank is de naam, op t moment van schrijven nog 46 lentes jong en woonachtig in het mooiste stukje zeeland, nl zeeuws-vlaanderen. 8-)

Sinds een week of wat eigenaar van een 2007 zx10 in, uiteraard, groen!

Ooit begonnen op een 90er zxr750 (idd groen wit blauw) welke later verruild is voor een toen net anderhalf jaar oude Yam r1 in blauw, een 98er.
Heb ik nog steeds staan maar heeft sinds 2008 niet meer gereden (zag ik op de verzekeringspapieren die nog in mn pak zaten :+ )

Motoren waar wat uit de picture geraakt om eerlijk te zijn tot ik vorig jaar tegen een geweldige vriendin aanliep die zelf motor reed en t vuur weer aanwakkerde... *O*
Toen een zxr400 gekocht voor fietsengeld om wat aan te prullen en mee te rijden, beviel weer als vanouds!
Bleef toch kriebelen voor iets rappers, de Yam is still in desperate need of tlc en ja dat groen he, dat blijft gewoon jeuken... Daarom afgelopen februari dit apparaat aangeschaft:
[afbeelding]

Paar extra's; oa gipro gear indicator, Wilbers voorvering, ander rem/schakelsetje, valdoppen, carbon hugger. Inmiddels een PC3 aangeschaft en druk doende om de werkelijk afzichtelijk lelijke org dempers te vervangen door een enkele 'homebrew' aangepaste Bos demper.
Als t klaar slinger ik nog wel een plaatje deze kant op, moet zwz nog even op de bank voor fine tunen.

Anyway hoop hier af en toe wat gelijkgestemden te spreken, heb al een hoop flauwekul voorbij zien komen tijdens het meelezen in ieder geval! :}

Grtz,fRank

Hey een mede Zeeuws-Vlaming :+

Welkom en mooie bike , zal je vast wel is zien rijden :]
 
Heren, dank voor de welkomswoorden! _O-

Plaatje met de Bos pot volgt als t spul eenmaal gemonteerd zit (wacht nog op een pakkingbus)

@ ouwe man: Idd reservebelg, en blij toe! Er bestaat geen bourgondischer en relaxter volk dan een vlaming. (*zoekt bierdrink smiley*)

Of zoals ze hier zeggen; een begrafenis in zeeuws-vlaanderen is gezelliger dan een bruiloft ergens anders... :+ :+ ;)

@-battle-; Oost of west?? :P

Grtz,fRank
 
Heren, dank voor de welkomswoorden! _O-

Plaatje met de Bos pot volgt als t spul eenmaal gemonteerd zit (wacht nog op een pakkingbus)

@ ouwe man: Idd reservebelg, en blij toe! Er bestaat geen bourgondischer en relaxter volk dan een vlaming. (*zoekt bierdrink smiley*)

Of zoals ze hier zeggen; een begrafenis in zeeuws-vlaanderen is gezelliger dan een bruiloft ergens anders... :+ :+ ;)

@-battle-; Oost of west?? :P

Grtz,fRank

Midden :+ Ik woon in Terneuzen ;)
 
Ik draaide er gewoon de 1/2" sleutel op stuk. _O-

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/ZX-10R/DSC_0831.jpg"]afbeelding~][/URL]

Daarna even langs de garage om de hoek voor een goede slagmoersleutel en tiende van een seconde werk.

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/ZX-10R/DSC_0850.jpg"]afbeelding~][/URL]

Helemaal gelijk, probeerde eerst met eigen slagmoersleutel en niets, gebruikte toen een professionele slagmoersleutel van bevriende garagehouder en net wat je zegt tiende van een seconde werk. ;)
 
Helemaal gelijk, probeerde eerst met eigen slagmoersleutel en niets, gebruikte toen een professionele slagmoersleutel van bevriende garagehouder en net wat je zegt tiende van een seconde werk. ;)
Haha .. mooi *O* ik stond toen ook klaar voor vuurwerk, maar het was drie keer niks. Teleurstelling. :+
 
Gebruiken jullie een houder voor op de motor voor je mobiel?
Zo ja, wat voor gebruiken jullie? Via Aliepress/ebay/motorzaak?
 
Gebruiken jullie een houder voor op de motor voor je mobiel?
Zo ja, wat voor gebruiken jullie? Via Aliepress/ebay/motorzaak?

Ali/ebay, zo'n x-grip unit met een 1" ball aan het eind van ong 10€. Combineren met een Garmin glonass 10hz GPS ontvanger+een USB lader en je hebt flitsers, laptimer (racechrono) en navigatie (Sygic heeft waypoints). Werkt perfect.
 
Ali/ebay, zo'n x-grip unit met een 1" ball aan het eind van ong 10€. Combineren met een Garmin glonass 10hz GPS ontvanger+een USB lader en je hebt flitsers, laptimer (racechrono) en navigatie (Sygic heeft waypoints). Werkt perfect.
Gewoon je telefoon in je binnenzak en via de garmin bellen zelfs met handschoenen aan !
 
Hoe hebben jullie de navigatie weg gebouwd op de eerste generatie 10?
Gewoon met zo'n klem in het balhoofd?
 
Hoe hebben jullie de navigatie weg gebouwd op de eerste generatie 10?
Gewoon met zo'n klem in het balhoofd?
Heb ik een tijd gehad ja :) :Y
Werkt prima.
Nu heb ik een rammount aan de bevestiging gemaakt waar normaal het remvloeistof potje aan bevestigt wordt.
Vind ik net iets steviger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan