Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Voronwë
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Voronwë

    Oxford Sports Panniers Zijtassen

    Set panniers / zijtassen van Oxford Sports. Lifetime Luggage serie. Kleur Zilver/Zilvergrijs. In goede conditie, slechts een enkele keer gebruikt. Liggen nu al tijden te verstoffen in de kast en dan kan ik er beter een ander plezier mee doen. Te bevestigen op bijna iedere motorfiets. Inhoud...
  2. Voronwë

    IXS Firebird lederen Combi Zwart/zilver/wit

    Zie ook: Motorshopper: IXS Firebird Combi IXS Firebird leren combi. Maat: 50 (ter vergelijk: ik ben 1,76 en tussen de 80 en 85kg) Kleur: Zwart/Zilver/Wit Niet veel gebruikt, want ik rij voornamelijk woon/werk in textiel. Geen schade, wel wat gebruikssporen. Nieuwwaarde: 799 euro
  3. Voronwë

    MF Flevoland Topic LX

    VOOR DE LEKKERSTE TAARTEN WWW.BIANCAS-CHOICE.NL Marjo Suzuki GSXR 600 SRAD *BIANCA* Suzuki GSXR 600 K5 Anniversary Edition Firegirl HONDA VTR 1000 Firestorm GSXErik Suzuki GSXR Timbo Ducati monster Tyl Yamaha YZF R6 2006 Racer CBRTWEETY HONDA CBR...
  4. Voronwë

    Vizier Shoei CX-1V + 3x pinlock

    Na een ongeval waarbij mijn helm zijn werk goed gedaan heeft heb ik een nieuwe helm gekocht. Helaas passen al mijn pinlocks niet meer in mijn nieuwe helm. Ik heb dus nog liggen: 1x Shoei CX-1V vizier (standaard), past op meerdere Shoei modellen. 1x Pinlock geel 1x Pinlock Light Smoke 1x...
  5. Voronwë

    Gestolen: Almere, Kawasaki Z1000

    Het is dus de 2de al in 1,5 jaar tijd. :( :( De vorige (ZX-9R) hebben ze na 3 maand terug gevonden in een staat die, hoe zal ik het noemen... laten we het op TotalLoss houden. Vrijdag 14 augustus op zaterdag 15 augustus meegenomen uit onze garage bij ons complex in Almere-Parkwijk. Lag...
  6. Voronwë

    Diefstal loont :(

    Vorig jaar november is mijn ZX-9R uit mijn garage verdwenen. 3 maand later is hij gespot (ik heb immers een MF sticker) en de berijder aangehouden. Vandaag kreeg ik deze brief: :(
  7. Voronwë

    Nieuwe regel in signature

    Ik probeer al een tijd een nieuwe regel aan mijn sig toe te voegen, maar ik krijg er geen nieuwe regel in. Hoe doe ik dat nu?
  8. Voronwë

    MF Flevoland Topic XLVIII

    Deeltje XLVIII (=48) Wie komen hier zoal Marjo Suzuki GSXR 600 SRAD Firegirl HONDA VTR 1000 Firestorm GSXErik Suzuki GSXR Timbo Ducati monster HONDA CBR600RR Racer Swifty Suzuki SV1000s & Triumph Speed Triple The Bastard Yamaha YZF R6 TYL Suzuki...
  9. Voronwë

    MF - Flevoland - Deel XXXIII

    MF Flevoland topic XXXIII Sta je er niet bij en wil je in de startpost, mail ff je foto naar mij.~[/center] Onze fietsen: Aprilia: - M3rcury (RS125) BMW: - igg (R80GS; F650; R1200GSA) - Motomarz (R1100RT) Ducati - Prutsovic President Ammehoela Partij (MONSTERRRRRRR met...
  10. Voronwë

    Flitspaal zorgt voor aanrijding motorrijders

    Flitspalen zouden toch voor een betere verkeersveiligheid zorgen?? :? :?
  11. Voronwë

    MF - Flevoland - Deel 32-3

    Under construction! MF Flevoland topic XXXII (-3) Sta je er niet bij en wil je in de startpost, mail ff je foto naar mij. MEETINGS/POSERSPOTS Wanneer?? Vrijwel iedere vrijdag Waar?? Op Spots met een nummer! Hoe weet ik waar die spots zijn?? Simpel Spot1 en Spot2 vind...
  12. Voronwë

    [TK] Laser Demper (Carbon) voor ZX-9R

    Hierbij bied ik mijn Laser uitlaatdemper (nouja demper ;) ) te koop aan. Het is een carbonnen bolt-on demper voor een ZX-9R. Geluid is lekker rauw en hard. Prijs N.O.T.K. Zal vanavond wat meer foto's maken...
  13. Voronwë

    Autorijbewijs mogelijk al met zeventien jaar

    Bron Nu.nl Jaja, en de leeftijd voor motoren gaat omhoog. :? :?
  14. Voronwë

    MC Zomaar - ZZRclub.nl Motor Treffen

    Op 25-26-27 augustus 2006 organiseerd MC-Zomaar in samenwerking met de ZZR-Club.nl een grandioos motortreffen!!! IEDEREEN is met ELK TYPE en ELK MERK welkom! Ga snel naar het inschrijfformulier en reserveer je plekje op het treffen. Voorinschrijven kan tot 19 augustus 2006. Inschrijving is...
  15. Voronwë

    Anti WK-Voetbal ritjes

    Tja, als niet voetballiefhebber, moet je je toch zien te vermaken aankomende weken. En als je dan een motor hebt, en het is mooi weer, lijkt me de keuze al snel gemaakt. Ik ga vanmiddag dus een stukje rijden, waarheen weet ik nog niet, ligt eraan of er mensen meegaan of niet. Ik dacht vandaag...
  16. Voronwë

    MF - Flevoland Deel - XVI

    *O* Ohja, dit is het Flevoland Topic. Deel 2006-10 alweer. *O* Voordat jullie het idee krijgen van Chatters oid. - MF Flevo heeft zijn eigen Raceteam TEAM-FR - MF Flevo heeft leuke feestjes!! - MF Flevo heeft maar liefst 23.5 spots!! - MF Flevo krijgt zijn 3 baans circuit (lees A6) - MF Flevo...
  17. Voronwë

    ZX-6R '00 Zwart/Zilver €4600,-

    Verkocht! Bijlage: IMG_7074k.jpg
  18. Voronwë

    MF - Flevoland Deel - XV

    *O* Ohja, dit is het Flevoland Topic. Deel XV alweer. *O* Voordat jullie het idee krijgen van Chatters oid. - MF Flevo heeft zijn eigen Raceteam TEAM-FR - MF Flevo heeft leuke feestjes!! - MF Flevo heeft maar liefst 23.5 spots!! - MF Flevo krijgt zijn 3 baans circuit (lees A6) - MF Flevo heeft...
  19. Voronwë

    MF Flevoland Deel XIV

    Ohja, dit is het Flevoland Topic. Deel XIV alweer. Voordat jullie het idee krijgen van Chatters oid. - MF Flevo heeft zijn eigen Raceteam TEAM-FR - MF Flevo heeft leuke feestjes!! - MF Flevo heeft maar liefst 5 spots!! - MF Flevo krijgt zijn 3 baans circuit (lees A6) - MF Flevo heeft MF's beste...
  20. Voronwë

    MF Flevoland...Deel 11

    Welkom bij alweer een nieuw deel van het MF Flevotopic. De MFF site in aanbouw Wat ligt er momenteel in de Planning - MF Flevo Goes Twenthe - Jubileum Feestje @ Tyl MEETINGS/POSERSPOTS Wanneer?? Vrijwel iedere vrijdag Waar?? Op Spots met een nummer! Hoe weet ik waar die spots zijn...
  21. Voronwë

    Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10

    Welkom bij het 2de lustrum van het MF Flevotopic. Wat ligt er momenteel in de Planning - MF Flevo Goes Twenthe - Jubileum Feestje @ Tyl MEETINGS/POSERSPOTS Wanneer?? Vrijwel iedere vrijdag Waar?? Op Spots met een nummer! Hoe weet ik waar die spots zijn?? Simpel Spot1 en Spot2 vind je...
  22. Voronwë

    Afwijking Gatso snelheids camera's

    Klik: http://www.pistonheads.com/speed/default.asp?storyId=9689
  23. Voronwë

    Discussie Spelregels File-rijden

    Vanochtend op weg naar mijn werk werd ik gebaard door een motoragent om hem te volgen. Langs de A6 vertelde hij mij dat ik te hard door de file reed (ik reed 50km/h bij een onregelmatig langzaam rijdende file), en hij legde mij de spelregels uit. Hij wees me erop dat ze het beleid qua file...
  24. Voronwë

    Amsterdam

    Op het ZZR-Forum is afgesproken dan we vanaovnd een stukje gaan rijden, waarheen nog niet bekend. Wel gaan we rustig touren ed niet blazen, scheuren. Bepaalde personen in ons groepje willen niet weer met onze geuniformde vrienden in aanraking komen. Waar: Amsterdam ZO (bij de Mac naast de...
  25. Voronwë

    Nederland vs Zweden antivoetbal rit!

    Als er mensen zijn die niet van voetbal houden en na de TT nog zin hebben om een stukje rustig te touren richting de kust. (Rustig touren dus niet blazen ed) Verzamelen: 26-06-04 20:00 MacDonalds Amsterdam ZO (bij de Ikea) Het zal lekker rustig zijn op de weg, be on time!!
Terug
Bovenaan Onderaan