Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bezet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bezet

    Gsx-R 600/750 k6 / k7 origineel achterlicht

    Heb deze nog liggen, mag weg tegen elk aannemelijk bod. Heb ook nog het originele bijrijders zitje + steps liggen.
  2. Bezet

    Gsx-R 600/750 k6 / k7 passagier voet steunen

    Heb de originele passagier stepjes nog liggen incl bouten. Mogen weg tegen elk aannemelijk bod. Heb ook nog het orignele zitje + een origineel achterlicht liggen.
  3. Bezet

    Gsx-R 600/750 k6 / k7 passagier zitje

    verkocht Heb deze nog liggen. Mag weg voor elk aannemelijk bod. Zit wat stof op wat op de foto's te zien is. Geen beschadigingen of verkleuring oid. Heb ook nog de stepjes voor de passagier + een origineel achterlicht liggen.
  4. Bezet

    Gsx-R remvloeistof reservoir sok (zwart)

    Hallo, Deze heb ik nog in de kast liggen. Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Is een sok die je over het rem reservoir trekt zodat je dat lelijke potje niet ziet.
  5. Bezet

    Datona Paddock stands. Voor en achter

    Hallo, In verband met de verkoop van de motoren gaan deze stands ook de deur uit. Ik heb ze 2 jaar in bezit gehad. Er stond een Suzuki Gsx-R 600 k6 op of een Suzuki Gsx-R 1000 k6. Stands zijn bijna niet gebruikt. Alleen als er langere tijd niet gereden werd mochten de banden omhoog. Ze...
  6. Bezet

    Motorhoes outdoor

    Bij deze te koop aangeboden: Motorhoes voor zowel binnen als buiten. Heb hem eind vorig jaar gekocht bij Goedhart voor €71,18- Sinds dien is de hoes 1x gebruikt in de stalling tijdens de winter. Aangezien ik hem niet meer ga gebruiken mag hij weg. Zie foto's voor meer info. De hoes is...
  7. Bezet

    Akrapovic Shorty Gsx-R 600/750 K6/7

    Bij deze bied ik mijn Akra shorty aan. Reden verkoop is dat ik mijn motor ingeruild heb op een gsxr 1000. Vraagprijs is €325,- Uitlaat is op te halen in Zoetermeer. DB killer zit erbij net als de ophang steun. De sticker die erop zit laat een beetje los links onder. Foto`s:
  8. Bezet

    Koplamp cover Gsx-R 600 / 750 K6 / K7

    Staat van product zie de foto`s. Gaan op ebay vanaf 25 dollar. Bieden aub via pb. Verzenden doe ik liever niet. Eventuele kosten hiervan zijn voor de koper.
  9. Bezet

    Double bubble Fabbri Kuipruit Gsx-R 600 / 750 K6 / K7

    Zoals de titel al zegt. De ruit is in nieuw staat. Heb de Fabbri stickers eraf gehaald die erop zaten. De kleur is Dark Smoke. Heb hem vorig jaar gekocht via Goedhart voor €83,- (op motorcornor wordt hij ex verzenden voor €79,- aangeboden) Vraagprijs is €60,- Op te halen in zoetermeer...
  10. Bezet

    Nieuwe Bridgestone S20 180/55/17

    Krijg m net binnen maar aangezien ik gister een andere motor gekocht heb met een andere maat achterband.... Kan deze gelijk de deur weer uit. Ik ga m niet verzenden, band is op te halen in Zoetermeer. Prijs, jullie weten allemaal wat deze band kost. Als ik er wat op inleg vind ik dat niet erg...
  11. Bezet

    Gratis af te halen: oude paddocks voor en achter

    Aangezien ik zelf nieuwe heb kunnen deze de deur uit. Voor heb ik zelf nooit gebruikt (past niet op n gsxr 600 k6) Zijn op te halen in Zoetermeer. Hou ze nog een week in huis en dan gooi ik ze weg.
  12. Bezet

    Gestolen: Gixxer 600 k6 zoetermeer. Binnen 2 uur terug gevon

    02:05 uur vanochtend vroeg werd er aan de deur gebeld / geklopt. Mijn vriendin zegt nog tegen me er wordt aangebeld waarop ik zeg.. welke .... doet dat nou weer om dit tijdstip, die gaan vanzelf wel weer weg! Niet dus ik maar naar de deur. Staat daar 2 man politie en de buurman: Bent u de...
Terug
Bovenaan Onderaan