Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lennartvz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lennartvz

    Hoofdzekering van rsv1000r brand door

    Hallo allemaal, Sinds 3 weken bezit ik een Aprilia RSV 1000 R uit 2003 (2004-2008 model). Gisteren was ik net onderweg en viel mijn stroom weg! Teller deed niks meer en de motor starte ook niet meer! Nu is de (zittend op de motor) de linker hoofdzekering doorgebrand. Gelukkig had ik nog een...
  2. Lennartvz

    Welke Olie moet ik in m'n Kawasaki ZXR 400 doen?

    Hallo allemaal, Ik wil binnenkort de olie van mijn kawa ZXR 400 vervangen met 20.000 km. Welke olie raden jullie aan? Welk merk? Alvast bedankt! Lennart
  3. Lennartvz

    Voorbereidingen midweek luxemburg!

    Dag mede motorrijder genieters ;) Ik hoop samen met een vriend van me naar Luxemburg op vakantie te gaan, de heenweg heb ik al uitgestippeld: Google Maps Hebben jullie tips voor ons in Luxemburg, we zitten in Hosingen! We dachten op de terug weg een stuk binnendoor te gaan via de...
  4. Lennartvz

    Ik zal me netjes voorstellen!! :P

    Hallo allemaal,, Ik ben Lennart 18 jaar en woon in het mooie driebruggen.. In November heb ik mijn motorrijbewijs gehaald.... Gelukkig nog voor de veranderende regelingen, dus ik mag 'gewoon 25kw' rijden.. Ik ben trotse eigenaar van een Kawasaki ZXR400 uit 1999 met 15.000 km op de...
  5. Lennartvz

    Gezocht: Kappenset ZXR400!!

    Halloo allemaal,, Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een ZXR400 uit 1999... Kzit alleen met 1 probleem, de vorige eigenaar heeft een schuiver gemaakt en ik wil er eigelijk nieuwe kappen op hebben.. Heeft 1 van jullie nog een kappenset liggen voor een zxr400?? Ik hoor graag...
Terug
Bovenaan Onderaan