Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: appiedriver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Nieuwe snaar Chinese scoot

    Zo ik zal maar even een nieuw berichtje maken over de snaar. Deze was n.l gebroken een tijdje terug en het viel niet mee een nieuwe te vinden. Maar uiteindelijk is het toch goed gekomen .. Ik kreeg het maar niet voor elkaar om hem goed op de poelies te krijgen ,maar het probleem zat hem in...
  2. A

    Onderdelen Chinese scooter

    Nou ik heb nou al een paar jaar m,n chinese scoot 150cc.. Eigenlijk zonder problemen mee gereden en inmiddels bijna 9000 km . Maar wat wil het geval : een paar weken geleden toen ik s.morgens op weg naar m,n werk was is met een gangetje of 80 m,n snaar gebroken. Nu zal je zeggen ... ff...
  3. A

    schade aan de chinees .2

    Voor degene die het interesseerd , en die zijn er gelukkig ook! Mijn scoot is weer geheel in oude staat hersteld, eigenlijk nog mooier als hij was. De verzekering van de tegenpartij heeft alles zonder problemen vergoed! De onderdelen heeft mijn monteur bij HMK !! besteld en gekregen...
  4. A

    schade aan de chinees!

    Tja na 2,5 jaar is het dan toch gebeurd.... SCHADE. '( . ik heb het niet eens zelf gedaan ,sterker nog ik reed niet eens! De scoot stond gewoon in de stalling op m,n werk en toen is er iemand tegenop geknald! Halve kont in elkaar .. dus dat is weer lekker. :? Gelukkig was ie wel zo netjes...
Terug
Bovenaan Onderaan