Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JFJ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JFJ

    14e Zijspantreffen 2024 M.C. Genemuiden.

    Het voorheen MF Zijspantreffen gaat voor de 14e keer plaatsvinden bij M.C. Genemuiden 5,6,7 april 2024. Komt allen!
  2. JFJ

    13e Zijspantreffen MC Genemuiden 7,8,9 april 2023

    13e Zijspantreffen MC Genemuiden 2023 Hierbij de uitnodiging voor het 13e treffen. Graag tot ziens! Guido & JW
  3. JFJ

    12e Zijspan Treffen Genemuiden

    12e Zijspantreffen 1,2,3 april 2022 En dat is over een paar weken al 🥳 Het mooie is dat we er maar eentje gemist hebben. Welkom allen! Poster volgt. Lasmoat & JFJ
  4. JFJ

    11e Zijspantreffen Genemuiden (Cancelled!)

    11e Zijspan Treffen 30 okt tm 1 nov 2021 18-8-20: Wegens de ontwikkelingen omtrent Corona hebben we na overleg besloten de 2020 editie niet door te laten gaan. Klein aantal mensen op 1,5m en vaste (zit) plaats is niet de manier waar op wij ons zijspantreffen willen organiseren, zoals jullie...
  5. JFJ

    Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

    WE WANT YOU @ THE Weer een deeltje vol gezwetst in het non zijspan topic! *O* *O* *:) *:) Welkom in deel vier!! Er word toch vrolijk gekletst in de kroeg hier ;) De een een biertje, de ander een coctail, Een ieder mag zelf beslissen. Bar is open! Een Sidecar cocktail is een echte...
  6. JFJ

    10e Zijspantreffen Genemuiden

    10e Zijspan Treffen 5,6 & 7 April 2019 Alweer tien jaar zijspantreffen Genemuiden op rij!! Op vrijdag avond wederom een huiskamef sfeer concert van Whack Céol. Zij zorgen weer voor sfeer in de vorm van ierse folk. De vrijdag avond van het zijspantreffen vanouds in kroeg sfeer. Op zaterdag...
  7. JFJ

    9e Zijspantreffen Genemuiden 2018

    8e Zijspan Treffen 6,7 & 8 April 2018 Bij dezen de aankondiging van alweer de 9e editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit voor het inmiddels bewezen gezellige treffen bij MC Genemuiden. Uiteraard zal ook deze keer zal er een zijspanwaardige toerrit worden uitgezet in de buurt...
  8. JFJ

    8e Zijspantreffen MC Genemuiden 2017

    8e Zijspan Treffen 7,8 en 9 April 2017 Korte sfeerimpressie! Bij dezen alvast de aankondiging van alweer de 8e editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit, en vanaf heden ben je van harte uitgenodigd voor het gezellige treffen bij MC Genemuiden. Uiteraard zal ook...
  9. JFJ

    7e Zijspantreffen MC Genemuiden 2016

    7e Zijspan Treffen 1,2 en 3 April 2016 Korte sfeerimpressie van 2014! Rest van de foto's en verslag vanaf hier: JFJ in "5e zijspantreffen Genemuiden 2014" Bij dezen alvast de aankondiging van alweer de 7e editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit, en vanaf heden...
  10. JFJ

    13 juni '15 4e Koning Zelfbouw Dag

    Zijn er hier nog mensen die voor de 2015 editie gaan meedingen? Vorig jaar was erg geslaagd. Super mooi weer en een erg toffe dag! O.a. mijn Voxje in de showroom bij Motoport Hengelo.
  11. JFJ

    Zijspannen en vakanties

    Weer een nieuw topic :? Maar deze hebben we volgens mij nog niet. Met het gezin op vakantie met het span is toch anders dan een stel wat solo gaat. Wat is handig om de doen rekening houdend met kleine kinderen? Hoe hou je ze tevreden op lange trips? Hoe vervoer je ze veilig? Iets waar...
  12. JFJ

    Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

    WE WANT YOU @ THE Op de valreep voor 2015 nog even een nieuwe editie *O* *O* *:) *:) Welkom in deel drie alweer!! Er word toch vrolijk gekletst in de kroeg hier ;) De een een biertje, de ander een coctail, Een ieder mag zelf beslissen. Bar is open! Een Sidecar cocktail is een...
  13. JFJ

    Honda VF750F HRC stoeifiets

    De Voxan is helemaal af, en ik zoek dus weer wat vertier. Zoals sommigen hier wel weten is dat ik nogal zijspan gek ben, en zodoende een paar jaar terug het plan had opgevat om een span aan een VF750F te bouwen. Door andere zaken die tussendoor kwamen waaronder verbouwing woning, Voxan, en...
  14. JFJ

    6e Zijspantreffen Genemuiden "Throwing eggs"

    6e Zijspan Treffen 3,4 & 5 April 2015 Korte sfeerimpressie van 2014! Rest van de foto's en verslag vanaf hier: JFJ in "5e zijspantreffen Genemuiden 2014" Bij dezen alvast de aankondiging van alweer de 6e editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit, en vanaf heden...
  15. JFJ

    Benzinefilter brandstofpomp

    Als vervanger van mijn bestaande benzine filter, zoek ik er eigenlijk een die kleiner is dan de huidige, omdat hij dan lekkerder in een andere tank past. Iemand een idee waar dat verkrijgbaar is? Heb al volop zitten googlen op filters enzo, maar kan niets passends vinden. Meesten zijn voor...
  16. JFJ

    13 September is 40 jaar MC Genemuiden

    13 september bestaat MC Genemuiden 40 jaar. Tijdens deze open dag is iedereen is bij dezen van zaterdag op zondag van harte uitgenodigd! Overnachten met tent is mogelijk.
  17. JFJ

    2014 is 40 Jaar MC Genemuiden

    13 september bestaat MC Genemuiden 40 jaar. De meeste spanners hier kennen het stekkie al wel. Iedereen is bij dezen van zaterdag op zondag van harte uitgenodigd! Meer info en zo komt later wel in deze OP te staan. * Hevu :) * JFJ * Lasmoat * Lawaaimakers Wie volgt ;)
  18. JFJ

    Café Racer dag Achterveld 2014

    Op 6 Juli 2014 is weer de café racer dag in Achterveld. Ik ben van plan daar die zondag heen te rijden. Gaan er nog meer die kant op van MF? CAFÉ-RACER DAG 2014 is PARALLELTWIN DAY 6 juli 2014 bij De Moespot te Achterveld Aanvang: circa 11.00 uur Dit jaar wordt extra aandacht...
  19. JFJ

    Rijders topic omgeving Zwartewaterland

    Eens ff proberen. Kan bij geen of weinig belangstelling altijd nog op slot. Lijkt me leuk om wat motorrijders te verenigen Genemuiden, Hasselt, Zwartsluis en omg. Zijn er uberhaubt motor forummers actief? Wellicht is hier een beetje auwehoeren al leuk! Ik rij met een Voxan Café racer, en...
  20. JFJ

    Set nieuwe Hagon shocks 330mm

    Ik heb hier nog een set nieuwe Hagon schokbrekers liggen. Die had ik gekocht voor een zijspanproject, maar mogen nu naar een andere eigenaar. Hebben nooit gemonteerd gezeten. Nieuw kosten ze 185,- maar dat hoef ik er niet voor te hebben. Wie interesse heeft laat het maar weten. Zwart...
  21. JFJ

    MF Voxan rijders deel II

    WELKOM IN DEEL II VAN VOXAN RIJDERS!! Dit is het MF Voxan rijders topic waar iedereen met een Voxan of interesse in de Voxan welkom is. Ken je het merk niet? dan ben je hier uiteraard ook welkom. Hier staat het vorige deeltje: .....MF Voxan rijders! .... Het merk Voxan : Voxan...
  22. JFJ

    5e Zijspantreffen Genemuiden 2014

    5e Zijspan Treffen 12 & 13 April 2014 Foto Copyright Alzheimer MC Bij dezen alvast de aankondiging van alweer de 5e editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit, en vanaf heden is het mogelijk je aan te melden voor het gezellige treffen bij MC Genemuiden.. Uiteraard zal ook...
  23. JFJ

    De terugkeer van Voxan 2013

    Nou het lijkt er op dat Venturi zijn woorden waar maakt. De bouwer van electrische auto's heeft in 2010 de merknaam Voxan gekocht. Op de beurs in Parijs in december a.s. word het nieuwe Voxan model gepresenteerd, de E Roadster. Een electrische motorfiets, die toch wel weer wat gelijkenissen...
  24. JFJ

    Rockband 12X12" bij MC Genemuiden

    Zaterdag 14 december 12X12" bij MC Genemuiden 12X12 is een full power rock formatie bestaande uit 3 leden. Allround gitarist en muziek docent Jerry hoekman krijgt het moeiteloos voor elkaar om in zijn eentje dit trio te vullen met een geweldige gitaarsound. De band bestaat bijna 10 jaar, maar...
  25. JFJ

    5e zijspantreffen Genemuiden 2014

    5e Zijspan Treffen 12 & 13 April 2014 Korte indruk van deze editie! Rest van de foto's en verslag vanaf hier: JFJ in "5e zijspantreffen Genemuiden 2014" Oorspronkelijke openingspost: Bij dezen alvast de aankondiging van alweer de 5e editie. Lasmoat en ik nodigen...
Terug
Bovenaan Onderaan