Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Spankyfart
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Spankyfart

    39mm Sportster vork extenders

    Ik ben op zoek naar 39mm vork extenders voor een sportster voorvork. Dit omdat ik graag de clip-ons aan de bovenkant wil hebben. Ik begrijp dat het niet verstandig is om te doen omdat je een zwakke(re) plek krijgt. Maar ik wil de naad tussen de triple tree vastzetten. Zijn deze in...
  2. Spankyfart

    Zelfsnijdende schroefdraadbussen M4

    Beste, Ben met een CB750 K7 bezig waar de tapeinden van de flotterkamer bevestigingen dol zijn. Heb een 2de hands nieuwe carburateur op de kop getikt maar deze heeft hetzelfde euvel en ik ben op het punt dat ik ze allebei de sloot in flikker. Heb gekeken naar oplossingen...
  3. Spankyfart

    CB750 K7 uhm, ya another Cafe?

    Heb deze moped overgenomen van iemand die claimde dat hij het deed (maar onderdelen miste om het te testen) en deze wil ik in een soortement van caferacer maken. Het is een K7 en die is schijnbaar in het "wereldje" niet echt populair maar ik begin er erg op gesteld te worden. Net een "nieuw"...
  4. Spankyfart

    Bol do'r 900 voorvorkslangdingdewatwat?

    Ik kan voor een leuk bedrag een CB 900 f voorvork overnemen, misschien wel van een van jullie je weet het maar nooit. Nu mist het ding een slang tussen de vorkpoten, ik denk dat het gaat om dit ding. Deze is overigens van een ander model die ik van het internet af heb. Kan je nog...
  5. Spankyfart

    Motor APK? OMGWTFBBQ

    Ik weet niet of dit eerder is gepost, maar ik vraag me af of we hier blij mee moeten zijn. Periodieke EU keuring voor je moped. http://www.motorrijdersactiegroep.nl/cmsms/index.php?page=geen-apk
  6. Spankyfart

    Helicoils en K7 carburateur

    Ik heb een '77 K7 gekocht en toen ik de carb uit elkaar wilde halen om schoon te maken waren er 3 boutjes van de vlotterbakken dol. Er zit 0 schroefdraad meer op en daar baal ik flink van. RVS imbus en het zachte aluminium was iets teveel van het goede, dat heeft de vorige eigenaar niet zo...
  7. Spankyfart

    Nighthawk '83 to FrankenFiets

    Beste, Dit is vast een uitgekauwd onderwerp maar ben niet erg bekend waar je in het CB wereldje (of waar je uberhaubt) nog goed geholpen word. Ben dus bezig met een Nighthawk uit 83, een soortement van Bratstyle project (zie link) Nu ben ik op het punt dat 90% gedaan is van de bedrading...
Terug
Bovenaan Onderaan