Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zizouaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Akrapovic Full Titanium systeem voor KTM Duke 3 690

    Een zo goed als nieuwe Akrapovic full titanium systeem voor een KTM Duke 3 690. Incl. DB-Killers en originele Akrapovic veertjes. Demper is echt in topstaat, niet uitgefikt of wat dan ook. Bochten zijn wel verkleurd wat ik zelf erg mooi vind. Zeer zeldzaam dit systeem, in deze staat kom je ze...
  2. Z

    Verschil tussen 2 Motorex olie

    Goedendag, Wil mn KTM een oliebeurtje geven, nou moet er 10w50 in van Motorex alleen zijn er 2 varianten te krijgen, Power Synt en Cross Power. De prijs is ook het zelfde. Weet iemand het verschil tussen die 2 varianten?
  3. Z

    KTM Duke 2 640 op 25 KW kenteken

    Hello guys, Ik ben aan het rondkijken voor een KTM Duke 2 640 en het valt me op dat er veel op 25KW kenteken staan maar volgens de verkopers wel vol vermogen heeft. Ik wil liever toch het vermogen wat de motor echt heeft ook op me kentekenbewijs hebben. Iemand ervaring met het herkeuren...
  4. Z

    Gilera Runner FX 125 tunen

    Goedendag, Me eerste post op dit forum na een lange tijd als gast rond gesnuffeld te hebben hier. Ben in het bezit van een Gilera Runner 2Tak 125cc motorscooter. Heb sinds kort een 172cc Malossi cilinder+zuiger eronder zitten. Luchtfilterspons en membraamplaten zijn nu ook van Malossi...
Terug
Bovenaan Onderaan