ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de gen4 modellen, heeft de power mode eigenlijk nog effect op de topsnelheid/top vermogen? Meende dat het tot een bepaald percentage gasstand minder was in de lagere standen, maar op top altijd full was.
 
Goede middag mannen,

Iemand van hier (liefst in de buurd van Tilburg) Nog een org. filter liggen van een 08/09/10 model welke ik zou kunnen lenen voor een weekend?
 
Goede dag,

Mijn zx10r uit 2008 heeft een elektronisch probleem.
Ik heb de accu al doorgemeten die is goed, ik heb ook de plus kabel doorgemeten naar het kastje die lijkt ook in orde.

Wellicht iemand een idee wat het nog meer kan zijn?


thanks!
 
of iets met de massa of een van de kabels in de draadboom, heb het met de gsx-r gehad viel het display en motor uit, was er een kabel van de + van het display richting brandstofpomp beschadigd , viel steeds alles een uit en ging weer aan, echt uren naar moeten zoeken in de kabelboom.
 
Laatst bewerkt:
Damn, voor mij zit de essentie van die lange bon in de de één na laatste zin.. kleine beurt uitvoeren. :') |(

Dat is gelukkig besproken.

Nu afwachten op bericht wanneer de katvervanger binnen is en dan een afspraak plannen.
Dit jaar hoop ik stiekem wat minder km's te maken zodat ik het op 1 beurt kan houden.

Ik weet nog met mijn eerste motor, zonder auto, had ik in 2 jaar tijd een km of 40.000 gemaakt! Maar op de Ninja ook 20.000 in 2 jaar tijd, ietsje meer dan een gemiddelde sport-rijder.

Aankomend beurt voor de 'Ninnie';
- Katvervangen + sport luchtfilter monteren
- Olie + filter vervangen
- Remolie + koelvloeistof vervangen
- en nog een klein rondje om de motor om alles te controleren (vermoedelijk nieuw ketting en mogelijk tandwielen vervangen)

Verder zou ik niet veel weten wat. Ik kan nog de motor altijd qua looks strakker willen hebben zoals stalen remleidingen, valbeugels, gekleurde korte hendels, xenon, etc. etc. Maar daar heb ik het budget niet meer voor aangezien ik dit jaar al een kneiter dure auto heb gekocht en de motor volgend jaar al wil verkopen. Stiekem zsm voor een juiste prijs :+
Na de beurt weer netjes uit laten zien, wat foto's schieten en wederom op Facebook en Speurders te koop zetten. Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
of iets met de massa of een van de kabels in de draadboom, heb het met de gsx-r gehad viel het display en motor uit, was er een kabel van de + van het display richting brandstofpomp beschadigd , viel steeds alles een uit en ging weer aan, echt uren naar moeten zoeken in de kabelboom.

hoe heb je dit uiteindelijk gevonden:)?
 
Bedankt voor de tips iedereen!
Helaas is Arnold best een sodemieter eind van mij vandaan. Ruim 5 uur heen en weer met weet-ik-het hoeveel uur aan onderhoud. -O-

Wat nou Kneiter dure auto, wat is nou belangrijk!!! een fatsoenlijke motor of een koekblik.
Hou op man! :+
 
Goede dag,

Mijn zx10r uit 2008 heeft een elektronisch probleem.
Ik heb de accu al doorgemeten die is goed, ik heb ook de plus kabel doorgemeten naar het kastje die lijkt ook in orde.

Wellicht iemand een idee wat het nog meer kan zijn?


thanks!

zou met een tweede apparaat nog een keer de accu emten, gewoon om eht zeker te weten.

ik had hetzelfde, bleek de accu te zijn. maar eht was tijdens mijn circuitweek in Portimao. had een accutester van iemand geleend, die zei dat de accu goed was. ik die halve motor slopen op zoek naar een doorgesleten draadje, kwam er nog iemand met een adnere accu tester en die zei dat de accu dood was. die bleek gelijk te hebben, nieuwe accu opgesnord en gaan met dei banaan.
 
zou met een tweede apparaat nog een keer de accu emten, gewoon om eht zeker te weten.

ik had hetzelfde, bleek de accu te zijn. maar eht was tijdens mijn circuitweek in Portimao. had een accutester van iemand geleend, die zei dat de accu goed was. ik die halve motor slopen op zoek naar een doorgesleten draadje, kwam er nog iemand met een adnere accu tester en die zei dat de accu dood was. die bleek gelijk te hebben, nieuwe accu opgesnord en gaan met dei banaan.

Er zit zelfs al een nieuwe accu in! toch bedankt:)

Als ik hem "start" voel ik in de kabel die naar de plus loopt iets klikken.. teken dat deze kabel kapot is? (hoe heet zon kabel eigenlijk)
 
Ik heb het vast al eens gevraagd, maar iemand enig idee hoe je dit zo leuk in het scherm krijgt?


Hier is het van GoPro zelf maar die optie heb ik helaas niet.
 
Is dat niet van je data log systeem? Die ook je trottle position en remdruk registreert samen met gps en toeren teller heb je alles compleet lijkt me
 
Ik heb het vast al eens gevraagd, maar iemand enig idee hoe je dit zo leuk in het scherm krijgt?


Hier is het van GoPro zelf maar die optie heb ik helaas niet.

Racechrono heeft ook zoiets dacht ik, daar kun je naast GPS ook je obd signalen aan toevoegen (tps, temperaturen, snelheid enz)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik overweeg om mijn ZX10R om te bouwen tot circuitmotor. De verkoop wil niet vlotten en ik heb al een andere motor voor op straat op het oog. Daarnaast ga ik geen betrouwbaardere/ betere circuitmotor vinden dan de ZX10R. Nu ben ik op zoek naar een setje circuitkuipen (tweedehands) dus mocht iemand een set hebben liggen hoor ik het graag.

Dit bericht is tevens een interessepeiling... Met de ombouw naar circuitmotor komen er de nodige originele onderdelen en accessoires beschikbaar en ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die interesse hebben. Onderstaand een overzicht van de onderdelen die ik wil verkopen:
- Het originele kuipwerk (zo goed als nieuw) inclusief onderkuip
- Spiegels
- Brembo mechanische koppelingshouder
- Becker Carbon panelen
- Knipperlichten
- Seatcover
- Lsl clip-ons (verhoogd)
- Donker ruitje van Zero Gravity
- koplampunit
- Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Mogelijk komen ook de remklauwen beschikbaar. Ik wil ze misschien omruilen voor een goedkopere set.

Het gaat om deze motor:
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan