Zx9R 1994 36000 km

Freez

Die hard MF'er
6 sep 2004
648
3
Deinum
Alleen via Motor Forum aangeboden.

Wegens opspelen van latent Guzzi Virus, te koop.

Mijn trouwe ZX-9R, goed onderhouden, al bijna 8 jaar in mijn bezit.
kwak2.jpg

kwak1.jpg


Kilometerstand rond de 36.000 kilometer, loopt langzaam op, ik rijd er nog wel regelmatig op.
Bouwjaar 1994,
Banden voor 80% achter nog 40%. Ketting + tandwielen redelijk.
Geen schadeverleden.

Verder Nikko Racing uitlaat
Double Bubble ruit (origineel ook nog aanwezig)
Hugger
RVS remleidingen.

Vraagprijs 2595,- Euro, maar scherp bieden mag.

Zoals mijn nick doet vermoeden woon ik in Friesland.

De Kawa is een heerlijke fiets (rijd er niet voor niets al jaren op) maar speel heel sterk met het idee een V11 Sport te importeren, en dan is inruilen geen optie.

Bij intresse, graag een PB-tje met telefoonnummer/Email adress.
 
Ik had exact dezelfde als eerste fiets, heerlijk apparaat, geweldig veel plezier op gehad! Succes met de verkoop!
 
Ik had exact dezelfde als eerste fiets, heerlijk apparaat, geweldig veel plezier op gehad! Succes met de verkoop!

Eensch,

Deze "halfslachtige" poging om 'm bij een andere liefhebber onder te brengen is een manier om het lot te laten beslissen. Lukt het, komt er een V11, zo niet dan rijd ik ook met alle plezier nog even door. In september nog een weekeinde naar Duitsland, ook daar is hij uitermate geschikt voor. :Y

Freez

P.S. Bedankt voor het schopje
 
Laatst bewerkt:
Regenachtig donderdag ochtend duwtje.

Mooi moment voor mensen om eens naar een andere motor om te kijken..

Freez
 
Gister daadwerkelijk op de teller de 36.000 kilometers gepasseerd. Een heerlijk blokje om geweest!

Even wat meer gegevens dan;

Kenteken MS-90-RY

Bij het checken bij het RDW kan je zelf nagaan dat het geen grijs importgeval is, en dat ie vanaf najaar 2002 al op mijn naam staat

Dit is nog een hele nette mensen!

Freez
 
Schopje,

Mogelijk is de ZX een kandidaat voor inruil, maar in dat soort situaties is "Cash King".

Freez
 
Te Laat!

Motor is ingeruild, Freez moet de Avatar updaten, want 'k ben vanaf heden weer Guzzioot.

Freez
 
Terug
Bovenaan Onderaan