Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: harleydave
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Valtermoto kentekenplaathouder voor R1

    Nieuwe Valtermoto kentekenplaathouder voor R1 BJ. 2009-2015 Prijs €35,-
  2. H

    Valtermoto kentekenplaathouder voor Yamaha R1 2009-2015

    Nieuwe Valtermoto kentekenplaathouder voor R1 BJ. 2009-2015 Prijs €35,-
  3. H

    Valtermoto achterbok

    Z.G.A.N. achterbok van Valtermoto. Te Koop €45.-
  4. H

    Nieuwe Spiegels type Veloce

    Zeer mooie nieuwe spiegels voor naked bike te koop. Had ze voor mijn Buell gekocht maar wil toch liever een ander model spiegel. (incl. adapters) Nieuw in doos ongebruikt. Prijs 35 euro
  5. H

    Buell

    Bij deze ook dan maar even voorstellen. Dave uit De Meern. Ook afgelopen zaterdag een XB12s gekocht. Kan er alleen nog niet op rijden omdat die nog even langs de RDW moet.... Is mijn eerste Buell. Hiervoor een Hypermotard gehad.
  6. H

    Motortrailer PM 310/1R

    Motortrailer PM 310/1R geschikt voor 1 motor Type: PM 310/1R Geschikt voor: 1 motor Eigen gewicht: 60kg Draagvermogen: 400kg Afmeting: 200x112cm Buitenafmeting: 245x145cm Hoogte chassis: 38cm Wielen: 400x10 Deze trailer is heel erg makkelijk om op de achterkant te zetten. Het eigen...
  7. H

    Rijgoot voor motortrailer

    Hallo, Ik ben op zoek naar een rijgoot voor een motortrailer. De rijgoot moet 2 meter zijn en de breedte of de binnenkant van de goot moet 20 cm zijn. Of weet iemand misschien waar je ze kan laten maken? Groetjes
  8. H

    Windscherm voor Yamaha X-Max 250

    Windscherm voor Yamaha X-Max 250 vanaf bouwjaar 2010, is wel gebruikt op mijn X-Max
  9. H

    Motorsteun van Zurrschienen.com

    Nieuwe motorsteun van Zurrschienen.com Gisteren gekocht op de Intermot in Duitsland (Keulen) maar past helaas niet in de goot van mijn aanhanger Kan wel gewoon geplaatst worden in een aanhanger Motorradständer zur Festmontage(MS-4) - Schnelles und sicheres Abstellen Ihres Motorrads -...
  10. H

    Te Koop : Motorbok

    Valtermoto Paddockstand (achter) Nauwelijks gebruikt. Nu af te halen in De Meern voor 50 euro!!
  11. H

    Foldy Car opvouwbare aanhangwagen

    Mijn Foldy Car is overbodig geworden wegens het beeindigen van hobby. Is in goede staat en compleet. Prijs: € 600,- Hij staat bij mij opgevouwen in de schuur. Er is ook een mooie Z1000 die er op past. Zie andere topic..
  12. H

    1 kaartje voor de motorbeurs

    Ik ben vrijdag 24 febr. op de motorbeurs en heb nog 1 dagkaartje over. Wie wil deze overnemen voor € 10,-- :] Wie o wie gaat er morgen ook .....
  13. H

    Motor kinderzitje

    Te Koop: Motor kinderzitje is 2 x gebruikt , dus eigenlijk z.g.a.n. Prijs € 110,- excl. verzendkosten
  14. H

    Harley rijden in Duitsland?

    Misschien een rare vraag, maar mag je met je Harley met open uitlaten(screaming eagle) in Duitsland rijden?? Of zullen ze daar niet zo blij mee zijn!! Ik neem aan dat die Harley's in Duitsland toch ook niet echt stil zijn.
  15. H

    Motorlift te koop

    Te Koop: Motorlift Vaste prijs: € 50,- Op te halen in De Meern
  16. H

    Mooie Dainese jack

    Dainese jack van textiel met protectie. Ziet er erg mooi uit (als nieuw) Maat 54 (Large) Voor €50,-
  17. H

    Originele dempers CBR 1000 F DCBS

    T.E.A.B. : Originele dempers voor een CBR 1000 F DCBS vanaf bj 1993.
  18. H

    Shoei CX-1V Helder Vizier

    Te koop: nieuw helder vizier prijs: € 25,- excl. verzendkosten. CX-1V is geschikt voor de XR1000, X-Spirit, RaidII en Multitec.
  19. H

    Nieuwe grondanker

    Te koop: nieuwe grondanker prijs: € 15,- excl. verzendkosten
  20. H

    ZGAN Alpine stars GP Plus handschoenen

    Alpinestars GP Plus handschoenen ZGAN Kleur Blauw Maat Medium Nieuw prijs: € 145,- nu voor maar € 75,- Ik wil ze verkopen omdat ik liever Dainese handschoenen gebruik. Zijn een paar keer gebruikt.
  21. H

    Valter Moto Paddockstand

    Te Koop: Valter Moto Achterbok Niet gebruikt. Past helaas niet onder mijn Z1000. Nieuw Prijs: € 120,- Nu voor € 65,-
  22. H

    Paddock stand

    Te koop een mooie Kawasaki groene achterbok van het merk FG....uiteraard voor de meeste motoren bruikbaar!! Nieuwprijs is €93.- bij motoronderdelenzaak in Den Haag. Nu €45.- :) Gr, Dave
  23. H

    Te Koop: Honda Dylan Rossi (zo goed als nieuw)

    Te koop: Honda Dylan 125 Rossi (zo goed als nieuw) :] Vorig jaar heb ik bij een officiele Honda-dealer in Duitsland deze motorscooter gekocht. Ik ben zelf de tweede eigenaar. Bij aflevering heeft de scooter nog een beurt gehad. Ik wil nu iets zwaarder gaan rijden. Er is door Arie...
  24. H

    Te Koop: Suzuki TL1000 S

    Bouwjaar : 1997 Kleur : groen Kilometerstand : 23.000 Duo zit aanwezig De motor heeft dit jaar een grote beurt gehad, Alle vloeistoffen zijn vernieuwd, kleppen gestelt, nieuwe voorband + nieuwe K&N luchtfilter. Ik heb de motor laten remappen (rijd stukken beter) EXTRA: Ovale titanium...
  25. H

    Te Koop: TL 1000 S

    ..
Terug
Bovenaan Onderaan