Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vision1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Vision 110cc, bendix vervangen

    Hallo allemaal, heb nu klein probleem met vervangen van de bendix van de startmotor. De bendix zit in een housing van metaal, en dit zit redelijk vast op de vario housing. Hoe krijg ik dit eigenlijk los ?
  2. V

    Honda SH Mode 125 heeft slechte schokdemper achter

    Hallo allen, Mijn Scooter Honda SH Mode 125 heeft achteraan een showa schokdemper die veel te hard afveert. Heb ook nog een Vision die heeft een veel betere schokdemper. Nu had ik op een facebookaccount in Vietnam gezien dat ze daar die originele Showa vervangen door een Eagle model ESA24B-RC...
  3. V

    honda sh125 mode

    Hallo, heb sinds 2 maand een nieuwe sh125 mode. Heeft 1 schokbreker achter daar waar sh125 abs er 2 hebben. Mij lijkt de vering veel te hard, ik voel elke bobbel in de weg. Instelling vering achter is als op deze foto, kan ik de vering nog verbeteren ?
  4. V

    wielbout scooter

    hallo allemaal, heb mijn vraag ook al gesteld in scooterforum maar geen reactie :? : daarom dus : ik krijg mijn wielbout achteraan van de scoot niet los, ik vermoed toch dat dit gewone draad is , dus tegenwijzerzin is los ? :)
  5. V

    vision 110 werkplaatsboek

    zoek werkplaatsboek voor honda vision 110, taal maakt me niet uit, Iemand ? :] :] :] *O* *O* *O*
Terug
Bovenaan Onderaan