Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nacko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    BMW Sarver te ruil aangeboden

    Wie wil zijn pegaso ruilen voor een bmw scarver 650 uit 2002. Ik wil iets meer de offroad kant op vandaar.
  2. N

    scarver met sluiting ?

    Sinds 1 dag eigenaar van een BMW scarver. Nu heb ik het volgende probleem. Gister viel mij op dat de toerenteller en kilometerteller bij het wegrijden dienst weigerden. Na 100 meter deden deze het weer, behoudens het klokje. Bij thuiskomst het plastic verwijderd en alle stekkers losgehaald en...
  3. N

    Bandit 600 ruilen

    Ik wil mijn Bandit 600 ruilen voor een andere motor, gewoon omdat ik af en toe iets anders wil. Mijn voorkeur gaat uit naar een intruder of virago beide min 700cc. Maar heb je een allroad/sport/toer of een motorscooter mag je ook gerust reageren. Ik ben namelijk niet eenkennig . De bandit is in...
  4. N

    onderdeel carburateur suzuki bandit

    Voor mijn Bandit 600 uit 1999 ben ik opzoek naar een onderdeel van de carburateur. Ik heb al gezocht op CSMNL daar zie ik het wel staan maar er staat geen nummer bij. Het is het vierkante blokje nabij nummer 7 Hij lekt hier benzine, weet iemand hoe dit heet en waar ik dit kan bestellen.
  5. N

    carburateur Bandit 600 1999

    Wie heeft er nog wat liggen, graag komend van een recent gelopen Bandit.
  6. N

    aftermarkt uitlaat bandit 600 1999

    Voor mijn bandit 600 uit 1999 ben ik op zoek naar een aftermarkt/ sport uitlaat. Geen herriepijp, ik heb nu nog een goede relatie met de buurvrouw. :P . Laat maar horen wat je aan te bieden hebt.
  7. N

    bandit 600

    Ik ben voor mijn bandit 600 uit 1999 op zoek naar de kentekenplaat verlichting,
  8. N

    flyscreen en spiegels

    Sinds kort ben ik in het bezit van een bandit 600n uit 1999. Een mooie rode. Nu wil ik de bandit iets oplukken. Ik wil andere spiegels en een flyscreen bv iets van Puig erop zetten. Nu is de keuze reuze maar je ziet maar weinig echt goede foto's van een bandit. Dus heeft iemand ervaring...
  9. N

    benzinekraan gsf600

    Mijn benzinekraan lekt bij de draaiknop. Alleen in de on stand. Is dit op te lossen met een revisie set. Heeft iemand hier ervaring mee. Of wordt het gelijk een nieuwe benzinekraan.
  10. N

    db killer fat pipes

    Ik heb onder mijn intruder vs700 fat pipes zitten. Of te wel open uitlaten, nu wil ik db killers monteren maar weet niet welke. Je hebt nogal wat verschillende . De universele van bv Highway Hawk en ook universele met bv dempingmateriaal erom heen bv van Whisper. Heeft iemand ervaring met...
  11. N

    Shark raw

    Ik ben op zoek naar een nieuwe helm. Ik rij zelf een Intruder. Nu twijfel ik tussen de Shark raw en de Roof boxer. De Shark vind ik wel cool alleen vraag ik mij af of zo'n bril in de praktijk wel werkt. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik heb ze uiteraard beide gepast en ze zitten mij beide goed.
  12. N

    NAKS cbr 600 f2

    Voor mijn cbr 600 f2 uit 1992 ben ik op zoek naar een handmatige NAKS. Ik hoor wel of iemand dit nog heeft liggen
  13. N

    CBR6000F2, andere naks

    Ik heb een cb600 f2 uit 1992. Hierin zit de bekende rattel van de NAKS. Mijn vraag is of er hier mensen zijn die ervaring hebben naar het ombouwen van de NAKS naar handmatig, of het veertje van de spanner vervangen hebben en zoja met welke. Of kan er misschien een vulling gebruikt worden...
  14. N

    inhouden cbr 600f2

    Ik ben in het bezit van een Honda cbr 600 f2 uit 1992. Deze slaat bijna af als ik bij een stoplicht moet stoppen als ik de motor daarvoor flink in toeren hebt doorgetrokken. Kom ik op het stoplicht aan rijden zonder veel toeren gemaakt te hebben, zijn er geen problemen en blijft de motor...
  15. N

    intruder

    Goedemiddag, Ik ben op zoek naar een intruder. Zijn er veel verschillen qua vermogen van een vs700, vs750 of een vs 800. Graag hoor ik jullie ervaring van deze 3 modellen en waar ik op moet letten bij aankoop. Tevens de vraag of iemand ervaring hebt met spuiten van een intruder. Ik weet...
  16. N

    spiegels cbr 600f2

    Heeft iemand wat voorbeelden om de orginele spiegels van een cbr 600 f2 te vervangen. Ze moeten wel inklapbaar zijn, anders kom ik mijn schuurtje niet in. Ook nog gedacht om 2 happen uit mijn kozijn te nemen, maar misschien zijn nieuwe spiegels een betere oplossing. ;)
  17. N

    zijstandaard cbr 600f2

    Ik ben op zoek naar een zijstandaard voor een cbr 600f2. Wie heeft er iets liggen.
  18. N

    verlagen cbr 600 f2

    Ik heb voor een cbr 600f2 een verlagingenset over. Deze zat op mijn cbr toen ik hem kocht. Het gaat hier om de hevel welke tussen het frame en de schokbrekers wordt gemonteerd. De cbr wordt zo met ongeveer 5cm verlaagd. Nieuw zijn deze 135 Euro. Tevens zat er ook een ingekorte zijstandaard...
  19. N

    cbr 600 f2

    Ik ben op zoek naar een nokkenaskettingspanner voor een cbr 600 f2 uit 1992. Wie heeft er iets liggen. Ik hoor het graag.
  20. N

    cbr 600 f2 rattel

    Gisteren kwam er na het starten van mijn cbr een rattel uit het blok. Dit duurde enige minuten en toen was het weer weg. Even daarvoor hadden ik gewoon gereden en niets gehoord. Het blok was dus warm. Thuis gekomen heb ik de motor na 5 minuten weer gestart en hoorde geen rattel. Is dit dan de...
Terug
Bovenaan Onderaan