Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.829
- 16.569
Dus binnenkort de motor eruit wegens andere uitbreiding.Had gekund als ze m'n vriendin was gebleven maar we zijn inmiddels getrouwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus binnenkort de motor eruit wegens andere uitbreiding.Had gekund als ze m'n vriendin was gebleven maar we zijn inmiddels getrouwd
Oeeps, in dat geval; ' it's cheaper to keep 'r ...'Had gekund als ze m'n vriendin was gebleven maar we zijn inmiddels getrouwd
Dus binnenkort de motor eruit wegens andere uitbreiding.
Oeeps, in dat geval; ' it's cheaper to keep 'r ...'
Mooie pijp trouwens!
Grtz,fRank
Had gekund als ze m'n vriendin was gebleven maar we zijn inmiddels getrouwd
[afbeelding]
waarschijnlijk oplossing gevonden van throttle problemen.
de stekkers bij de rode pijl waren iets gecorrodeert.
dit zijn toch gewoon doorverbindstekkers?
hoop dat dit de oplossing was, wou al een ecu gaan zoeken...
Huh? Heb je daar een foto van? Kan me niet herinneren dat ik dat erop heb zitten...Waar is die rubber cover/flap die over het blok moet?
Die kan je niet verwijderen zonder het een en ander te demonteren.
Waar is die rubber cover/flap die over het blok moet?
Die kan je niet verwijderen zonder het een en ander te demonteren.
Ik wist niet dat de 04/05 een pair systeem heeft??Is gewicht jo, had die er ook niet op zitten trouwens.
FLYCUTTER41 zou gelijk je Pair systeem demonteren als je toch bezig bent, schilt weer troep onder je tank
Ik wist niet dat de 04/05 een pair systeem heeft??
Welke leidingen kun je verwijderen hiervoor dan? Moet er nog iets worden afgedopt?
Huh? Heb je daar een foto van? Kan me niet herinneren dat ik dat erop heb zitten...
Dag specialisten en vaklui!
Heb ff een vraagje wat voorvork keerringen betreft.
Ik heb er namelijk weer eentje uit liggen en deze zaten er net 6k in ofzo.
Dus nieuwe!
Maar nu komt t!
ik ben een paar weken geleden bij de opendag geweest van goedhart motoren en daar stond een tentje van hyperpro.
Dus daar even langs gereden en die zeiden dat er door de zwarte coating op de binnenpoten speciale keerringen nodig waren om dat de normale keerringen niet goed glijden over de coating.
dat liet hij zien door op de clipons te drukken en dan zag je dat de voorkant alleen veerde op de band en niet op de voorpoten.
Nu ben ik opzoek gegaan op het wereld weide web maar ik kan er niks over vinden.is dit bij iemand hier bekend? en welke moet ik dan hebben? en waar moet ik zoeken
die speciale keerringen zouden ongeveer 90 euro kosten.
maar nu overweeg ik ook om er een set hyperpro in te laten zetten aan de voorkant.
(en achter ook)
weet iemand of er bij zo'n set ook nieuwe keerringen zitten of dat t puur alleen de veren zijn en de olie?
Oja! gaat om een 2006 model
Dag specialisten en vaklui!
Heb ff een vraagje wat voorvork keerringen betreft.
Ik heb er namelijk weer eentje uit liggen en deze zaten er net 6k in ofzo.
Dus nieuwe!
Maar nu komt t!
ik ben een paar weken geleden bij de opendag geweest van goedhart motoren en daar stond een tentje van hyperpro.
Dus daar even langs gereden en die zeiden dat er door de zwarte coating op de binnenpoten speciale keerringen nodig waren om dat de normale keerringen niet goed glijden over de coating.
dat liet hij zien door op de clipons te drukken en dan zag je dat de voorkant alleen veerde op de band en niet op de voorpoten.
Nu ben ik opzoek gegaan op het wereld weide web maar ik kan er niks over vinden.is dit bij iemand hier bekend? en welke moet ik dan hebben? en waar moet ik zoeken
die speciale keerringen zouden ongeveer 90 euro kosten.
maar nu overweeg ik ook om er een set hyperpro in te laten zetten aan de voorkant.
(en achter ook)
weet iemand of er bij zo'n set ook nieuwe keerringen zitten of dat t puur alleen de veren zijn en de olie?
Oja! gaat om een 2006 model
Vorige week voor de eerste keer met m'n Gen1 vrij gereden op Zolder. 2 sessies nat, 1 sessie droge ideale lijn, 4 sessies kurk droog!
Prachtige dag! Wel bijzonder veel mensen op hun plaat gegaan
Paar dingen geleerd:
-Was blij met m'n stuurdemper, vooral bij uitaccelereren in 2de
-Moet behoorlijk veel druk op m'n clip-ons zetten om extra hellingshoek te krijgen,
Hopelijk met nieuwe banden valt hij wat beter in de bocht. Of pre-load vooraan wat minder, gebruik niet de volledige veerweg.
-Piekvermogen is echt op een ander niveau vergeleken met de R1100S
-Litertje of 12/100km blaas je er vlot door, geen probleem, gewoon op tijd tanken.
-Originele Tokico remklauwen met stalen remleidingen voldeden nog voor mijn (trage) rondetijden. Nauwelijks fading. Upgrade naar ZZR1400 Nisin's stel ik nog even uit.
-Het zal nog jaren duren eer ik het volle potentieel van de motor kan benutten
-Ook met db-killer in m'n MIVV GP demper op de laatste sessie nog even een zwarte vlag genomen (doorgetrokken in 3rde ipv opgeschakeld bij de meetpaal)
Helaas weer lang wachten tijdens de winterstop..
Als je wat sneller gaat kan je ook beter geen Pilot Pipo's meer monteren.Ik zit nog ver boven de 2min.. Het was inderdaad met Motorsportschool, 2 minute briefing en START! In de lente eens met Intertrack naar Mettet! M'n vering staat nu op factory setting van op sportrider.com. Een 55 band heb ik nog niet geprobeerd, eerst even m'n 50 Michelin PP 2CT's op gommen. Met een 55 band wordt overbrenging nóg langer, maar de snelheidsaanduiding wel wat precizer. Zal eens wat ervaringen zoeken.
Als je wat sneller gaat kan je ook beter geen Pilot Pipo's meer monteren.
Een R1100S vergelijken met een viercilinder.
Ding geeft wel mooie waarden op de bank, maximaal koppel stijl omhoog en al stabiel vanaf 2.500 Rpm.
Trillende en blaffende tractor.
Pilot Pilot Powers? Die ken ik nog nietAls je wat sneller gaat kan je ook beter geen Pilot Pipo's meer monteren.
Een R1100S vergelijken met een viercilinder.
Ding geeft wel mooie waarden op de bank, maximaal koppel stijl omhoog en al stabiel vanaf 2.500 Rpm.
Trillende en blaffende tractor.
Ik zit nog ver boven de 2min.. Het was inderdaad met Motorsportschool, 2 minuten briefing en START! In de lente eens met Intertrack naar Mettet!
M'n vering staat nu op factory setting van op sportrider.com. Een 55 band heb ik nog niet geprobeerd, eerst even m'n 50 Michelin PP 2CT's op gommen. Met een 55 band wordt overbrenging nóg langer, maar de snelheidsaanduiding wel wat precizer. Zal eens wat ervaringen zoeken.