Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Scanni1971
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Scanni1971

    Harley Davidson Dyna of Softail

    Hallo, Ik ben bezig een nieuwe Harley te kopen maar ik twijfel enorm wat ik moet kopen. Ik zit een beetje met het feit dat ik wat zwaarder ben...ik ben 1m83cm en weeg 109Kg. Ik vind zelf dat ik wat klein lijk op bijvoorbeeld een Dyna terwijl een softail niet zo heel veel groter is toch...
  2. Scanni1971

    Invoeren van Motor, wat specifieke vragen

    Hallo, Ik wil al een tijdje een motor kopen op de zaak. Nu heb ik een motor gezien in Duitsland, deze motor heeft nog geen Duitse toelating ( komt uit USA ) dus ik heb enkele vragen. - De motor is dus al naar een EU land geïmporteerd, de rekening komt van een Duitse firma, moet ik dan wel...
  3. Scanni1971

    Schorsing niet verlengd

    Hallo, ik heb een probleem Ik heb vorig jaar 3 oude motors laten schorsen, ik heb een brief gehad dat de schorsing opgeheven ging worden en dat ik deze moest verlengen of de motor moest verzekeren. Door drukte e.d. heb ik deze brief niet meer gezien en er niet meer op gelet.....Nu dus een...
  4. Scanni1971

    Herken de tank, Wie o Wie herkent deze tank?

    Hallo, Kan iemand me vertellen van welke motor deze tank is, of welke motor dit is ? Groeten en alvast dank
  5. Scanni1971

    Carburateur Suzuki GS750 Defect?

    Hallo, In de plaatjes zie je 2 carburateurs uit een Suzuki GS750. Bij de ene is het koperen staafjes afgebroken en ik heb geen idee waarvoor deze is. Is mijn carburateur nu onbruikbaar of is dit te vervangen? het lijkt er ingeklemd te zitten en moeilijk te verwijderen? Graag technische...
  6. Scanni1971

    Suzuki GS750 Caferacer

    Hallo forumlezers, Even voorstellen ik ben Ascagne, 40 Jaar en van plan een GS750 café racer te gaan bouwen. Ik zeg van plan omdat de meeste van mijn projecten in het leven vroegtijdig ophouden te bestaan :) Speciaal om deze reden heb ik me nu ingeschreven op dit forum zodat mensen me...
Terug
Bovenaan Onderaan