Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Danny1977
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Danny1977

    Ander schroefdraad dan in Nederland/Europa ?

    Vraagje van een a-technisch persoon :$ : Heb een Kawasaki VN750 Vulcan uit 1988, geïmporteerd (miles teller, dus ga uit van Amerikaans). Via MP andere spiegels gekocht maar schroefdraad van de bijbehorende imbusbouten pakt niet c.q. wil niet verder dan paar mm er in. Als ik het schroefdraad...
  2. Danny1977

    1 september 2013 toerrit voor stichting STOPhersentumoren

    Een toerrit op 1 september 2013 om geld in te zamelen voor de stichting STOPhersentumoren.nl! Kijk op: www.alberts-dudes-chickies-ride.nl voor meer info en aanmeldden. Rij mee en/of doneer voor het goede doel! Voetnoot: ik heb geen relatie met deze stichting en zit ook niet in de...
  3. Danny1977

    ABUS schijfremslot (ART 4 sterren)

    Omdat dit slot niet past op mijn VN750 heb ik een andere moeten kopen. Aantal jaren gebruikt op mijn vorige motor (GS500) maar slechts enkel wat gebruiksporen. Schijfremslot kompleet zoals op de foto (dus met transporttasje). - Hoogte beugel/opening 70 mm, breedte beugel/opening 14-24 mm...
  4. Danny1977

    Knipperlicht afgebroken

    Wilde gisteravond even een stukje rijden op mijn Kawasaki VN750 Vulcan, was nog geen 3 minuten onderweg en vroeg mijzelf af wat mij toch steeds opviel rechtsonder in mijn blikveld. Merkte steeds een schittering/beweging en kon dit niet plaatsen. Nog een keer goed kijken en zag mijn rechter...
  5. Danny1977

    Voorbereidingen voor winterstalling

    Hoi mede MF-ers, Sinds een maand heb ik weer een motor in bezit na 10 jaar zonder, dus even een (misschien wel domme) vraag m.b.t. de winterstalling. De GS500E die ik 10 jaar geleden had zette ik gewoon in mijn kelderbox, zonder druppellader en zonder er bij na te denken. Keek er gewoon 5...
  6. Danny1977

    Ervaringen met motor jeans?

    Zijn er hier MF'ers die ervaring hebben met motor jeans, zoals bijvoorbeeld deze? (leuk filmpje trouwens op die site) Wat ik mij afvraag is of het wel prettig zit, of het draagcomfort ook bij een lange tourtocht nog wel goed is en of het net zo veilig is als mijn pak? (geen autosnelweg dus...
  7. Danny1977

    Roof Boxer V8

    Vanmiddag een nieuwe helm gekocht, de Roof Boxer V8 Nu heb ik hem zo meegenomen, dus zonder doos, omdat ik hem meteen op wilde tijdens het terug rijden. Kan iemand mij echter vertellen of er ook een handleiding bij hoort te zitten? Niet om te weten hoe ik hem moet dragen (niet...
  8. Danny1977

    Even voorstellen: Danny1977

    Hallo allemaal, Hier een nieuw lid van het forum. Ben geboren in 1977 (dus nu 34 jaren jong) en woonachting in Hengelo (Ov). Heb mijn motorrijbewijs in 2000 gehaald en daarna een paar jaar gereden op een Suzuki GS500. Ik heb hem destijds verkocht om een andere motor te kopen (keek naar een...
Terug
Bovenaan Onderaan