Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Badgast
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Badgast

    Oeps! Computer says no! (Response was not JSON)

    Meer mensen die last hebben als ze op pagina's op MF klikken dat je de melding "OEPS, computer says no, Response was not JSON" krijgt? Heb er nu al zo'n 3 (?) maanden last van. Melding wegklikken en er is verder niets aan de hand. Windows 10, up-to-date Firefox
  2. Badgast

    BTW Motor

    Nu zag ik bij de occasions een motor staan met bij de prijs " betreft een btw-motor". Wat moet ik me hierbij voorstellen? Moet ik dan bij de prijs nog 21 procent optellen ofzo? Want wat is anders het nut ervan om dat erbij te zetten? Benne gewoon een particulier....
  3. Badgast

    Inlog-veld MF verdwijnt halverwege invoeren ww

    Regelmatig verdwijnt het inlogveld als ik mijn username en paswoord wil invoeren. Afaik altijd halverwege het invullen van het paswoord. (kan erna weer inloggen kiezen en weer verder gaan met invullen) Volgens mij is dat het moment dat er een melding onderin de pagina komt dat er iet met de...
  4. Badgast

    Geolocation tracking i.c.m. Raspberry Pi

    Iemand ervaring met een Raspberry Pi2 en een GPS/GPRS-systeem voor tracking? Ik zat de volgende pagina te bekijken : Geolocation Tracker (GPRS + GPS) with SIM908 over Arduino and Raspberry Pi + Adafruit FONA 3G Cellular Breakout - European version Ik ben benieuwd of dit wat is voor...
  5. Badgast

    Bijvoegen facturen dealer bij verkoop motor

    Is het gebruikelijk om de facturen van de dealer/garage (reparatie, onderhoud e.d.) bij de verkoop van je motor mee te geven? (kopie) (in dit geval aan andere dealer). Wat zijn de ideeën hierover? Ik zie er zelf op dit moment geen "bezwaar" in, maar misschien zie ik iets over het hoofd...
  6. Badgast

    Flitser op A27 veroorzaakt file

    Flitser op A27 veroorzaakt file van 25 kilometer | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Begrijp ik nu uit dit verhaal dat de politie ons in groot gevaar heeft gebracht door niet meer te controleren op snelheid en zodoende een levensgevaarlijke situatie te creëren door die...
  7. Badgast

    Duo-seat achter Suzuki GSX-R-750k6

    Aangezien mijn buddyseat achter gestolen is, ben ik op zoek naar een nieuwe 2de hands... Liefts in de buurt van Rotterdam e.o.
  8. Badgast

    Hand(schoenen) zonder leer

    Eindelijk ! Eindelijk ! Handschoenen waar geen leer aan- of inzit, voor de veganisten/vegetariers onder ons. En nog een stevig model ook. (Rukka Virium) Van de week ook al Difi halfhoge schoenen gekocht. (Difi Jump) We komen er wel... Reakties met andere alternatieven uiteraard van...
  9. Badgast

    Remvloeistofreservoir GSX-R750K6

    Nu drijft er een donkere substantie in mijn reservoir rond... Is volgens mij redelijk snel ontstaan. Is dat normaal? Moet de vloeistof niet in het geheel donkerder worden? Of komt het zoals bij mij schijnbaar bovendrijven... ? Nu moet ie toch terug voor de reminstallatie vanwege een...
  10. Badgast

    Motorkleding op racetrack

    Ja ik weet het, ik ben een mietje....... Ik draag geen leer (en toch een motorrijder? JA!). Nu lees ik dat het op diverse tracks, het verplicht is om een leren pak te dragen (zeker tijdens officiele races..). Zijn er tracks of mogelijkheden waar dit niet verplicht is? Andsers...
  11. Badgast

    Badgast stelt zich voor

    Als meelezer zal ik me ook maar eens voorstellen, Naam : Koen Bouwjaar 1974 Sinds oktober 2012 motorrijbewijs Woont in Spijkenisse Puft sinds kort op een Suzuki GSX-R750-K6 K'eb er nog geen foto's van (schande ja...) :o Mvgr, Badgast.
Terug
Bovenaan Onderaan