ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Ivo(?), kun je mij een prijsindicatie sturen? Na de verkoop van mijn 600RR ben ik op zoek naar een andere circuitmotor. Het wordt een circuitmotor of ik ga met mijn eigen ZX10R het circuit op.

Hallo sorry van de late reactie.
Maar ben hier al weer een tijdje niet geweest, iets met tijd enzo haha.
Zoals iedereen al schreef had ik ook in gedacht zo rond de 3750.

Op dit moment is die alleen nog niet verkoop klaar. Dat wil ik in de zomer gaan regelen :)

Wil eigenlijk de 2e tank nog in kleur spuiten en monteren.

En moet nog naar de koppeling kijken.
 
Ik zag dat je fiets er niet meer helemaal nieuw uitzag. :X

Je ex heeft mijn eerste podium plek opgeleverd! *O*

[afbeelding]

Gefeliciteeeeeerd!!!!!

Dat was niet mijn fiets in de poeier gelukkig.
Ik moest na 3 a 4 rondjes afhaken wegens een stepje wat de wijde wereld in wilde.....
(iets met locktite de volgende keer...)
Tevens nieuwe FastFood racing Tinkerbell look. *O* *O*


full
 
Haha, klopt. Voorlopig nog zat op mijn eigen te verbeteren gelukkig.
En voor nu is het plezier op 1. snelheid op 2 :+.

Maar heb wel altijd de ambitie gehad om een keer wat wetstrijden mee te gaan doen. Maar zie het helaas voorlopig nog niet gebeuren.-O- -O-

Als je het 1 keertje doet ben je de sjaak.... :] :]
Ik ben gestopt met rekenen qua kosten en rijd nu in de supercup, maarrrr fun is nog altijd nr 1!
 
Het wedstrijdelement in de laatste sessie is gewoon erg leuk.
Dan kan je daar ineens aan proeven; rijder voor je is een honderdste sneller geweest; rijder achter je een honderdste langzamer.
Ineens ligt alles veel dichter bij elkaar dan op een normale circuitdag.
En no way dat je die plek op de baan opoffert voor een ander.
Remmend diep de Tarzan in.. dat doen we normaal nooit! _O- _O-

Die rondetijd en derde plek bij MSL ook niet meer geëvenaard daarna. :+

3 mei mogen we weer @CPZ, 14 mei is er eventueel een MSL dag als 3 mei voorspoedig gaat. O-)

Have fun!!!
 
Gefeliciteeeeeerd!!!!!

Dat was niet mijn fiets in de poeier gelukkig.
Ik moest na 3 a 4 rondjes afhaken wegens een stepje wat de wijde wereld in wilde.....
(iets met locktite de volgende keer...)
Tevens nieuwe FastFood racing Tinkerbell look. *O* *O*

Nice livery! :t
Thnx.

Idd alle vitale onderdelen vastzetten met Loctite.
Over een week mogen we weer. :]
 
jongens opgepast. mijn motor is gisternacht voor mn deur gestolen.
GVD dat meen je niet!! Dat is letterlijk mijn nachtmerrie. Minimaal 3 x per week ren ik badend in het zweet richting het raam om te kijken of de schuurdeur nog dicht zit ondanks alarm, camera's en sloten etc.

Heel veel sterkte!
 
GVD dat meen je niet!! Dat is letterlijk mijn nachtmerrie. Minimaal 3 x per week ren ik badend in het zweet richting het raam om te kijken of de schuurdeur nog dicht zit ondanks alarm, camera's en sloten etc.

Heel veel sterkte!
bij dx.com voor 20 euri en 7,50 per maand een sim abo weet je elk moment van de dag waar hij staat!!!
 
Gefeliciteeeeeerd!!!!!

Dat was niet mijn fiets in de poeier gelukkig.
Ik moest na 3 a 4 rondjes afhaken wegens een stepje wat de wijde wereld in wilde.....
(iets met locktite de volgende keer...)
Tevens nieuwe FastFood racing Tinkerbell look. *O* *O*


[afbeelding]

Die is heel gaaf bestikkerd!

Als je het 1 keertje doet ben je de sjaak.... :] :]
Ik ben gestopt met rekenen qua kosten en rijd nu in de supercup, maarrrr fun is nog altijd nr 1!

Haha, daar ben ik ook bang voor. Wel erg gaaf. Voor nu de 22e als het mee zit de eerste keer op assen, daar maar even in mindersnel beginnen :+.
 
Meneer de Brembo rempomp mannen.

Ik heb bij mij gisteren de RCS19 pomp gemonteerd. Maar ik vind het rompotje met dat allu. beugeltje aan de rempomp klem echt niet om aan te zien.

Hoe hebben jullie het rempotje bevestigd? :+
 
Meneer de Brembo rempomp mannen.

Ik heb bij mij gisteren de RCS19 pomp gemonteerd. Maar ik vind het rompotje met dat allu. beugeltje aan de rempomp klem echt niet om aan te zien.

Hoe hebben jullie het rempotje bevestigd? :+
Ik heb deze gebruikt: http://www.mlmparts.com/nl/rizoma-reservoirhouder.html (CT454B)
Maar ik weet niet of dit kan/handig is op jouw 10. Ik heb hetzelfde schroefgat gebruikt waar de OEM reservoir houder aan vast zit.
 
Kent iemand enkele adressen waar een leuke 10 wordt verkocht?
Denk dat ik het op de 10 houd, want ik ken niet echt snel bedenken wat het qua power kan vervangen.
 
Mijn 1ste 2 circuit dagen zijn ook goed bevallen :t
Zondags bij 2theexp, was een beetje een tegenvaller. Veel nat + olie op de baan, dus alleen noord lus gereden tot de 3de sessie. Uiteindelijk bleek de groep toch te traag te zijn, maarja daar kom je pas in sessie 5 echt achter dan. Dinsdags bij racecracks was een succes! Niveau 3 gereden, laatste sessie 2:19,1xx gereden, dus doel behaald.

25ste staat mettet op de planning, en heb ook al circuit kuipen voor de 10 besteld :X. Heb zitten kijken naar een leuke goedkope circuit fiets. Maar toch besloten om het gewoon met de ninja te gaan rijden :t
 
Laatst bewerkt:
Kent iemand enkele adressen waar een leuke 10 wordt verkocht?
Denk dat ik het op de 10 houd, want ik ken niet echt snel bedenken wat het qua power kan vervangen.

Ik heb wel het 2005 model voor je in de "aanbieding". Dit exemplaar heeft zelfs meer vermogen dan het 2008 model ;)
 
_O-

Ey, beetje andere topics lezen? :+ :t

Ik hoop dat je kan volgende week, en dat we mooi weer hebben. *O*
Hé WB, we hebben elkaar woensdag weer uitgebreid gesproken (hoi, succes, en klaar ;)). Jammer dat we in verschillende groepen zaten.
Waarom ging je tijdens jou sessie naar binnen? Weer koppelingsproblemen? Ik heb er zelf nog een 2:09 uitgeperst. Kwam om lekker rustig mijn rondjes te doen (eerste rondjes sinds heeeele lange tijd) maar het ging voortvarend *D.
 
Laatst bewerkt:
Hé WB, we hebben elkaar woensdag weer uitgebreid gesproken (hoi, succes, en klaar ;)). Jammer dat we in verschillende groepen zaten.
Waarom ging je tijdens jou sessie naar binnen? Weer koppelingsproblemen? Ik heb er zelf nog een 2:09 uitgeperst. Kwam om lekker rustig mijn rondjes te doen (eerste rondjes sinds heeeele lange tijd) maar het ging voortvarend *D.
Ik had met name de eerste sessie wel koppelingsproblemen, de motor was hard in de omgang.
Kreeg hem er niet in zeg maar. :+ :$

Nu gemerkt dat warm en koud een enorm verschil is, en op het ene moment is er speling in de kabel..
.. zonder te verstellen een tiental seconden later niet.
:?

Concentreren met al die slijpsporen in met name de Hughenholz vond ik ook wat lastig.
Twee keer bijna buiten de baan. _O-

En omdat er rijtijd afging ben ik er ook niet een beetje ingekomen voor sessie twee. :Y
Ik moest inderdaad na de eerste twee (warmrijden)rondjes binnenkomen van de Marshall omdat mijn capuchon uitstak.
Ze waren bang dat ik misschien tussen de ketting zou komen bij een valpartij.

Later stond ik alleen op post negentien - en in jullie groep waren er ook twee - die door mochten rijden. :?

Jij had trouwens een mooi gevecht met die Daytona 955i.
Even had hij je ingehaald - na een paar rondjes knokken - maar daarna reed jij er van weg. :}
 
Laatst bewerkt:
Ik had met name de eerste sessie wel koppelingsproblemen, de motor was hard in de omgang.
Kreeg hem er niet in zeg maar. :+ :$

Nu gemerkt dat warm en koud een enorm verschil is, en op het ene moment is er speling in de kabel..
.. zonder te verstellen een tiental seconden later niet.
:?

Concentreren met al die slijpsporen in met name de Hughenholz vond ik ook wat lastig.
Twee keer bijna buiten de baan. _O-

En omdat er rijtijd afging ben ik er ook niet een beetje ingekomen voor sessie twee. :Y
Ik moest inderdaad na de eerste twee (warmrijden)rondjes binnenkomen van de Marshall omdat mijn capuchon uitstak.
Ze waren bang dat ik misschien tussen de ketting zou komen bij een valpartij.

Later stond ik alleen op post negentien - en in jullie groep waren er ook twee - die door mochten rijden. :?

Jij had trouwens een mooi gevecht met die Daytona 955i.
Even had hij je ingehaald - na een paar rondjes knokken - maar daarna reed jij er van weg. :}
Hmmm, is dat nou die Italiaanse karakter waar iedereen over praat ;). Hoop dat mijn Alfa hier voorlopig geen last van heeft ...
Wel een vaag verhaal overigens met die koppeling, warm of koud zou toch niet uit moeten maken.

Doorrijden? Weet ik niet, is me niet opgevallen. Misschien iemand die samen met 1 motor is gekomen?

Met die gast van de Daytona stond ik op post 20. Was een leuke vent en rijden kon hij ook best aardig. Hij reed alleen nog minder constant dan ik, daarom kon ik hem later weer inhalen (hij ging rechtdoor in de Audi S).

Kreeg bij de technische keuring nog een opmerking over mijn rem schakelsetje. Ze vonden hem wat los zitten (speling). Dat wordt weer geld uitgeven B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan