Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Doume
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Doume

    Ceramic of sintered remblokken op de Vespa 300 Gts...

    Hallo allemaal, ik moet mijn remblokken vervangen op mijn Vespa 300 gts, maar ik twijfel voor de ceramic of sintered remblokken, ik weet het niet als de origineel schijven geschikt voor de sintered blokken. Alvast bedankt Domi :]
  2. Doume

    Xmax 250

    Mijn nieuwe Xmax 250, nog met inrijden bezig, tot nu toe zeer tevreden....
  3. Doume

    Piaggio Beverly 350 ST (onderdelen)

    Hallo Beverlyer's, Mijn Beverly is nu definitief omgeruild, ik had al onderhoudsonderdelen gekocht maar helaas geen kans om ze te gebruiken. Het gaat om 2x oliefilters, 1x luchtfilter, 1 bougie. alles is nog nieuw in de verpakking, het zijn originele onderdelen van Piaggio. Ik vraag de helft...
  4. Doume

    Transmissie olie Xmax 250

    Misschien is al de een topic voor de transmissie olie voor de Xmax gewest, maar het is me niet duidelijk welke olie moet erin ... Iemand nog een idee? Yamaha zegt SAE 10w30 SE, dat is toch motorolie, niet transmissie olie.
  5. Doume

    Probleem Piaggio Beverly 350

    Hoi allemaal! Ik heb wat zorgen met mijn Beverly... Hij stopt af en toe vanzelf, terwijl ik rij slaat het contact soms opeens af (ook op de grote weg...). Na even wachten (soms maar 1 minuut later) start hij gewoon net alsof er niets gebeurt is. Het vervelende is dat er geen signalen van...
  6. Doume

    Technische gegevens van alle Piaggio's....

    Gewoon handig om te hebben allemaal PDF bestanden van jullie Piaggio's!!! Een goudmijn :Y http://www.scootetmoto.com/catalog/piaggio.php
Terug
Bovenaan Onderaan