ZX9R uit 2003 tot 25-09 voor spotprijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninjaturtle

MF veteraan
Donateur
28 nov 2005
6.045
1.143
Alkmaar
Te koop, goed onderhouden ZX9R van 2003, vraagprijs 3.800,-, te koop tot 25 september :}

2,5 jaar geleden heb ik deze mooie ZX9R gekocht en heb me geen moment verveelt en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten!! Echter, ik was toen al van plan om een ZX10R te kopen maar die waren te duur. Nu ben ik toch nog gevallen voor een mooie 10 die ik wel kan betalen *D.

LET OP!! Ik heb de 9 al ingeruild bij de dealer. De 10 staat over 2 weken klaar op zaterdag 25 september. Voor die tijd probeer ik mijn 9 nog te verkopen zodat ik wat meer korting bij de aankoop krijg en jullie geen hoofdprijs hoeven te betalen zodra deze 9 wel bij de dealer staat.

Goed, wat verkoop ik nu eigenlijk.

Kawasaki ZX9R uit 2003, uiteraard groen, met ongeveer 41500 op de teller.

Het onderhoud is uitgevoerd door een Kawasaki dealer die bij de laatste beurt nog o.a. de kleppen heeft gesteld. Zo’n 200 km geleden zijn er nieuwe voorremblokken op gezet (gesinterde).

Meegeleverde opties:
• Seatcover, duo seat aanwezig :]
• Dubble bubble ruitje, licht getint
• Stalen remleidingen voor en achter
• LED knipperlichten, voor en achter
• GiPro gear indicator, groene cijfers
• Bagagerekje, custom made door een MF’er
• Zwarte hugger
• Paddockstand bobbins
• Mushroom crash protectors
• Harris ZXR handvatten
• ZXR stuurgewichten
• Rimstriping (standaard???)


Extra opties:
• Bos GP1 demper met een speciale linkpipe waardoor de uitlaat meer omhoog staat (zie de tweede foto)
• Rem-/schakelsetje


Meer bieden mag natuurlijk altijd ;) maar vanaf de vraagprijs van 3.800,- ben je eigenaar van deze goed onderhouden 9. Dat is de motor zonder de opties. De opties erbij kosten niet de wereld (ik ben er ook liever in 1 keer vanaf) maar weggeven doe ik ze niet.

Mailen kan naar pblauw apelul hotmail punt com
Bellen is handiger nul zes twee 7 0 drie vijf drie 3 negen
Proefrijden kan altijd, met achterlating van de overeengekomen prijs of iets dergelijks.

De foto’s:
Zonder BOS uitlaat
full


Met BOS uitlaat
full


Stuurdemper
full
 
Laatst bewerkt:
Suc6 met de verkoop van dit toppertje Rene.
Lijkt mij sterk dat hier niemand voor valt. :9~ :9~

Kickit
*O* *O*
Thanks guys :Y . Ik zal de 9 missen '( maar krijg we wel wat moois voor terug :] .

Dikke kick!!!

Wil je die stuurdemper misschien nog kwijt aan een liefhebber? O-)
Zeker wel *D. Maar wel even wachten op de koper. Als die alles wil hebben, dan heb je pech ;). Je staat wel als eerste op mijn 'lijstje' voor na de 25e :W.
 
Laatst bewerkt:
Prijsverlaging doorgevoerd. Voor een MF'er is de motor nu 250,- goedkoper *D.

:W

Voordat iemand er om gaat vragen, een verlaging komt niet elke dag :+.
 
Pfff, wat krijg je in vredesnaam nog terug van de dealer?! Dat is 1 van de redenen waarom ik mijn brommer particulier wil verkopen.. Maar succes! Ik hoor het wel van je stuurdemper ;)
 
Pfff, wat krijg je in vredesnaam nog terug van de dealer?! Dat is 1 van de redenen waarom ik mijn brommer particulier wil verkopen.. Maar succes! Ik hoor het wel van je stuurdemper ;)
Ach, het gaat er mij om wat ik bij moet leggen. Als ik 3000 bij moet leggen op een vraagprijs van 6000 is dat gelijk aan 3000 bijleggen op een motor van 7000. Alleen zegt je gevoel dat je bij de een minder terugkrijgt dan bij de ander. Of heeft de ander dan een hogere marge. Het is dus net zo lang als dat het breed is :).
 
'ZX9R twee weken voor spotprijs' > 'ZX9R uit 2003 tot 25-09 voor spotprijs'
 
Pazzootjes al apart verkocht zie ik. :Y

4000 euro is best aan de goedkope kant ja, maar nog geeneen bod gehad neem ik aan?

In ieder geval kickie voor deze prachtige bike :W

Ben erg benieuwd naar je nieuwe aanwinst... 8-)
 
Pff, heb je 'm aan die handelaar gegeven ofzo?! :o :+

Wat vraag je eigenlijk voor die stuurdemper? Geef je die ook gratis weg? :X ;) :P


KICKA!
 
Laatst bewerkt:
Wat vraag je eigenlijk voor die stuurdemper? Geef je die ook gratis weg? :X ;) :P


KICKA!
Voor 4000,- is de stuurdemper voor jou, met wat overig ijzer wat er aan vast zit _O- .

De pazzo's passen op de 10 *O* dus die gaan niet weg *D .

Nog een weekje te koop, dus wie o wie :W
 
Laatste prijswijziging :W, anders staat deze topfiets vanaf zaterdag bij de dealer voor veel meer euri's :/.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan