Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 1990biker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 1

    koplamp unit GTR

    Hallo, ik ben op zoek naar een koplamp unit van een Kawa GTR uit '08. het liefst een Imitatie ivm kosten. Heeft iemand een site waar ik dit kan vinden? Heb dit topic al geplaatst in het 'gezocht' deel van het forum maar krijg daar gewoon geen reacties...
  2. 1

    GTR 1400 '05 koplamp unit

    hi all, zoals de titel al zelf ben ik op zoek naar een koplamp unit voor een GTR 1400 uit 2005. mag een imitatie zijn grtz
  3. 1

    CBR 900RR '91 vreet brandstofpompen!!

    Hallo, zoals de titel al aangeeft.. mijn FireBlade lust wel een pompje.. Nu heb ik vorig jaar na aankoop van de motor minder dan 500 km gereden waarna de brandstofpomp het heeft begeven.. Hierna heb ik er een pomp van een CBR 600 (gekregen van een vriend) opgezet en heeft er 8000 km onder...
  4. 1

    BOETE; beginners rijbewijs --> gewoon rijbewijs.

    Hallo, ik heb een vraag Ik heb 2 jaar mijn motor rijbewijs en (bijna) 4 jaar mijn auto rijbewijs, en ben dus nog iets meer dan een jaar beginnend bestuurder. Als ik een snelheidsovertreding van 44km/h maak op de autosnelweg en ik word staande gehouden dan raak ik mijn eerste punt kwijt op...
  5. 1

    ZZR 1100 rechter kuipdeel blauw/paars

    hallo, ik ben op zoek naar een kap voor een vriend Het gaat op een blauw/paarse kap zie foto rechts..
  6. 1

    welke vervangende dynamo FireBlade 2001

    Hallo, Ik ben op zoek naar een vervangende dynamo voor een FireBlade uit 2001, nu heb ik begrepen dat ik ook een dynamo uit van andere modellen kan gebruiken maar kan nergens vinden welke modellen dat zijn... zou graag een lijstje hebben met modellen :) grtz T
  7. 1

    lucht/brandstof verhouding CBR900RR

    Hallo allen, Een tijdje geleden een testbankje gepakt en kwam de volgende uitdraai bij. Er werd me gezegd dat ie wat te arm rijd maar dat was ook alles. Wat valt hier nog meer over te zeggen? Kan ik hier zo mee doorrijden om MOET en zal ik er wat aan moeten doen, en zo ja, wat?? Zit...
  8. 1

    Agent verzint overtreding

    #edit: opgelost, was een vergissing Hallo, 3 week terug reed ik op de motor even snel naar de MAC heen en weer. op de terug reis gaf ik net gas toen ik een politie motor tegemoet reed, Ik reed zo'n 90 in de 1 op moment van paseren. Hij sprak me aan op de snelheid en t geluid waar hij...
  9. 1

    180/55ZR17 achterband

    Hallo ben op zoek naar een achterbandje voor m´n fireblade mag een op circuit gebruikte band zijn voor niet te veel. stuur even foto's met vraagprijs grtz Tsjalling
  10. 1

    textiel broek camo grijs... ervaringen/tips?

    Hallo ik ben op zoek naar een verkoop punt van goeie textiel broeken met grijze camo print. Heb op internet zag ik de volgende broek staan; Spear Commando Trousers Grijs. Gemaakt van kodra. Wind- en waterdicht. Uitneembare thermovoering. 3M scotchlite reflectie. Afsluitbare...
  11. 1

    met 250 km/h en een platte voorband?!

    Middag allemaal, Nu reed ik gister met mijn Fireblade een stuk van zo'n 15 km met snelheden van 200 tot 250 km/h, toen ik daarna afremde om met 90 een (vrij scherpe) afrit te nemen merkte ik dat de bocht in-leunen heel zwaar ging en dat het stuur de neiging had om te gaan zwabberen. moest met...
  12. 1

    plotselinge speling keppelingshendel.

    Hallo, Heb sinds vorige week een cbr 900 RR uit 93. (tevens mijn eerste bike) Nu reed ik gister stevig in de 1 weg en miste met opschakelen(±8000 toeren) de 2 en gaf dus een keer goed gas in de vrij. Daarna een stevige hijs moeten doen aan de versnellingspook(?) om hem in de 2 te krijgen...
Terug
Bovenaan Onderaan