Xmax 250

Doume

MF'er
12 jul 2012
131
0
Mijn nieuwe Xmax 250, nog met inrijden bezig, tot nu toe zeer tevreden....


 
Laatst bewerkt:
Allemachtig wat een bult plastic!

Je zou voor de gein eens álle plastic delen er af moeten halen.
Wat je overhoud lijkt op een fietsframe. :P
 
Allemachtig wat een bult plastic!

Je zou voor de gein eens álle plastic delen er af moeten halen.
Wat je overhoud lijkt op een fietsframe. :P
Heb jij wel eens een vrouw zonder make-up gezien? Daar is een fietsframe niets tegen...
 
Daarom heb ik ook een vriendin ( en motor ) uitgekozen die geen make-up ( of kappen ) nodig heeft! ;)



p.s.

ik loop maar te dollen.
 
Laatst bewerkt:
Wacht maar af tot ze wat ouder is ;) Dan stap jij met plezier op een opgedofte scooter :P


PS: ik ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem in de motorzaak zien staan in packard uitvoering en ik vind het toch een van de mooiere modellen.

Ik moet zeggen deze mist wat accenten hier en dat maakt een wereld van verschil.

Hoe dan ook bij mij staat ie op 1 was het niet dat ie eigenlijk iets meer power zou mogen hebben om 120 te cruisen.

Maar das van horen zeggen
 
Vermogen heeft zo'n Xmax250 genoeg om minimaal 120 te kunnen rijden. Ik heb eens op een Xcity250 gereden, die haalde op de teller zonder moeite 140.
Het leuke van een Xmax is dat ie niet al te groot (ala Burgman, SW e.d.) is, en daardoor vaak handiger in gebruik.
Voor mij zou dit DE opvolger kunnen zijn van mijn Pcx125, staat dus ook op mijn verlanglijstje op nr.1.
Het is dat ie toch aardig aan de prijs is, maar anders.... :9
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt een beetje een kruising tussen een SH150 en een PCX125.

Goed te horen dat dit beter op z'n plek is op de snelweg.
Wat doet het verbruik?
 
Bedankt, ik heb nu een bagagedrager en een topkoffer achter, makkelijker. Mij vrouw heeft altijd een aardig zooitje bij zicht.
Maar de Yamaha steun is veel erg mooie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan