5e zijspantreffen Genemuiden 2014

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.120
472
5e Zijspan Treffen
12 & 13 April 2014

Foto-JOIGBRHW-D.jpg


Korte indruk van deze editie!







Rest van de foto's en verslag vanaf hier:

JFJ in "5e zijspantreffen Genemuiden 2014"

Oorspronkelijke openingspost:

Bij dezen alvast de aankondiging van alweer de 5e editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit, en vanaf heden is het mogelijk je aan te melden voor het gezellige treffen bij MC Genemuiden..

Uiteraard zal ook deze keer zal er een zijspanwaardige toerrit worden uitgezet in de buurt

Op zaterdag avond is er weer een gezonde dosis live muziek in het gezellige clubhuis!

Arrowhead%20Logo.jpg


De rock coverband ARROWHEAD uit Amsterdam gaat voor de pure (classic) rock!

Powerzang, betonnen ritmesectie en ruig twin gitaarwerk zijn de ingrediënten die je meenemen naar de hoogtepunten uit de classic rock periode en daarna...

Gitarist Jack Winder en enkele voormalige schoolvrienden besloten in 2004 een rockband te vormen om m.n. de fantastische rocksongs van de jaren '70 en '80 te coveren.

Vanuit de Amsterdamse oefenruimte groeide de setlist en met de latere komst van zanger Paul Kok, drummer Henk Biesterveld, bassist Dirk Jan Wagenaar en gitarist David Paais is Arrowhead een band geworden die de covers overtuigend en met passie weet neer te zetten.

Arrowhead vindt het een eer om de prachtige songs uit de belangrijke rock periode te kunnen spelen, met respect voor de originele uitvoeringen en gecombineerd met de "high energy Arrowhead sound" en show.

Alle leden hebben veel ervaring en Arrowhead zal op de diverse podia te zien en horen zijn. De setlist heeft zich ontwikkeld tot een mooie mix van poprock songs, stevige classic rock songs, melodieuze hardrock tot 80's metal.

Ben je fan van pure rock songs?..... kom dan kijken en luisteren naar een optreden want Arrowhead ROCKS!!!



Ook is het treffen toegankelijk voor moat'n van MFers en zijspanrijders die geen band met MF hebben. Wel graag zoveel mogelijk laten weten dat je komt en met hoeveel.


Zo gaat de dag er dan ongeveer uit zien:

- Aankomst op zaterdag ochtend.
- Start toerrit tussen 14.00 en 15.00
- Barbeque vanaf 18.00 (gaat de hele avond door)
- Live band vanaf 22.00 tot ??uur.
- Ontbijt op zondag en vertrek.

Jullie zijn ook welkom op vrijdagmiddag/avond, maar er is die avond buiten de vaste gezelligheid om nog niets te doen. Sommigen van jullie weten al wel hoe gezellig de vrijdag avond/nacht kan zijn ;)


Wat moet ik meenemen?

Alles is geregeld. Twee dingen zijn een must, je zijspan (evt. solo) en een goed humeur...


Overnachten:

Er is voldoende kampeer ruimte, dus tent, slaapzak en slaapmatje is genoeg.


Kosten:

Eten en ontbijt gaan we dit jaar anders (makkelijker) regelen, hoe, dat word later bekend.
Verdere kosten zijn de consumptiekaarten voor drank, als op ieder ander treffen.


Ik wil me ook aanmelden, wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag deelneemt aan het M-F zijspan treffen. Wij zetten dan je (nick)naam in de lijst zodat we een beetje inzicht hebben in de deelname ivm voorbereiding. We hebben zoveel mogelijk de deelnemers van vorige edities doorgestreept laten staan. Geef even een seintje als je weer van plan bent om te komen. Meer mensen zijn natuurlijk van harte welkom!


Aanmeldingen die uiteraard vrijblijvend zijn:


*Kwastert
*JFJ
*Truusopdesuus
*H-D Lasmoat
*Handewasser (in onschuld)
*Sidebike
*Zeepok
*EHE
*Mathieuvandenberg
*Hellracer
*Daf400
*Leotje
*Lawaaimakers en Ega
*Jupiler
*Double Bee
*Enigma 1500 (en Wilma misschien ook)
*VerteX
*Mielko en zijn vrouw
*Bertje honderd elf
*Big Mouth + solomoat
*RDZ
*HabSu
*Hevu en (El was nietPresent)
*Maxaaron
*Moat Willy van Jupiler op d'n solo
*Effemdee (met de mooie klassieke BMW combi)
*Beter3dan2

*Bosso
*Slingertje
*Ootje
*Halflive & BMWoman hadden de intentie ook!
*Ratman (uit betrouwbare bron)
*fgmtech1 (onder voorbehoud)*Wilhollem
*Woutje1981
*Pretpiloot
*Willem (moat van Peuk met tubes)
*Blackrat (also known as Uber Geitebreier ;)
*His Royal Peukness (stamppot chinees)
*Powersl@ve
*Vox88000 (met nieuwe zijspantrekkert)
*Slijptol
*Madguz (& bakkeniste?) (opnieuw in de herhaling ;) )
*Opoefiets de ontbijtprinses
*E te B te S (knoppendraaier :( :+ )
*Proton1 (laat de snert weer aan zijn neus voorbij gaan)
*Mr. P
*Viking 64
*Leluk
*Roest'n doen ze zelfs zonder span ;)
*Moat 1 van Sidebike (Richard??)
*Mark en Clemens
*Ghiske
*M@kke
*Mevrouw peuk
*Moat 1 van Peuk met vrouw
*Moat 2 van Peuk zonder vrouw (ach, vrouwen zat )
*Dropje
*Worldbeater
*Moat 3 van Peuk
*XRV rider
*Azathoth
*Moat van Moat 1 van Sidebike (dus eigenlijk moat 2 van Sidebike)
*den Beirinckx en de Polle
*Gijs
*Dyrck
*Naaktloper
*Prinsje
*Lw75
*Jozzi
*Rutgertjuh en Motorkat
*Vortum


Mensen die wij in 2014 ook graag eens zouden verwelkomen zijn:

*Prinsje
*Tjedzjoe
*Kjoebert
*Hans van TWT (heel weekend)
*NitroMax
*Tingting
*Ootje
*etc.


Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het treffen is bedoeld voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee, Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden. M.a.w, Joa, mag wel!!


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

No problem!


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

Er zal een zijspan waardige toertocht worden uitgezet. Hierover dus geen zorgen.



Wijzigingen voorbehouden.
 
Laatst bewerkt:
't is toch wat als je vakantie hebt en in een zonnig IJhorst aan een bierje zit voor de caravan...

Het is maar een zwaar leven...
 
Hebt niks te willen want jou naam is niet doorstreepbaar zoals je weet ;) Inboedel heet dat.
 
Ja, ik weet het niet hoor. Komen er wel allemaal nette mensen?


oh jee, dus hier kan ik dan ook maar beter niet meer naar toe gaan?


Ik heb hem al wel vast in mijn agenda gezet, dus mocht ik per ongeluk toch toegelaten worden, dan ben ik graag vanaf zaterdagmiddag van de partij
 
Citaat uit O.P.; Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

No problem!



Dan nog es wat; ik heb dus geen: hond, glory wife (helaas), kinderen, en gristelijke danwel homofiele neven (voor zover bekend ;) ). Hooguit een aparte broer die zo meekan met de Kleine Kadijkerrun als zijnde doelgroeper :? . Mag ik die dan wel meenemen?
 
Laatst bewerkt:
Als je broer bier lust en van een feestje houd geef je hem de tijd van z'n leven in Genemuiden.

Bier gaat niet lukken, en dat heeft hij ook niet nodig om uit z'n dak te gaan. Maar geef 'm een glas cola, en je komt niet meer van 'm af. And remember; hij is doelgroeper van de Zeelandiarun e.d. :W
 
Dan moet ie komende zaterdag al naar Genemuiden, want dan rijden ze die doelgroep ;)

Ehm, Hellracer en Bosso, is that a yes??
 
Ik kan het nu nog niet toezeggen, ik moet dan hoogstwaarschijnlijk optreden. Hoor ik over een maandje definitief.
 
Je mag daar wel even optreden ;) Maar serieus, ik had je al bijna automatisch ontstreept net als Kwastert..
 
Terug
Bovenaan Onderaan