Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bas83
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bas83

    Kan je een motorblok echt goed verknallen door te vroeg teveel toeren te maken?

    Ik overweeg een tweedehands KTM te kopen, maar het blijft natuurlijk altijd een gok met hoe ze 'm voor mij behandeld hebben. Zijn er mensen die echt verstand hebben van zaken en weten of je een motorblok echt flink minder lang kan laten meegaan door veel te vroeg in hoge toeren te gaan zitten...
  2. Bas83

    Auto duwt motor honderdvijftig meter lang voort over A28

    Auto duwt motor voort over A28 | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Echt, hoe krijg je dat voor elkaar? Dan moet toch meteen je rijbewijs ingenomen worden voor de rest van je leven.
  3. Bas83

    Goedkoop tijdelijke kuip spuiten/verven

    Ik heb een vervangende voorkuip gekocht aangezien de oude beschadigd is. De vervangende kuip is tweedehands en in de verkeerde kleur. Deze wil ik graag in het zwart hebben. Het hoeft niet perfect te zijn want over een paar weken koop ik een hele nieuwe kuipset. Maar ik vraag me af hoe ik die...
  4. Bas83

    Gezocht: Voorkuip Thundercat (liefst zwart)

    Ik zoek een voorkuip van een Thundercat, liefst in het zwart maar eventueel in andere kleur, dan moet ik 'm wel spuiten helaas maar da's beter dan niks. Foto van huidige schade is bijgevoegd voor de duidelijkheid om welk kuipdeel het gaat.
  5. Bas83

    Helm van motor gerold, nog goed?

    Mijn helm is van m'n seat afgerold op de stoeptegels, ging niet superhard voor mijn gevoel maar ik vraag me toch af of hij nu nog veilig is. Aan de buitenkant is eigenlijk geen schade te zien maarja dat zegt niet zoveel. Kan ik op de een of andere manier controleren of hij niet ingedeukt is van...
  6. Bas83

    Op- en neergaand geluid bij een '97 Yamaha Thundercat

    Ik vroeg me af of dit iemand bekend voorkomt.. mijn Thundercat maakt naast het normale motorgeluid soms een op- en neergaand geluid. Bij een bepaalde snelheid gebeurt dit op- en neergaan dan ook met dezelfde frequentie. Ik heb nog niet goed onderzocht of dit alleen bij een bepaald toerental...
  7. Bas83

    Domme vraag van een sportmotorrijder

    Ik vroeg me af waarom bij dit type motor niet de kilometerstand wordt genoemd maar het aantal uren dat ze hebben gedraaid. Is dat puur omdat er (vaak) geen kilometerteller op zit? Of komt het doordat ze zo erg aan slijtage onderhevig zijn dat ze snel op zijn? Of mis ik nog iets anders?
  8. Bas83

    Onduidelijkheid over beginnersrijbewijs bij oud brommercert

    Het is mij niet helemaal duidelijk of ik nou een beginnersrijbewijs heb of niet. Volgens deze site: Rijbewijsinfo - Cookie consent zou je 7 jaar na het halen van je bromfietscertificaat geen beginnersrijbewijs meer hebben en die heb ik al 12 jaar geleden gehaald dus ik zou goed moeten zitten...
  9. Bas83

    Privéberichten standaard wél aan

    Is het een idee om privéberichten standaard aan te zetten? Dus dat je ze meteen kan ontvangen bij een nieuw account? Ik was het in ieder geval niet gewend dat ik dat aan moest zetten op een forum en vandaag was er weer iemand die ik wel wat wilde sturen maar waarbij dat niet kon.
  10. Bas83

    Waarom heb jij een aftermarket uitlaat?

    Ben benieuwd naar de redenen waarom mensen een aftermarket uitlaat monteren. Is dat vooral voor het geluid of de looks of verwacht je toch een performance upgrade? En hoe veel verschil merk je nou in performance door een andere uitlaat?
  11. Bas83

    Tips bij teveel olie (liever niet aftappen op straat) ?

    Ik heb waarschijnlijk teveel olie in m'n motor gegooid, ben gewoon blijven schenken tot de fles op was zonder het peil te controleren (yeah I know) en vraag me af of ik nu moet aftappen of dat ik het wel kan wagen om te gaan rijden of eventueel in ieder geval naar een garage kan rijden. Het gaat...
  12. Bas83

    Hulp bij motorkeuze

    Hallo allemaal, Ben nieuw op het forum hier, bezig met rijlessen voor de motor (avb al gehaald) en ben me aan het oriënteren op mogelijke toekomstige motoren. Ik twijfel vooral tussen aan de ene kant sports en de andere kant iets meer richting toer/naked maar nog wel sportief. Ik wil er...
Terug
Bovenaan Onderaan